Onko Power Park käymisen arvoinen?

Keskustelua Powerparkista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Olen käynyt, kyllä on käymisen arvoinen
60
60%
Olen käynyt, ei ole käymisen arvoinen
2
2%
En ole käynyt, mutta aion käydä
33
33%
En ole käynyt, enkä aiokaan käydä
5
5%

Ääniä yhteensä: 100

Anac0nda
Jäsen

ViestiKirjoittaja Anac0nda » 14.1.2006 15:19

Haluaisin vain tiedustella mielipidettänne, sillä haluan tietää onko Power Park yhtä hyvä kuin luulen, vaiko kenties parempi?
CC: 176

Jonesi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jonesi » 14.1.2006 16:33

Powerpark on Suomen aatelistoa huvipuistoista Lintsin ja Särkän kanssa! Kannattaa käydä, vaikka sinänsä laitteita ei ole vielä kauheasti.. Iso osa laitteista on hyviä, pieni osa laitteista on.. No epähyviä.
Alueella on aivan mahtavia istutuksia (mm. Wave Swingerin sisällä olevat kukka-istutukset yms.). Puisto on viihtyisä ja laitteet (suurimmaksi osakseen) ovat laadukkaita. Vaikka alueella on iso "rafla", mielestäni Powerparkkiin saisi tulla enemmän mm. "roskaruokakojuja". Suosittelen lämpimästi Powerparkkia (ainakin "hurjapäille") ja aion (totta kai!) käydä siellä uudelleen!! :D

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.1.2006 16:58

Kyllä se on käymisen arvoinen!!!!

Oon käyny siel yhden kerran mut sillon sato lujaa mut ei haitannu se anto enemmän tunnelmaa ku satoi

Matias
Jäsen

ViestiKirjoittaja Matias » 14.1.2006 20:25

Kannattaa kyllä käydä. Silloin v. 2003 siellä ei tosin ollut paljoa (onneksi sentään Booster ja Mega Drop) laitteita mutta joka tapauksessa todella hieno paikka. Varsinkin Thunderbird tulee tänä vuonna vetämään väkeä puistoon magneetin lailla.

huvipuisto.net kirjoitti:Kuva

Kuva kertoo mainiosti, mistä Power Parkissa on kyse. Palmut huojuvat uima-altaan vierellä ja taustalla näkyy huvipuisto. Vieressä on upea hotelli, koko planeetan hienoin mikroautorata, ja jättimäinen sisä-Kartinghalli.

Kyseessä on sen verran hieno tapaus, että vähintään kerran täytyy tänä vuonnakin käväistä (viimeistään SHS:n kesäretkellä). :)

Karppinen
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Karppinen » 15.1.2006 9:54

Olen käynyt monesti ja aina on ollut yhtä hauskaa.

Alex-92
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Alex-92 » 15.1.2006 11:39

Kerran olen käynyt, ja yhtään en kadu. Puitteet sen verran hienot, että moni muu paikka kalpenee. Leirintäalue on täysin omaa luokkaansa, sen verran ainutlaatuinen se on.

HeXa
Linkkimestari

Loisto paikka

ViestiKirjoittaja HeXa » 15.1.2006 19:05

Muutaman kerran käynyt ja tulen jatkossakin käymään aina, kun on mahdollista

Jaakko-Pappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jaakko-Pappa » 16.1.2006 18:06

huvipuisto.net kirjoitti:Kuva

Kuva kertoo mainiosti, mistä Power Parkissa on kyse. Palmut huojuvat uima-altaan vierellä ja taustalla näkyy huvipuisto. Vieressä on upea hotelli, koko planeetan hienoin mikroautorata, ja jättimäinen sisä-Kartinghalli.

Niin tuohan on leirintä alue... eikä sinne ole asiaa jos ei ole siellä yöpymässä. Olin kerran siellä perheeni kanssa vaunulla ja kannatti maksaa. Alue oli tasokas.

Muuten kannattaa käydä ajamassa karting- autoilla!!! Mukavaa!
Elämä on hengenvaarallista. Kukaan ei ole vielä jäänyt henkiin.

Anac0nda
Jäsen

ViestiKirjoittaja Anac0nda » 1.3.2006 20:52

Jaakko-Pappa kirjoitti:Muuten kannattaa käydä ajamassa karting- autoilla!!! Mukavaa!

