Huvipuisto.net

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Pia
Moderaattori
Viesti:

Re: Huvipuisto.net

ViestiKirjoittaja Pia » 27.2.2015 12:44

Zorlim kirjoitti:Nyt näyttää huvipuisto.net sulkeutuneet. "Palvelinta ei löydy" ilmoitus tulee.

Voisitteko korjata tuon asian ja palauttaa sivuston? Olisi surku jos se poistuisi, tuo veteraanisivusto, todella surullista olisi meille huvipuistojen ystäville. :(

Ei huvipuisto.nettiä ole lopetettu. Palveluntarjoajaa vaihdettiin. Sivu toimii edelleen hienosti samalla vanhalla tutulla osoitteella: www.huvipuisto.net :)
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 28.2.2015 11:34

Pia kirjoitti:
Zorlim kirjoitti:Nyt näyttää huvipuisto.net sulkeutuneet. "Palvelinta ei löydy" ilmoitus tulee.

Voisitteko korjata tuon asian ja palauttaa sivuston? Olisi surku jos se poistuisi, tuo veteraanisivusto, todella surullista olisi meille huvipuistojen ystäville. :(

Ei huvipuisto.nettiä ole lopetettu. Palveluntarjoajaa vaihdettiin. Sivu toimii edelleen hienosti samalla vanhalla tutulla osoitteella: http://www.huvipuisto.net :)

Kiitos siitä :)
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

KINGI
Jäsen

ViestiKirjoittaja KINGI » 29.5.2015 17:18

Tätä sivua ei oikeastaan päivitetä tarpeeksi :( . Esim. Linnanmäki Santa Claus Wrold, poistettu... Voitaisiinko laitteet jotka ovat jo tiedossa (eli uutudeet) tulla sivuille jo pelkällä nimellä eli esim kun Junkerin nimi julkastiin niin siellä voisi olla jo tietoa. Sivu on kuitenkin tosi hyvä muuten, Kiidoss
Kun naamasi on vihreä, olet kieppunut laitteissa liikaa :mrgreen:

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 19.4.2017 12:13

KINGI kirjoitti:Tätä sivua ei oikeastaan päivitetä tarpeeksi :(

Tämä on hyvin harmillista. Luojan kiitos Huvipuisto.nettiä ei kuitenkaan ole kokonaan kuopattu, kun huomasin tänään pitkästä aikaa tulleen kauan kaivattuja päivityksiä. Pakko sanoa kuitenkin miten tyytymätön olen yhä Huvipuisto.netin nykyiseen tilaan ja etenkin tuohon vähäiseen päivittämiseen. Sivu on nyt erittäin hyvä, mutta voisi olla vielä hienompikin. Sisältöä, kuten artikkeleita ja uutisia voisi olla lisää ja huvipuistojen esittelyt päivitettyjä. Ulkoasu kaipaa myös jonkinlaista remonttia. Pistää suruksi miten hiljaiseksi se on mennyt vuosien 1998-2004 vuosien jälkeen. Olen puhunut tästä aiemminkin, mutta sitä keskusteluketjua ei enää löydy :/

Uskon että syynä tähän on sivun ylläpito, joka ei pahemmin ehdi Huvipuisto.nettiä hoitaa. Kiinnostaako heitä koko sivusto enää? En hauku tai moiti heitä, mutta he voisivat pohtia olisiko aika aktivoitua. Tai sitten siirtää vetovastuu eteenpäin uusille innokkaille mikäli enää ei nappaa. Ei vain tunnu oikealle että sivu on nyt miltei kuolleen oloinen. Huvipuisto.net voisi olla älyttömän hieno sivusto, jos sinne lisättäisiin enemmän asiaa, kuten artikkeleita, tekstiä, kuvia. Esimerkiksi minä voisin osallistua ilomielin siihen, kun nykyisessä elämäntilanteessa riittäisi aikaa Huvipuisto.netin kaltaisen sivun parissa puuhasteluun. Eikä ylläpitäjäksi tarvisi päästä, mutta voisin kirjoittaa sivua varten artikkeleita / kuvakertomuksia, jotka ylläpito voisi sinne sitten lisätä. Mutta jos tähänkään heillä ei ole aikaa... :rolleyes:

Toinen asia ei ihan huvipuisto.nettiin liity, mutta täytyy kysyä, mihin Ihme Mies ja hänen Huvipuistokeidas-sivunsa on kadonnut? Jos tuokin sivu on kuollut ja kuopattu niin ei ole yhtään hyvä. :S Siinä olisi ollut ainesta loistavaksi sivustoksi, mutta mitä tapahtui kun lupaavan alun jälkeen sivu hiljeni? Suomenkielisiä asiantuntevia ja perusteellisia huvipuistoaiheisia juttuja kuuluisi olla kaikkien huvipuistojen ystävien ja niistä tietoa janoavien iloksi. Huvipuisto.net sekä Huvipuistokeidas olisivat mitä parhaimpia täyttämään tuo puute. Kahta erillistä sivua ei edes tarvittaisi, vaan Huvipuistokeitaan sisältö sopisi yhtä hyvin Huvipuisto.nettiinkin. Sivut voisivat yhdistyä ja jatkaa huvipuisto.nettinä. Huvipuistokeitaan ulkoasu on hyvä ja sopisi huvipuisto.netin uudeksi kuosiksi. Huvipuisto.netin ulkoasu on valitettavasti vanhanaikainen ja yksi tie kohti uutta loistoa olisi sen päivitys. Tai jos Ihme Mies palaa Huvipuistokeitaan pariin voisin tarjoutua helpottamaan hänenkin urakkaa luoda sivustolle sisältöä.

Toivottavasti tämä saa muut ihmiset ja etenkin Huvipuisto.netin ylläpitäjät ajattelemaan tätä minua jo kauan vaivannutta asiaa. Tuskin olen ainoa joka on harmissaan siitä miten horrostilassa se on nykyään. :idea: Kyllä suomalaisetkin ansaitsevat hienon ja hyvin tehdyn huvipuistoille pyhitetyn sivunsa.
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Samuel91
Jäsen

ViestiKirjoittaja Samuel91 » 30.5.2017 8:58

Hei,

huomasin, että huvipuisto.netin kuvatiedostot ovat menneet jonkinlaiseen häiriötilaan. Ainakaan mulla ei aukee minkään puiston/tivolin kohdalla. Huomasin härön eilen, kun käväisin sivuilla.

Päivitys: Nyt näyttää taas toimivan!

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 29.7.2020 7:55

Huvipuisto.net on kaatunut ja pahan näköisesti. Ei voi kuin toivoa että huvipuisto.netin ylläpito jaksaa pelastaa sen. Kyynelhän siinä valuisi jos lapsuuteeni ja nuoruuteeni kuulunut sivu katoaa. ;(

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 5.8.2020 18:56

Zorlim kirjoitti:Huvipuisto.net on kaatunut ja pahan näköisesti. Ei voi kuin toivoa että huvipuisto.netin ylläpito jaksaa pelastaa sen. Kyynelhän siinä valuisi jos lapsuuteeni ja nuoruuteeni kuulunut sivu katoaa. ;(

Mulla toimii ainakin. Toivoisin itsekin päivitystä sinne, koska todella kattava ja hyvä sivusto!!

Paluu