Tornado

Keskustelua Särkänniemestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Siru84
Jäsen

Tornado

ViestiKirjoittaja Siru84 » 9.9.2018 22:00

En löytänyt haulla keskustelua tästä, joten tein oman keskustelun. Miksi punainen vaunu menee nopeammin kuin keltainen? En ole ollut kertaakaan kummankaan vaunun ensimmäisessä penkissä ja ei taida tarvitakaan mennä kun menin 2. penkkiin ja meni todella hiljaa sen alamäen ja jarrutteli :( Sitten menin viimeiseen penkkiin ja huh huh menoa! Mietin myös miksi ne usein pitää keltaista vaunua käytössä ja punainen lepää laakereillaan, vaikka on nopeampi :S Olen kysynyt Särkänniemeltä asiaa saamatta vastausta.

Ja sitten toinen asia. Ärsytti kun jossain youtube-videolla puhuttiin, että Tornado voisi jäädä jumiin pääalaspäin eikä se mun mielestäni voi vaan nostomäkeen, mutta ei pääalaspäin. Särkänniemi ei vastannut tähänkään kun asiasta kysyin :( Olen löytänyt laitteen nyt uudestaan pari vuotta sitten ja tänä vuonna ystäväperheen kymmenvuotiaan pojan kanssa menin ensimmäistä kertaa tähän kuusi kertaa peräkkäin. Huh! :DD

Jussunen
Jäsen
Viesti:

Re: Tornado

ViestiKirjoittaja Jussunen » 10.9.2018 16:35

Siru84 kirjoitti:Ärsytti kun jossain youtube-videolla puhuttiin, että Tornado voisi jäädä jumiin pääalaspäin eikä se mun mielestäni voi vaan nostomäkeen, mutta ei pääalaspäin.

Tietääkseni mikään Suomen laitteista ei voi jäädä pää alaspäin, enkä usko muidenkaan maiden laitteiden voivan jäädä.
Huvipuistoharrastajana saa välillä kokea ärsytystä, kun ihmiset levittää itse keksimiään huhuja, jotka eivät pidä paikkansa. :D

Juuso
Moderaattori

Re: Tornado

ViestiKirjoittaja Juuso » 10.9.2018 17:50

Paluu