Juuso kirjoitti:Kyseessä taitaa olla täysin uusi laite vai pystyykö entisen Typhoonin jotenkin vain päivittämään/muokkaamaan 360-versioksi?
JP kirjoitti:Nythän tämä uusi Typhoon on jo auki, Powerin Facebook sivulta löytyy kuvia. Yllätyin että ulkonäöltään Typhoonille ei tapahtunut juuri mitään, se näyttää teoriassa tismalleen samalta kuin ennen, ainoastaan "lisätappi" laitettu varteen antamaan lisävääntöä.
shamrock kirjoitti:Millä tavalla se nyt sitten olis saatu siitä eroamaan?Siitä nyt sattui planeettavaihteisto hajoamaan viime kesänä, joten viisaampaa oli päivittää samalla kun kerran uutta osaa pitää laittaa. Tuossa tilanteessa kenties aika fiksu ratkaisu.
Siru84 kirjoitti:shamrock kirjoitti:Millä tavalla se nyt sitten olis saatu siitä eroamaan?Siitä nyt sattui planeettavaihteisto hajoamaan viime kesänä, joten viisaampaa oli päivittää samalla kun kerran uutta osaa pitää laittaa. Tuossa tilanteessa kenties aika fiksu ratkaisu.
En mä tiedä, jotenkinEn tiennyt että siitä jotain hajosi. Harmittaa kyllä koska oisin halunnu kokea juuri tämän vanhan Typhoonin. Tuli Särkänniemen Frisbee mieleen joka oli lempi laitteeni teininä.
Siru84 kirjoitti:En mä tiedä, jotenkinEn tiennyt että siitä jotain hajosi. Harmittaa kyllä koska oisin halunnu kokea juuri tämän vanhan Typhoonin. Tuli Särkänniemen Frisbee mieleen joka oli lempi laitteeni teininä.
Nyt puisto oli kuitenkin täynnä porukkaa ja Junkeriakin ajettaisiin varmasti useammalla junalla (Spoileri: Ei ajettu).Minä kirjoitti:Kun viime kesänä kävin puistossa oli vähän viileämpi päivä ja väkeä ei ollut niin paljon. Silti Junkeriin ja Thunderbirdiin täytyi jonottaa lähemmäs 45 min, sillä niitä ajettiin vain yhdellä junalla. Ymmärrän, että hiljaisempana päivänä ei aina välttämättä ole tarvetta pitää useampaa junaa käytössä, mutta...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija