Tivoli Sariola uutuudet?

Keskustelua Suomen kiertävistä tivoleista sekä pienemmistä huvi- ja puuhapuistoista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 19.4.2012 22:23

Sopuli kirjoitti:Ei kyllä sun Pia kannattaa tulla jo Turkuun, mitä sitä pidempään odottelemaan! :)

Turkkuseen ei harmillista kyllä vielä ehdi :(... Suakin olis ollut ihan kiva nähdä...
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Sopuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Sopuli » 20.4.2012 15:13

Höh. Sitten mun täytyy varmaan yksin uskaltautua Ullexia bongaamaan. Jos heittäydyn oikein tosi rohkeaksi, saatan jopa sanoa moi. :blush:
"Nyt otetaan rauhallisesti eikä anneta tosiasioiden sekoittaa meitä!"

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 13.6.2012 18:01

Onko kukaan foorumilaisista testannut Tivoli Sariolan uutuuksia? Kiva kun saatiin uusi kummitusjuna taas lisää. Toivottavasti tuo Fresh blood bank on parempi kuin Suomen tivolin.

ceppo
Jäsen

ViestiKirjoittaja ceppo » 23.7.2012 21:53

Arttu Stubin kirjoitti:Onko kukaan foorumilaisista testannut Tivoli Sariolan uutuuksia? Kiva kun saatiin uusi kummitusjuna taas lisää. Toivottavasti tuo Fresh blood bank on parempi kuin Suomen tivolin.

Kummitusjuna tekee kaksi kierrosta. Rata lyhyt. Pimeää on, kaksi kummarihahmoa näkyy ajon aikana ja vähän ääniä kuuluu. Staattiset puitteetkaan ei kehuja kauheasti kerää. Viikinkivene Wasalandian vastaava.

Ullex
Jäsen
Viesti:

Kausi 2013 ja uutuudet

ViestiKirjoittaja Ullex » 4.3.2013 18:24

Dodiin, tänään se on sitten julkistettu, nimittäin Sariolan tämän kesän uutuusvekotin:
Kyseessä on Italiaanojen tekemä Macumba, jokseenkin ennennäkemätöntä liikettä tekevä masiina, virallista infoa tarjoaa Tivoli Sariola

Laite on parhaillaan kasattavana ja on siis brään nyy.

Ihan nätti peli on kyseessä, videota tarjoaa Youtube

Mielenkiinnolla odotan kotomaahan rantautumista kyytiin pääsyä

P.s. edelleen näemmä Sariolan sivustokoodissa käytettävät huutomerkit bugaavat suoran linkityksen kanssa
Kesä, tuo Suomen suven sulo ja ranskalaisten tuoksuinen tivolimaailma! ;)

Anac0nda
Jäsen

ViestiKirjoittaja Anac0nda » 4.3.2013 20:17

Melkoisen näköinen vekotin! :) Ainakin ohikulkijoille riittää katseltavaa, mutta onko kyydissä istuminen sittenkään niin hohdokasta... Pomppiminen tuntuu varmasti hauskalta, mutta miltähän tuo sivulta sivulle heiluminen tuntuu? Pitää siis selvästi koeajaa! Laitapa Ullex heti kokemuksia jakoon kun vain kyytiin pääset ;) Sariolan kiertue kun ei täällä pääkaupunkiseudulla kiertele. (Hämeenlinnaan voisin kyllä yrittää)
CC: 175

Ilari
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ilari » 4.3.2013 21:33

Toi on sika hassun näkönen! :thumbsup: Toivottavasti ei mene pää kipeäksi hyppimisestä.
5... 4... 3... 1... OFFBLAST!

Minä
Jäsen

ViestiKirjoittaja Minä » 5.3.2013 1:33

Aikas jännä! Harmi vain, kun ei tule varmaan saariolassa käytyä kun tosiaan ei pahemmin taida täällä päin kierrellä. Ottaa mukavasti varmaan masusta... ehkä liiankin paljon :D. Tulee liikkeestä etäisesti mieleen tämä vekotin https://www.youtube.com/watch?v=eS3kKuAAEUM. Toki tuo laite pyörii samalla, mutta näyttää ainakin hypyttävän samalla kuin toi macumba.

Pia
Moderaattori
Viesti:

Re: Kausi 2013 ja uutuudet

ViestiKirjoittaja Pia » 5.3.2013 7:46

Ullex kirjoitti:Ihan nätti peli on kyseessä, videota tarjoaa Youtube

Kunpa toi olisi tullut 10 vuotta sitten... Näyttää tosi hauskalta ja ehdottomasti haluaisin mennä kyytiin, mutta sisuskalut ei oikein nykyään enää pidä mistään mikä heiluu tai hyppii liikaa...Pakko siis todeta, että jätän väliin :(...sensijaan..se viimekesän uutuus on vielä(kin) kokematta....
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 5.3.2013 20:43

Jos oikeasti haluaa päästä hengestään, tai ainakin liikkumiskyvystään niin tuota Minä:n linkittämää laitetta kannattaa välttää.. Kerta riitti Espanjassa kun laitteenkäyttäjä huomasi, etten pitänyt laitteesta niin arvatkaa kuka sai ilmaisen (ja pakollisen) uusintakierroksen? :D Vieläkin puistattaa se kokemus :D

Mutta Sariolan uutuus on kyllä nappiostos. Toivottavasti pysyy kunnossa ja tulee jokaiselle paikkakunnalle, mihin tivolikin.. :)

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 6.3.2013 13:40

Kuinkahan hurja tämä laite on muihin Sariolan laitteisiin verrattuna? Kenties hurjempi kuin Speedy? Kyllä täytyy Suomen Tivolin ja Tivoli Seiterän keksiä jotain yhtä huimaa :drool:
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Olli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Olli » 9.3.2013 17:09

http://www.tivolisariola.fi/laitteet_ja ... s!_macumba Huima uutuus kaudella 2013 on Macumba kiinnostavan näkönen Flätti! :drool: Tuo mieleen Tango tai Topscan ja varmasti ainutlaatuinen kun varta vasten tilattu Tivoli Sariolaan. :)
t. Olli

Ullex
Jäsen
Viesti:

Pusiness ass usual

ViestiKirjoittaja Ullex » 11.4.2013 22:22

Dodi, perusmeininkiä italiaanojen toimituksessa, myöhässä on namunpa. Lisää virallista infoa virman sivuilta.

Pia
Moderaattori
Viesti:

Re: Pusiness ass usual

ViestiKirjoittaja Pia » 13.4.2013 14:30

Ullex kirjoitti:Dodi, perusmeininkiä italiaanojen toimituksessa, myöhässä on namunpa. Lisää virallista infoa virman sivuilta.

Onko mitään hajua minne se ehtii?
- Pia

Ullex
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ullex » 14.4.2013 19:33

Pia; Kuopiosta on ollu puhetta, että sinne tulisi

Paluu