Tornado

Keskustelua Särkänniemestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Juuso
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Juuso » 8.7.2007 12:51

Pippuri kirjoitti:Kävin viime vuonna ensi kertaa Särkänniemessä, ja en uskaltanut mennä Tornadoon koska luulin että se menee pää alaspäin koko ajan! :viheltelee: Eli olin melkoisen typerä. Jos se kerran vain mutkissa menee pää alaspäin niin sitten taitaa olla aika kesy laite.. Täytyy testata sitä kun menen seuraavan kerran Särkkään.

Tornado ei mene mutkissa pääalaspäin, vaan siinä on viisi inversiota, eli kohtaa, jossa laite menee pääalaspäin.

Tutustu rataan paremmin täällä: http://nojespark.net/sartornado/index.php

Severi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Severi » 8.7.2007 13:14

Juuso kirjoitti:
Pippuri kirjoitti:Kävin viime vuonna ensi kertaa Särkänniemessä, ja en uskaltanut mennä Tornadoon koska luulin että se menee pää alaspäin koko ajan! :viheltelee: Eli olin melkoisen typerä. Jos se kerran vain mutkissa menee pää alaspäin niin sitten taitaa olla aika kesy laite.. Täytyy testata sitä kun menen seuraavan kerran Särkkään.

Tornado ei mene mutkissa pääalaspäin, vaan siinä on viisi inversiota, eli kohtaa, jossa laite menee pääalaspäin.

Löysin tosta sun lähettämästäsi linkistäsi,
yhden hienon pienoismallikuvan, haluutteko nähdä?
Varmaan joo? ;D
Jos haluat katsoa, voit sen nähdä tästä!

Pippuri
Jäsen

ViestiKirjoittaja Pippuri » 8.7.2007 13:27

Juuso kirjoitti:

Joo tota mä tarkotinkin niitä silmukkoja vai mitä onkaan!

nelli78
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja nelli78 » 8.8.2007 19:34

Juuso kirjoitti:Itse en tunne mitään eroa punaisessa ja keltaisessa junassa. :wink:

Päivän jälkeen punainen vilistää enemmän silmissä, kuin keltainen. Eli itse suosin keltaista ;)

Ja pidemmillä ihmisillä useamman ajon reissut alkavat tuntua takareisissä, istuimen reuna painaa aikalailla. Muutoin niissä on tosiaankin vallan verraton istua. Edelleen oma suosikkini kaikista laitteista. Masentavaa vaan olla tavallinen tallaaja ja juosta aina uudelleen jonoon...
Onnellista. Onnellisuus. Onnellinen. Onni. Me.

Severi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Severi » 19.8.2007 18:31

Oon tehny RCT2 pienoismallikuvan, minkälaisesti se juna menee, laitan sen kohta, mutta siinä ei ole hiukan ennen tunnelia, ennen Cobraa, ja eikä asematunnelia. Yksi kohta on se aseman läpimenokohdan päässä mentäessä oleva ympyrä ylämäki, en viitsinyt laittaa ylös, muuten se ei menis siihen lähtökohtaan, näytän sen kohta.

EDIT:

Eikä, Paintissa se vaan näyttää mustaa, vaikka otin kuvan, ''Print Scr''. :'(
Kuva
Olin ensimmäinen asiakas MotoGeessä vuonna 2010!
Olin ensimmäinen asiakas myös Majakassa vuonna 2012!

-Insane-
Jäsen

ViestiKirjoittaja -Insane- » 26.8.2007 15:41

Tornado on kyllä mahtava. :thumbsup: Kävin siinä ekaa kertaa tänä vuonna. Voi vitsi, kun jännitti jonnossa. Se ensimmäinen kerta meni oikeastaan jossain shokissa ihan ohi, mutta sen jälkeen heti jonoon uudestaan. Ihana laite, ei voi muuta sanoa.

