![[smile] :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Lunatic kirjoitti:Toisaalta tosiaan Neo's Twister on aika kamala laite ja Joyridekin melko turha, joten voi olla että hankita on jokin koko perheelle sopiva rata jomman kumman tilalle. Jos saisin itse valita niin ehdottaisin tilalle Vekomalta suspended family coasteria.
HeXa kirjoitti:ja mitä tulee Powerparkin teemoitukseen niin... heillä on ollut kautta aikain tapana tehdä teemoitukset monesti vasta vuoden parin päästä laite hankinnan jälkeen.
shamrock kirjoitti:Ja jos nyt sattuu ajelemaan Härmässä, saattaa huomata että sillan kupeessa on valutöitä taas kovaa vauhtia käynnissä, ja Palacen parkkipaikalle alkaa kerääntyä tutun näköisiä vihreitä ja valkoisia radan osasia ...
shamrock kirjoitti:Eiköhän Taiga mennyt Linnanmäelle tilaukseen ihan samantien kun Junkerista alkoi pienintäkään huhua kantautua. Joten tästä voi ottaa osvittaa siihen miten pitkään noissa isommissa hankinnoissa suunnitteluineen menee. Ihan siksikin noita isompia hankitoja ei voi tulla ihan joka vuosi. Ja jos nyt sattuu ajelemaan Härmässä, saattaa huomata että sillan kupeessa on valutöitä taas kovaa vauhtia käynnissä, ja Palacen parkkipaikalle alkaa kerääntyä tutun näköisiä vihreitä ja valkoisia radan osasia ...
Lunatic kirjoitti:Onkohan tämä mitään kiinnostavaa:
Asemakaavamuutoksen käynnistäminen Alahärmän taajamassa, kortteli 502
kaavamuutosalue (kartta)
Kuvassa siis Power Palace halli on punaisella rengastetun alueen vasemmalla puolella oleva rakennus, ja leirintäalue näkyy alla (satelliittikuva alueesta). Tiivistettynä kaavamuutoksessa siis teollisuusalue TT-1 alue muutetaan PV-1 alueeksi. (Dokumentista; "Huvi- ja viihdepalvelujen alue. Alueelle saa rakentaa huvipuiston siihen liittyvine rakennelmineen, laitteineen ja palveluineen kuten ravintola, kauppa ja majoituspalvelut")
Arttu kirjoitti:Itse olen kuullut huhuja facebookissa, että tuleva rata olisi perhevuoristorata ja Taigan ennätyksestä rikottaisiin vain radan pituus kymmenellä metrillä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija