| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pia Moderaattori

|
Lähetetty: 26.7.2006 16:18 Viestin aihe: |
|
|
| huvipuistohullu kirjoitti: |
Onko nyt tämä "Foorumin säännöt - Tekniset kysymykset - Palaute" -osio lukittu rekisteröimättömiltä käyttäjiltä? Ainakin itse huomasin asian vasta äskettäin. Aika tyhmä vaan että jos esimerkiksi vaikka jollain on ongelmia rekisteröitymisessä, niin voisi tänne laittaa kysymyksiä, tai muuten palautetta.
|
Tämäkin osio on nykyään lukittu. Ton lukituksen jälkeen myös ne nk. skeida viestit hävisivät tältä foorumilta.
Jos noita ongelmia tulee, ettei pääse kirjautumaan esim. foorumille niin meidän kaikkien, Arttua lukuunottamatta, sähköpostiosoite on näkyvillä tuolla nimen takana. _________________ - Pia
"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JP Jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
laitevahtimestari Jäsen

|
Lähetetty: 7.4.2007 1:51 Viestin aihe: |
|
|
| Et ole unissa, tai sitten se on tarttuvaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sopuli Jäsen

|
Lähetetty: 27.3.2008 16:43 Viestin aihe: |
|
|
Voisiko tuosta etusivulta poistaa ylimääräisen ällän tuosta "Keskustelua huvipuistomaailman ulkopuollelle jäävistä aiheista."
Juu ihan älytön pikkujuttuhan se on, mutta kun pistää aina silmään.  _________________ "Nyt otetaan rauhallisesti eikä anneta tosiasioiden sekoittaa meitä!" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Moderaattori

|
Lähetetty: 27.3.2008 17:30 Viestin aihe: |
|
|
| Sopuli kirjoitti: | Voisiko tuosta etusivulta poistaa ylimääräisen ällän tuosta "Keskustelua huvipuistomaailman ulkopuollelle jäävistä aiheista."
Juu ihan älytön pikkujuttuhan se on, mutta kun pistää aina silmään.  |
Korjattu ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) _________________ - Pia
"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JP Jäsen

|
Lähetetty: 28.3.2008 16:42 Viestin aihe: |
|
|
Koitan tässä epätoivoisesti myydä DVD-elokuviani pois ansaitakseni matkarahaa, ja mieleeni tuli että olisiko mahdollista saada tänne pieni osio, jossa käyttäjät voisivat vaikka myydä/ostaa/vaihtaa tavaroitaan? Tämä on siis vain kehitysehdotus! ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Arttu Admin

|
Lähetetty: 28.3.2008 21:12 Viestin aihe: |
|
|
Netti on täynnä eri myyntipalstoja, joten toivottavasti löydät vaikkapa huuto.netistä ostajan. ![[Hymyilee]](images/smiles/smile.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JP Jäsen

|
Lähetetty: 28.3.2008 22:27 Viestin aihe: |
|
|
Asia Ok. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JP Jäsen

|
Lähetetty: 18.11.2009 11:06 Viestin aihe: |
|
|
Mahtaako foorumi joutuneen "uhriksi", kun tällainen käyttäjätunnus on jostain syystä hyväksytty tänne:
http://huvipuistoseura.org/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=938
Nimimerkki: LiveSexAsians
Ammatti: Free Live Asian
Harrastukset: LiveSex Asian Models
En olisi muuten kiinnittänyt huomiota, mutta tuo nimimerkki etusivulla oli aikamoinen yllätys... ![[Huh?]](images/smiles/huh.gif) _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
KennethSundberg Jäsen

|
Lähetetty: 18.11.2009 11:38 Viestin aihe: |
|
|
Kyse EI ole hyväksymisestä, vaan siitä että Pia näyttää olevan ylityöllistetty näissä poistohommissa. Foorumilla ei ole tietääkseni rajoitusta siinä, että rekisteröityminen vaatisi adminin tai moden hyväksynnän.
Älkää siis nyt nähkö mörköjä joka asian suhteen.
-KENNETH- _________________ Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JP Jäsen

|
Lähetetty: 18.11.2009 16:08 Viestin aihe: |
|
|
| KennethSundberg kirjoitti: | Kyse EI ole hyväksymisestä, vaan siitä että Pia näyttää olevan ylityöllistetty näissä poistohommissa. Foorumilla ei ole tietääkseni rajoitusta siinä, että rekisteröityminen vaatisi adminin tai moden hyväksynnän.
Älkää siis nyt nähkö mörköjä joka asian suhteen.
-KENNETH- | En minä mörköjä näe, mutta itse muistelen täällä aina olleen se periaate, että käyttäjätunnus pitää hyväksyä jokaisen käyttäjän kohdalla. Itse ainakin odottelin omani aktivoimista jonkin aikaa, kun rekisteröidyin tänne. Toki tuosta tavasta oidaan voitu lupua... En siis millään pahalla tuota nostanut esille. Luultavammin minulla on vain vanhentunutta tietoa. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juuso Moderaattori

|
Lähetetty: 18.11.2009 18:15 Viestin aihe: |
|
|
Foorumille kirjoittaminen vaatii hyväksynnän, eli ihan äkkiä roskaa ei ole luvassa topikkeihin. Artulla ja Pialla ovat oikeudet poistella noita roskakäyttäjiä. _________________

Koskiseikkailu ja Vonkaputous |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Arttu Admin

|
Lähetetty: 19.11.2009 1:51 Viestin aihe: |
|
|
Nyt olemme ottaneet käyttöön uuden työkalun, jolla saamme kerralla poistettua kaikki bottien tekemät tunnukset. Eli edelleen niitä on tulossa, mutta poistamme niin pian kuin mahdollista ne.
![[Peukut ylhäällä]](images/smiles/thumbup.gif) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|