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 16.9.2007 16:32

Atomipommi kirjoitti:Tornado on kyllä mahtava. :thumbsup: Kävin siinä ekaa kertaa tänä vuonna. Voi vitsi, kun jännitti jonnossa. Se ensimmäinen kerta meni oikeastaan jossain shokissa ihan ohi, mutta sen jälkeen heti jonoon uudestaan. Ihana laite, ei voi muuta sanoa.

Minunkin eka kerta meni samaan tapaan :P . Se menee varmaan kaikilla. Tornado on kyllä ihan paras vuoristorata Särkässä :thumbsup: . Minun eka kerta siinä oli viime vuonna :) .

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.9.2007 11:42

Minusta kyllä thunderbird voittaa kaikki suomen radat.... omapahan on mielipiteeni

-Insane-
Jäsen

ViestiKirjoittaja -Insane- » 17.9.2007 15:19

Zhaituki kirjoitti:Minusta kyllä thunderbird voittaa kaikki suomen radat.... omapahan on mielipiteeni

Minä en ole koskaan käynyt powerparkissa. :( Ehkä ensi kesänä sitten.

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 19.9.2007 16:04

Atomipommi kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Minusta kyllä thunderbird voittaa kaikki suomen radat.... omapahan on mielipiteeni

Minä en ole koskaan käynyt powerparkissa. :( Ehkä ensi kesänä sitten.

Mä oon käynyt kerran, mutta en päässyt laitteisiin paitsi thunderbirdiin :( . Me mentiin siitä vain ohi eikä mulla ollut rahaa muuta kuin kertalippuun :'( .

tuupi
Jäsen

ViestiKirjoittaja tuupi » 29.6.2008 19:08

Juuso kirjoitti:Tornado on mukava, siis niin mukava laite, että siinä voisi nukkua. Laite ei ole paha, niinkuin ei mikään muukaan Linnanmäellä tai Särkänniemessä. Powerlandissa en ole käynyt.

Turvakaaret Tornaadossa on aivan ensiluokkaa. Laite näyttää ulkoa hieman pelottavalta, mutta sitä se ei ole. Mene ihmeessä laitteeseen! :D

Olen aivan samaa mieltä. Ajelisin sillä myös vaikka koko päivän jos saisin. Ekalla kerralla mua vähän jännitti tornadossa, mutta kun eka alamäki meni ohi, oli ihan sairaan hauskaa.
hevi on parasta!!!!!!!!!!

tuupi
Jäsen

ViestiKirjoittaja tuupi » 29.6.2008 19:12

mennään viikon-kahden päästä power parkkiin. kyllä varmaan thundebirdissa käyn ekana. Uskon, että siisti laite. 8) :roll:
hevi on parasta!!!!!!!!!!

huvipuistopoika
Jäsen

ViestiKirjoittaja huvipuistopoika » 6.8.2008 22:35

Eka kerta kun menin tornadoon (eli 5.08.2008) :blush: niin olin kalpea omasta mielestä mutta kun kyyti loppui niin nauroin hirvittävästi. Sitten halusin siihen todella monta kertaa harmi kun ehdin vaan 3 mutta onhan sekin tarpeeksi :roll:
Huvipuistoon menoa odotellen.

Rollercoaster King
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rollercoaster King » 7.8.2008 12:32

huvipuistopoika kirjoitti:Eka kerta kun menin tornadoon (eli 5.08.2008) :blush: niin olin kalpea omasta mielestä mutta kun kyyti loppui niin nauroin hirvittävästi. Sitten halusin siihen todella monta kertaa harmi kun ehdin vaan 3 mutta onhan sekin tarpeeksi :roll:
Itse en pelännyt yhtään Tornaadoo menoa,mutta Trombii menoa vähäsen :P
Ylös ja Alas vuoristorataa!

Heikki
Jäsen

ViestiKirjoittaja Heikki » 26.10.2008 9:26

Kyllä Tornadosta huomaa, että Intamin osaa asiansa, mukavat kaaret, kyyti ja kaikki. Tosin se pitäisi maalata, tuollainen ankean harmaa ei ole kovin iloksi silmälle.

Paluu