Onko Power Park käymisen arvoinen?

Keskustelua Powerparkista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Onko Power Park käymisen arvoinen?

Olen käynyt, kyllä on käymisen arvoinen
59
60%
Olen käynyt, ei ole käymisen arvoinen
2
2%
En ole käynyt, mutta aion käydä
32
33%
En ole käynyt, enkä aiokaan käydä
5
5%

Ääniä yhteensä: 98

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 8.4.2006 10:06

Ehdottomasti käymisen arvoinen. Minusta Powerpark on Suomen paras huvipuisto. Kävin siellä viime kesänä, ja täytyy sanoa, että mahtava paikka on. Silloin kun itse olin, siellä ei ollut kovin paljon porukkaa, joten ei tarvinnut jonottaa ollenkaan (ellei laite sitten ollut jo käynnissä).

Plussat:
+Paljon hyviä laitteita mm. Cobra, Typhoon (aika vaisu, mutta ok), Booster ja mustekala.
+Kaikki turha "rahan ryöväämis kojut" on pois (kuten narunvedot ja onginnat). Särkkiksellä tuntuu, että rahaa revitään joka kulmassa, EI Powerparkissa!
+Hinnat... maksat Särkkiksellä 0.4l limsasta melkein 3€, Powerparkissa saat 2€:lla 0.8l juoman.
+Tyyli ja koristelut mahtavia... Esimerkiksi Keinutuolin ympäristö.--->Puisto on kaunis!
+Ihmisiä vähän (ei ehkä enää tulevana kesänä kun Thunderbird tulee)

Miinukset:
-Jos haluaa Boosteriin, pitää ostaa ylimääräinen lippu

Kerrassaan paras Suomen huvipuisto. Powerparkissa viihtyy, toisin kuin esim. Särkänniemessä tai Lintsillä. Ei ole suuria ihmissmassoja joka kulmassa. Itseäni ainakin häiritsee kokoajan jonotella laitteeseen ja joka puolella vilisee tuhansia ihmisiä. Näin ei ole Powerparkissa! 8)

Jonesi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jonesi » 8.4.2006 17:20

Jii88 kirjoitti:.
Miinukset:

Unohdit mainita Suomen surkeimman kummarin, Dark Riden..

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 8.4.2006 19:35

Jonesi kirjoitti:
Jii88 kirjoitti:.
Miinukset:

Unohdit mainita Suomen surkeimman kummarin, Dark Riden..

No ei se minusta nyt niin huono ollut.... Kaverini kanssa naurettiin koko matka (taidettiin käydä Dark Ridessa jopa 3 kertaa). Ihan mukava se oli, vaikka siellä sisällä oli tukahduttavan kuuma, ja palanut kumi haisi. :D
Eihän tuo Dark Ride mikään paras kummitusjuna ole, mutta onhan se parempi kuin ei ollenkaan. Naurut se ainakin isommille kävijöille antaa. :D

KingdaKa
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KingdaKa » 19.4.2006 19:32

Power Land on ehdottomasti suomen paras huvipuisto. Tänä kesänä aion käydä ainakin Cobrassa.

vesatintti
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja vesatintti » 26.4.2006 20:33

Todellakin on Alahärmän PowerPark käymisen arvoinen. Hieno paikka, jossa sopivan tasaisia laitteita. :lol:

Jeba
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jeba » 26.4.2006 21:17

On ,on ;)
Powerissa pidän erotyisesti että teemaaa ollaan luomassa sellaiseen hienoon ison teemapuiston suuntaan, sitä olen suomessa kaivannut pitkän aikaa kun tuolla euroopassa ja muualla käynyt puistoissa :)
Voisivat rakentaa sinne jonkun ison käynti kohteen, kummituskartanon, pinemmän version mad housesta, jonkun venekierroksen tyylisen. Samanlainen laite missä kävin Italiassa Gardalandissa , I corsari, siihen suuntaan suomen puistot voisivat mennä ;) Onkos kukaan muuten käynyt kyseisessä laitteessa ? sehän on jumalattoman kokonein ja erittäin hienosti teemoitettu ja erikoistehosteet ovat hienot.
jeeeaaaaaah ;)

kahvitar
Jäsen

ViestiKirjoittaja kahvitar » 15.5.2006 7:17

Paljonkos PowerLandissa maksaa laitemaksut? onko siellä ranneketta vai erilliset liput? Ei selvinnyt heidän nettisivuiltaan, mielestäni Powerparkin nettisivuissa olisi parantamisen varaa.

