Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko Suomen huvipuistoseura
Huvipuistofoorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista     KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kotisivu  RekisteröidyRekisteröidy 
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kesäaika

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Tiedotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Pia
Moderaattori

LähetäLähetetty: 29.3.2009 12:10    Viestin aihe: Kesäaika Vastaa lainaamalla viestiä

Käythän muuttamassa omista käyttäjätiedoista kellonaika kohdan +3 tuntia, jotta saat foorumin kellosi näyttämään oikein!

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki [Iskee silmää]."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Arttu
Admin

LähetäLähetetty: 29.3.2009 12:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mie kävin mut ei se muuta sitä.. Mut pitää vielä yrittää [Surullinen]

Edit: Toimi sittenkin.. [Leveä hymy]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pia
Moderaattori

LähetäLähetetty: 25.10.2009 0:20    Viestin aihe: Talvi tulee, oletko valmis? Vastaa lainaamalla viestiä

Muistathan muuttaa käyttäjätiedoistasi kellon asetukseksi +2....

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki [Iskee silmää]."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen huvipuistoseura Foorumin päävalikko -> Tiedotukset Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa