Nokkakivi 17.7

Tänne voit kirjoitella raportteja huvipuistomatkoistasi. Kannattaa pistää myös linkki mahdollisiin kuviin kyseiseltä matkalta.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 26.7.2013 16:26

Juu voidaan mafiat sun muut unohtaa ainakin minun puolestani. Mutta sitä videota kummarista odottelen edelleen ;)

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 27.7.2013 13:17

Paapalle, Pialle ja Stuffillekin tiedoksi,
että on olemassa persaukisia tai muilla tavoin estyneitä ihmisiä, joita asia kuitenkin kiinnostaa. Älkää nostako itseänne näiden ihmisten yläpuolelle sanomalla, että "menkää itse katsomaan."

Henkilökohtaisesti ihmettelen sitä, että miksi raportoida asiasta, joka ei ilmeisesti jaksaa kirjoittajaa itseään vähempää kiinnostaa?

-K
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

juice
Jäsen
Paikkakunta: Porvoo, Uusimaa, Etelä-Suomen lääni, Suomi(FINLAND)
Viesti:

Re: Nokkakivi 17.7

ViestiKirjoittaja juice » 18.6.2018 4:04

Jäähile kirjoitti:Lisäksi foorumiltamme on kadonnut mystisesti henkilöitä kuten Juice ja hän ei ole enään pitkään aikaan päivittänyt sivujaan, minkä on sinäänsä sääli. Onko tämänkin takana joku Suomen huvipuistomafia Kaikenlaista juonittelua ja salailua tämä Huvipuistomaailma teettäkin. Salaliitto-teorian aika(ko)

Kyseessä oli mun pitkäaikainen unohdus koskien salasanaa yhdistettynä siihen että mun sähköpostiosoite oli vaihtunut (ja aiempi ei ollut käytettävissä) Kuvien päivittämättömyys taas johtui siitä että mulla oli kuvat aika sekalaisissa paikoissa ja vaikeat hallita, nyt sekin on korjattu mutta edessä on aika suuri valinta mitä kuvia valitsee mukaan! Eli ei ole mafiasta kyse!

Paluu