juice
Jäsen
Paikkakunta: Porvoo, Uusimaa, Etelä-Suomen lääni, Suomi(FINLAND)
Viesti:

ViestiKirjoittaja juice » 15.5.2006 7:26

kahvitar kirjoitti:Paljonkos PowerLandissa maksaa laitemaksut? onko siellä ranneketta vai erilliset liput? Ei selvinnyt heidän nettisivuiltaan, mielestäni Powerparkin nettisivuissa olisi parantamisen varaa.

Kyllä siellä on hinnastotiedotkin et varmaan huomannut etusivulla vasemmassa yläkulmassa linkkiä jossa lukee hinnasto, tässä on suora linkki sille sivulle.
Siellä on sekä erilliset liput että ranneke rannekkeen hinta on 17 tai 27 euroa ja raja on 130 cm poiketen muista puistoista (muissa 120 cm)

kahvitar
Jäsen

ViestiKirjoittaja kahvitar » 15.5.2006 7:31

Kiitos!

Olipas pienellä se hinnasto etusivulla, itse menin suoraan sinne PowerLandin kohdalle niin jäi huomaamatta. Kiitos jokatapauksessa.

Jansu
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jansu » 15.5.2006 14:49

No kyllä minun mielestäni ainakin on käymisen arvoinen paikka. Ei tarvitse ainakaan jonottaa kauaa, kun ei hirveästi porukkaa siellä käy.
Eikös sinne tullut se puuvuoristorata joka on kuulemma parempi kuin Lintsillä?
Kaikki tämän hetkiset laitteet olen kokeillut mutten Boosteria. Enkä siis sitä puuvuoristorataa. Varmaanki tänä vuonna sinne taas suuntaan ja sitten vain testaamaan sekin. :D

LKS
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja LKS » 15.5.2006 15:13

Boosteri kannattaa ehdottomasti kokeilla! Itselläni olisi taatusti myöhemmin kaduttanut jos olisin jättänyt menemättä.

Stuff
Jäsen

ViestiKirjoittaja Stuff » 15.5.2006 16:00

Booster on mahtava laite. Kokonsa,vauhtinsa ja korkeutensa takia sen uskotaan olevan hullulaite, mutta totuushan on että booster on todella rento leijailu laite ;)
Kehissä jälleen ;)

Madde

ViestiKirjoittaja Madde » 31.5.2006 12:02

Jeballe: juuri palattiin Italian reissulta ja luultiin että kaikki laitteet tuli käytyä läpi, mutta eipä tuossa käyty.Nyt harmittaa! Nähtiin kyllä laiva,mutta luultiin että se on vain joku ravintola tms.Hävettää.... Muuten ihan kiva huvipuisto.Sequoia (?) adventures on kyllä sairain laite missä oon käynyt :)

Powerparkissa olen pari kertaa käynyt, mutta viime kerrasta on pari vuotta,joten varmasti on muuttunut siitä paljon.mutta jo silloin vaikutti hyvältä ja pari hurjaa laitettakin oli...: )

angel

ViestiKirjoittaja angel » 13.8.2006 21:42

Jaakko-Pappa kirjoitti:
huvipuisto.net kirjoitti:Kuva

Kuva kertoo mainiosti, mistä Power Parkissa on kyse. Palmut huojuvat uima-altaan vierellä ja taustalla näkyy huvipuisto. Vieressä on upea hotelli, koko planeetan hienoin mikroautorata, ja jättimäinen sisä-Kartinghalli.

Niin tuohan on leirintä alue... eikä sinne ole asiaa jos ei ole siellä yöpymässä. Olin kerran siellä perheeni kanssa vaunulla ja kannatti maksaa. Alue oli tasokas.

Muuten kannattaa käydä ajamassa karting- autoilla!!! Mukavaa!

ei tuo kuva ole leirintä-alueelta vaan tosiaan siitä hotellin vierestä. leirint-alueella on oma allas , jossa saa käydä uimassa.

HeXa
Linkkimestari

ViestiKirjoittaja HeXa » 31.5.2007 21:00

ON

Paluu