![[redface] :redface:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![[?] :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Fintpa kirjoitti:Mitäs mieltä olette? Onkohan tämä uusi powerparkin vuoristorata vielä auki kesäkuussa? Kun ei ilmeisesti vieläkään valmis?![]()
Fintpa kirjoitti:Fintpa kirjoitti:Mitäs mieltä olette? Onkohan tämä uusi powerparkin vuoristorata vielä auki kesäkuussa? Kun ei ilmeisesti vieläkään valmis?![]()
Ja minun mielestä he saisivat jo pikkuhiljaa alkaa kertomaan tästä radasta jotain... Nimi? Pituus? Korkeus? jne.
shamrock kirjoitti:Fintpa kirjoitti:Fintpa kirjoitti:Mitäs mieltä olette? Onkohan tämä uusi powerparkin vuoristorata vielä auki kesäkuussa? Kun ei ilmeisesti vieläkään valmis?![]()
Ja minun mielestä he saisivat jo pikkuhiljaa alkaa kertomaan tästä radasta jotain... Nimi? Pituus? Korkeus? jne.
Mä veikkaan että nyt on puistoilla ollut pikkasen kriittisempää mietittävää ja tiedotettavaa kuin se uusi rata ...Kaikki aikanaan, kunhan tärkeämmät asiat selviää.
Totta puhutte, myös jussunen. En vain saanut vastattua kuin kolmeen lainaukseen!shamrock kirjoitti:Fintpa kirjoitti:Fintpa kirjoitti:Mitäs mieltä olette? Onkohan tämä uusi powerparkin vuoristorata vielä auki kesäkuussa? Kun ei ilmeisesti vieläkään valmis?![]()
Mä veikkaan että nyt on puistoilla ollut pikkasen kriittisempää mietittävää ja tiedotettavaa kuin se uusi rata ...Kaikki aikanaan, kunhan tärkeämmät asiat selviää.
Näin juuri. Linnanmäellä kävi säkä kun sai avattua taigan viime vuonna. Powerparkilla kävi taas vähän huonompi säkä mutta toivotaan että tämä "koronakesä" ei vaikuta tuloihin niin paljoa että powerpark joutuisi laittamaan ovet kokonaan säppiin. Sitähän ei nimittäin tiedä että käykö koko puistossa edes perheitä koronan takia. Itse olen sinne menossa jos aukeaaJP kirjoitti:Veikkaisin että siinä vaiheessa kun valtio kertoo huvipuistojen turvallisuus vaatimuksista, niin tulee lisätietoa. Nyt ainakin huvipuistot ovat saaneet selville että ovet saa avata kesäkuussa, joten tuskin lisätietojen julkistaminen on enää kaukana. Se että saadaanko Powerin uusi rata valmiiksi avajaisiin on vielä epäselvä. Jos joku voi käydä paikanpäällä katsoamassa tilanteen, niin sit ehkä tiedettäisiin paremmin missä jamassa "Junker 2" on.
JP kirjoitti:"Kesä 2020 tuo Härmään uusia tuulia myös muilla tavoin. Kaikkien hurjapäiden iloksi PowerParkiin avataan kesäkuussa uusi, Suomen mittapuulla ennennäkemätön vuoristorata.
Sienimursu kirjoitti:JP kirjoitti:"Kesä 2020 tuo Härmään uusia tuulia myös muilla tavoin. Kaikkien hurjapäiden iloksi PowerParkiin avataan kesäkuussa uusi, Suomen mittapuulla ennennäkemätön vuoristorata.
Tarkottanee siis yli 90-asteista pudotusta? En tiedä onko millään muulla tavalla ennennäkemätön Suomen mittapuulla.
Fintpa kirjoitti:Menkääpäs checkkaamaan tämä video!![]()
https://youtu.be/mIizNe-F5EI![]()
+ Onhan tuo nyt ennennäkemätön suomen mittapuulla, a) tuo pudotuksen jälkeinen elementti b) nostomäki ja pudotus. Pituus voi olla lyhyt mutta uskon että rata viihdyttää monellakin tapaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija