| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
KingdaKa Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 17:38 Viestin aihe: Ride Simulator 2010 |
|
|
http://www.ridesimulator.co.uk/en/about/overview
Uusi huvipuistopeli taas, tällä kertaa tosin tarkoitus on ilmeisesti perustaa tivoli!
Pelissä siis ohjataan laitteita itse, ja sivuston mukaan liian hurjasti ohjaamalla voivat matkustajat tulla huonovointisiksi tai tapahtua onnettomuus. Lisäksi tulee olemaan 6 fiktiivistä karttaa ympäri Eurooppaa, joten tivolin kanssa ilmeisesti kierretään noilla kartoilla. Muita ominaisuuksia löytyy tuolta linkistä. Laitteita on tulossa ainakin Miami, Waltzer sekä Jumping Frog.
Kuulostaa mahtavalta, itse ainakin odotan kovasti. ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Näsineula Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 17:41 Viestin aihe: |
|
|
| Ihan hyvältä vaikuttaa. Paljonko maksaa ja milloin on tulossa kauppoihin? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minä Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 17:47 Viestin aihe: |
|
|
| Voiko tuossa siis perustaa ihan oman huvipuiston kuten esim. tycoon kolmosessa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KingdaKa Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 18:00 Viestin aihe: |
|
|
| Minä kirjoitti: | | Voiko tuossa siis perustaa ihan oman huvipuiston kuten esim. tycoon kolmosessa? |
Käsittääkseni kyllä. Lisäksi saa itse päättä lippujen hinnat ja tällasta. ![[Leveä hymy]](images/smiles/biggrin.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sutz Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 18:11 Viestin aihe: |
|
|
Mahtavalta vaikuttaa!! Mac-versiokin tulossa myöhemmin, eli odottelemaan sitä! ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
huvipuistopoika Jäsen

|
Lähetetty: 24.10.2009 21:09 Viestin aihe: |
|
|
Odotan tuota innolla meinaan, kun vaikuttaa kivalta. Ahh tulispa se jo ![[Kuolaa]](images/smiles/drool.gif) _________________ Huvipuistoon menoa odotellen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Minä Jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Eeti Jäsen

Liittynyt: 24 Hel 2008 Paikkakunta: Helsinki Suosikkilaite: Half-Pipe Sukupuoli: Mies
|
Lähetetty: 26.2.2010 17:10 Viestin aihe: |
|
|
"High performance PC maybe required "
Kuinkahon tehokkaan koneen tuo vaatii. Kun on tuki 8-ytimisille prosessoreille, niin se viittaa siihen että aika tykki varmaan vaaditaan ellei halua pelata jollain 800x600 resolla. _________________ To infinity, and beyond!
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sutz Jäsen

|
Lähetetty: 3.5.2010 9:40 Viestin aihe: |
|
|
Julkaisupäivä siirtynyt ilmeisesti yli vuoden päähän. Tulossa 2011-2012 ![[Vihainen]](images/smiles/angry.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|