Jukupark

Keskustelua Suomen kiertävistä tivoleista sekä pienemmistä huvi- ja puuhapuistoista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

to26
Jäsen

Jukupark

ViestiKirjoittaja to26 » 20.2.2008 21:45

Puistoon tuli uusi omistaja ja sinne on tulossa suomen suurin vesipuisto! :thumbsup:

http://kalajoenseutu.com/viikonlehti/vi ... php?id=396
http://www.hiekkasarkat.fi/jukujukumaa/yhteystiedot/

nuo jukuparkin sivut ovat vain vähän kesken, joten sieltä ei oikein löydy tietoa itse puistosta...
huvipuisto.netin tiedot ovat myöskin kyllä aivan väärät :thumbdown:

(jos joku ei tiedä, puisto sijaitsee Kalajoen Hiekkasärkillä)
Viimeksi muokannut to26 29.5.2009 14:45, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juuso
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Juuso » 20.2.2008 22:05

Oho! Hienoa, että saadaan Serenallekkin oma kunnon kilpailija. Uusi "vesipowerpark" :P

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 21.2.2008 13:48

Niinpä. On mukavaa, että Suomessakin santsataan johonkin kunnolliseen, eikä pelkästään kansanedustajien palkkoihin ;) .
\o/

Hesetku
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hesetku » 21.2.2008 19:36

toihan on tän alkukevään paras juttu tähän mennessä :thumbsup:

Pia
Moderaattori
Viesti:

Re: JukuJukumaasta tulee vesipuisto JukuPark

ViestiKirjoittaja Pia » 21.2.2008 20:06

to26 kirjoitti:huvipuisto.netin tiedot ovat myöskin kyllä aivan väärät :thumbdown:

Eivät ole enään vääriä ;). Siellä on avattu myös Linnanmäen 2008 Jäähelmestä koskevat sivut :)..
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 21.2.2008 23:40

Mustekala kirjoitti:On mukavaa, että Suomessakin santsataan johonkin kunnolliseen, eikä pelkästään kansanedustajien palkkoihin ;) .

santsata = ottaa/saada ylimääräinen annos ruokaa.

satsata = panostaa johonkin kovasti; myös rahallisesti.

;) pilkunviilaaja-KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 22.2.2008 11:59

KennethSundberg kirjoitti:"panostaa"

Kun pilkkua viilataan, niin panostaa on ammattitermi / työtehtävän kuvaus, joka kuuluu ammattinimikkeellä Panostaja työskentelevälle henkilölle.
Panostaja laittaa esim kallioita räjäytettäessä räjähdysaineannoksen esimerkiksi kiveen porattuun reikään.

terv. pilkunviilaaja myöskin

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 22.2.2008 20:43

KennethSundberg kirjoitti:
Mustekala kirjoitti:On mukavaa, että Suomessakin santsataan johonkin kunnolliseen, eikä pelkästään kansanedustajien palkkoihin ;) .

santsata = ottaa/saada ylimääräinen annos ruokaa.

satsata = panostaa johonkin kovasti; myös rahallisesti.

;) pilkunviilaaja-KEN

Ups :P ... Tarkoitin kyllä satsata; sattui pikkuinen moka...
\o/

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 23.2.2008 10:24

paappa kirjoitti:
KennethSundberg kirjoitti:"panostaa"

Kun pilkkua viilataan, niin panostaa on ammattitermi / työtehtävän kuvaus, joka kuuluu ammattinimikkeellä Panostaja työskentelevälle henkilölle.
Panostaja laittaa esim kallioita räjäytettäessä räjähdysaineannoksen esimerkiksi kiveen porattuun reikään.

terv. pilkunviilaaja myöskin

Yleissivistys on luotu laajennettavaksi. Kiva että täällä on muitakin antaumuksellisia pilkunviilaajia; joukossa on hauskempaa! :P

:) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

cucaracha`
Jäsen

ViestiKirjoittaja cucaracha` » 23.2.2008 11:14

Vaadin ehdottomasti, että puistoon tulee vähintään kaksi lähinnä kidutusvälinettä lähentelevää liukumäkeä, jossa selkänahka seuraa perässä kun itse pulahdat altaaseen, vesipuisto ei yksinkertaisesti ole vesipuisto, jossei sieltä palaa jokin ruumiinosa jäillä täytetyssä pussissa.

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 23.2.2008 14:27

cucaracha` kirjoitti:Vaadin ehdottomasti, että puistoon tulee vähintään kaksi lähinnä kidutusvälinettä lähentelevää liukumäkeä, jossa selkänahka seuraa perässä kun itse pulahdat altaaseen, vesipuisto ei yksinkertaisesti ole vesipuisto, jossei sieltä palaa jokin ruumiinosa jäillä täytetyssä pussissa.

Sinulla on mielenkiintoisia fantasioita :ermmm: ...

Mielestäni juuri tuollaiset vesiliukumäet ovat kamalinta, mitä teidän!
\o/

cucaracha`
Jäsen

ViestiKirjoittaja cucaracha` » 23.2.2008 20:33

Mustekala kirjoitti:
cucaracha` kirjoitti:Vaadin ehdottomasti, että puistoon tulee vähintään kaksi lähinnä kidutusvälinettä lähentelevää liukumäkeä, jossa selkänahka seuraa perässä kun itse pulahdat altaaseen, vesipuisto ei yksinkertaisesti ole vesipuisto, jossei sieltä palaa jokin ruumiinosa jäillä täytetyssä pussissa.

Sinulla on mielenkiintoisia fantasioita :ermmm: ...

Mielestäni juuri tuollaiset vesiliukumäet ovat kamalinta, mitä teidän!
Itsehän en ole tuonkaltaisiin tappovälineisiin menossa kirveelläkään, mutta ne vain sattuvat olemaan erottamaton osa vesipuistoja.

Myös väh. 50 pidätysongelmaista venäläistä tarvitaan vakioasiakkaiksi.

Radon
Jäsen

ViestiKirjoittaja Radon » 23.2.2008 21:30

Tietekin niitä tappovälineitä pitää olla, kun Suomen tämänhetkiset liukumäet ovat sellaisia 6 metrin korkeita ja menevät vain 30km/h. (itse olen mennyt liukumäessä 60km/h)

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 23.2.2008 23:27

Spin&Puke kirjoitti:Tietekin niitä tappovälineitä pitää olla, kun Suomen tämänhetkiset liukumäet ovat sellaisia 6 metrin korkeita ja menevät vain 30km/h. (itse olen mennyt liukumäessä 60km/h)

Saati sitten Floridan Walt Disney Worldin Blizzard Beach -vesipuiston hurjaa 100-metristä, lähes pystysuoraa syöksyä jossa laskijan vauhti saattaa kiihtyä jopa 80-90 kilometrin tuntinopeuteen.

Asiaankuuluvaa on, että WDW:n vesipuistoissa varoitetaan naisasiakkaita siitä, ettei kaksiosaisia uimapukuja kannata käyttää; rintsikat kun voivat irrota syöksyn aikana ja tulla alas eri aikaan kuin itse laskija! :P

http://www.kennetti.fi/wdw6.html

:) KEN

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 24.2.2008 10:03

Eikös Latviassa ollut myös joku vesipuisto, nimellä Aquapark? :hmmm:
\o/

Paluu