Powerpark 2018

Keskustelua Powerparkista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

TheLukki
Jäsen

Powerpark 2018

ViestiKirjoittaja TheLukki » 26.9.2017 22:13

Jaa a. aikookohan poweri hankkia tälle vuodelle uuden laaitteen. Minusta pikku hiljaa olisi jo aika, sillä onhan tässä ollut jo parin vuoden tauko.
mitä ehdottaisite? itse toivoisin jonkinlaista flättiä koska sellaista ei ole tullut pitkään aikaan.
IIIIIIK

Gabriel
Uusi Jäsen

Re: Powerpark 2018

ViestiKirjoittaja Gabriel » 7.12.2017 18:06

Kyllä pitäisi alkaa tulemaan jo jotakin. Hyviä laitteita siellä on, mutta en ikävä kyllä tämän "setin" perässä ensi kesänä mene, jos samoilla laitteilla mennään...

Mitäpä sinne toivoisi. Itse olen haaveillut jo jonkin aikaa parin laitteen päivityksestä isompiin malleihin, koska laitteet suosittuja, näillä rikottaisiin taasen ennätyksiä ja hurjapäät olisi riemuissaan!! Eli booster ja typhoon. Booster = xxl inversion ja typhoon = cedarin max air

Nyt tuli oikosulku, eipä muuten viikinkilaivaa taida powerissa olla? En kyllä sellaista toivokaan, mutta keinulaite esim. cedarpointin sky hawk olisi aivan loistava.

Kyllä puisto tarvitsee ehdottomasti flättejä lisää, vuoristoradat riittää kyllä hetkeksi koska nuo muutamat todella hyviä joiden kanssa päivä kuluu kivasti kun pakkohan niihin on aina uudelleen mennä :D

JP
Jäsen

Re: Powerpark 2018

ViestiKirjoittaja JP » 9.12.2017 18:13

Powerissahan oli aikoinaan Tappis Volant, eli lentävä matto. Sellaisen hankkiminen uutena ei nyt varmasti kovin paljon tuntuisi Powerin kukkarossa, että sellainenkin kelpaisi hyvin. Viikinkilaivakin kelpaisi ja sopisi minusta todella hyvin Powerin valikoimiin, varsinkin heidän tukkijoen välimaastoihin.

Boosterin voisi hyvin upgradata isompaan, suurempikapasiteettisempaan versioon, sillä se alkaa olla jo aika vanha ja epämukavakin. Boosterista on nykyään olemassa mm. 75m korkea versio, jonka molempiin päätyihin mahtuu peräti 8 ihmistä (16 yhteensä, eli kapasiteetti on tuplat nykyiseen verrattuna). Mielestäni Giant Booster olisi aika oiva hankina Boosterin tilalle, sillä se käytännössä nousisi tällöin lähes yhtä korkealle kuin Dragon Tower.

Paluu