Niinpä, testasin jääkarting-autoilua ollessani hiihtolomalla Saariselällä. Se oli todella kivaa! Suosittelen kaikille vauhdin ystäville!
CC: 176

cucaracha

ViestiKirjoittaja cucaracha » 2.3.2006 21:23

Hienolta näyttää, saa nähdä, jos vaikka saisi jostain oikusta omankin ahterinsa tuonne raahattua.

Gold
Jäsen

ViestiKirjoittaja Gold » 3.3.2006 22:05

Olen kai ollut siellä noin 6 kertaa ja kaikki oli käymisen arvoista
Elämä on kuin Mega Drop... Pysyy vähän aikaa huipulla kunnes se laske nopeasti

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 26.3.2006 1:16

Peräti yksi vastaus "En ole käynyt, enkä aiokaan käydä". Kukahan lienee vastauksen takana? Haluaisin myös tietää perustelut tuolle mielipiteelle!

Itse pidän Powerparkia ehdottomasti käymisen arvoisena puistona. Powerpark on Linnanmäkeen, Särkänniemeen ja Tykkimäkeen tottuneille NIIN ERILAINEN oma maailmansa, että jalat vetäistään heti alta! :) Tunnelmaltaan Suomen "disneymäisin" puisto.

:) KEN

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 26.3.2006 7:29

KennethSundberg kirjoitti:Tunnelmaltaan Suomen "disneymäisin" puisto.

Meinaatko tuolla, että paljon on sinne rakennut suurella rahalla? Vai sitä asfalttimaista fiilistä joka puistosta vielä välittyy? itse toivon tänä vuonna nimenomaan tähän osaan huomattavaa parannusta....Tottahan se on, ettei Poweria voi koskaan verrata ympäristöltään esim. Tykkimäkeen, mutta ton asfalttimaisen tunnelman pystyisi varmasti keventämään esim. pienillä istutuksilla.. Kun tuo homma saataisiin kuntoon, olisi elämys varmasti kokonaisvaltainen :).
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 26.3.2006 21:54

Pia kirjoitti:
Kenneth kirjoitti:Tunnelmaltaan Suomen "disneymäisin" puisto.

Meinaatko tuolla, että paljon on sinne rakennut suurella rahalla?

Tietenkin se rahan käyttö Powerissa näkyy, mutta enemmänkin painotan arkkitehtuurin mielikuvituksellisuutta ja puhdasta tyylikkyyttä.

Pia kirjoitti:Vai sitä asfalttimaista fiilistä joka puistosta vielä välittyy?

Katsopas Pia tulevana kesänä TARKKAAN Powerin asfalttia! Se kun on Suomen huvipuistojen korkealaatuisinta työtä. Sekä Lintsillä, Särkkiksessä, Tykkimäellä että Wasalandiassakin asfalttipinnat ovat aikamoisen sekalaista sorttia, repeytymiä siellä täällä ja ruman näköisiä "tilkkuja" niissä paikoissa joissa asfalttipinta on jouduttu rikkomaan syystä tai toisesta. Tottakai juttu saattaa johtua siitä, että Poweri on huomattavasti tuoreempi puisto - katsotaan kuinka hyvässä kunnossa asfaltti on kymmenen vuoden päästä. Jostain syystä kuitenkin uskon, että Powerin asfalttipinnat tulevat olemaan hyvässä kunnossa, sillä Powerparkissa jo ensi kerran käydessäni pistin merkille että puistosta pidetään mitä ilmeisimmin erittäin hyvää huolta.

En siis valitettavasti voi olla kanssasi samaa mieltä tuosta Powerin asfalttipinnan "tylsyydestä", sillä niin puhdasta asfalttipintaa en ole nähnyt kuin ainoastaan Disney-puistoissa.

Pia kirjoitti:Tottahan se on, ettei Poweria voi koskaan verrata ympäristöltään esim. Tykkimäkeen

Niin niinkuin hyvässä vai pahassa? Selvennäpä vähäsen.

:) KEN

Jarkko
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko » 2.4.2006 18:03

itse olen käynyt kerran, ja silloin olivat booster, ja se maailmanpyörä uutuuslaitteet, eli en ole kokenut Dark-ridea, typhoonia, cobraa ym. Silloin jo se vaikutti puistolta, mikä tulee menestymään tulevaisuudessa erittäin hyvin.

Paluu