Särkänniemi (8.6.2017)

Tänne voit kirjoitella raportteja huvipuistomatkoistasi. Kannattaa pistää myös linkki mahdollisiin kuviin kyseiseltä matkalta.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

TheLukki
Jäsen

Särkänniemi (8.6.2017)

ViestiKirjoittaja TheLukki » 11.6.2017 20:16

Taas vähä raporttii. ;)

Särkänniemeen pääsin siis kauhajoen nuorisotalon järjestämän retken kautta. Matka oli hienosti onnistunut ja sää oli mitä mainioin, sillä Satoi...
No siis oon varmaan ainut joka tykkää olla sateella huvipuistossa kenties?? Ei ole ainakaan jonoja. Kuitenkin päivän aikana satoi vain kerran ja sitäkin vain viisi minuuttia. Mutta muuten päivä oli pilvinen ja lämmin.
Saavuimme särkänniemeen klo 11.51 ja juoksimme kahden kaverini kanssa täysillä kohti tornadoa, vaikka piti meidän kuitenkin sen verran odottaa puisto aukeaisi kunnolla. :) Onneksi meidän ei kuitenkaan tarvinnut hirveän kauan odotella sillä puisto ukesi melkein heti. Pienen odottelun jälkeen juoksimme taas kohti tornadoa ja olimme ensimmäiset henkilöt paikalla (ja arvatkaa kuka pääsi etupenkille ja vielä päivän ensimmäiselle ajolle)

Tornadon ajo oli tylsempi kuin muistin ja koko ajo oli hieman pettymys. Silti pidin ajon pituudesta ja siitä kuinka mutkikas rata on.
annan arvosanaksi (4/5)

IMG_20170608_181650.jpg

Tornaadon jälkeen oli pakko mennä x:ään ettei jonoa kertyisi, mutta yllätyimme siinä ettei jonoa ollut lainkaan.
eli pääsimme x:än kyytiin heti, ja sanon vain että kävimme x:ässä 14-kertaa päivän aikana ja joka kerralla olimme ihan rentona joka siis teki ajosta todella hauskan.
Annan arvosanaksi (5/5)

Ja koska tein virheen siinä etten kirjoittanut raporttia heti kotiin palatessani niin en tietenkään muista enää järjestystä joten tulevat laitteet tulen arvostelemaan väärässä järjestyksessä.

High voltage
Tämä on särkänniemen turvallisimman tuntuinen laite sillä siinä on niin isot turvakaaret. Ajo itsessään on hauska ja menee useasti ylösalaisin joten
annan arvosanaksi (5/5)

Hype
En päässyt testaamaan sillä ei ollut auki
annan arvosanaksi ?/5

Half pipe
Tykkäisin jos ajo ei kestäisi puolta sekunttia. :evil: Ajo on siis kerta kaikkiaan liian lyhyt (kaksi kertaa päästä päähän...)
muuten ok.
annan arvosanaksi 2/5

Tyrsky
Hauskempi kuin muistin viimeksi kun kävin tyrskyssä olin 8-vuotta joten siitä on aikaa. Ajo itsessään on vauhdikas ja jos tietää mihin istuu niin saa hienon elämyksen siinä kun sivulle mentäessä näkee näsijärven hienon maiseman. :)
annan arvosanaksi 5/5

Trombi...
Ehkäpä suomen pas**n laite. Barrelrollit = kuolema ja ajo loppuu hirveästi (Stoppaa äkillisesti ilman minkäänlaista hidastusta)
plus että minulla on vielläkin mustelmat olkapäissä
annan arvosanaksi: Romuttamolle ja poltettavaksi/5

Motogee
tämäkin oli hauskempi kuin muistin vauhtia kyllä löytyi vaikka ei kyllä ole pitkien jonojen arvoinen + turvakaaret säikäyttävät :-D
annan arvosanaksi 3/5

Koskiseikkailu
Ihan ok paitsi että iso vesiputous ei ollut käynnissä
eli siis emme kastuneet ollenkaan
annan arvosanaksi 3/5

Ja viimeisenä Tukkijoki
Tykkäsin todella paljon vaikka ajon aikana tulikin paljon "voi ei" tilanteita kuten esimerkiksi viimeisessä laskussa kun kamera räpsähti ja tajusin että minulla oli tyhmä ilme sillä hetkellä. :/
Annan arvosanaksi 5/5

Yleisesti

Olen vaikuttunut siitä kuinka hienosti särkänniemi on muokannut puistonsa.

IMG_20170608_181759.jpg

Olen huomannut ettei pidä arvostella koskaan kesken eräistä työtä. Eli toisin sanoen muistan kun vielä vihasin ja dissasin särkänniemeä koska rupesi poistelemaan vanhoja laitteita ja korvasi ne jollain muulla. Mutta nyt kun särkänniemen suunnitelmat alkavat hahmottua olen täysin erimieltä silloisten väitteideni kanssa.
ja viellä koiramäestä sen verran että olen nyt sitä mieltä että tämä hanke oli todella hyvä särkänniemelle ja se on onnistunut hyvin

Highway 5/5
angrybirds land 3/5
koiramäki 5/5
pelitorin alue 4/5
muu huvipuisto 5/5

Joo eiköhän tämä ollut tässä kiitos jos jaksoit lukea.

-Lukki-
:)

Paluu