Daeng kirjoitti:Siis minkälainen on tornadon turvakaarisysteemi?? Menen 3 päivän päästä testaamaan tornadoa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fleafly kirjoitti:Itse en oo vielä tornadossa käyny.ops: Mulle on aina ollu epävarmaa se turvakaari jutut.........eli siis kun siinä penkissä istutaan ni liikkuuko siinä ajon aikana paljon :?:
Fleafly kirjoitti:Mulle on aina ollu epävarmaa se turvakaari jutut.........eli siis kun siinä penkissä istutaan ni liikkuuko siinä ajon aikana paljon :?:
Fleafly kirjoitti:Itse en oo vielä tornadossa käyny.ops: Mulle on aina ollu epävarmaa se turvakaari jutut.........eli siis kun siinä penkissä istutaan ni liikkuuko siinä ajon aikana paljon :?:
huvipuistohullu kirjoitti:Kun radan on valmistanut Intamin, niin saa heti takeen mukavasta ja pehmeästä kyydistä. Omien kokemuksien mukaan punaisessa junassa tuntuu enemmän tärinää kuin keltaisessa. Jos voisin, niin ajelisin koko päivän putkeen Tornadolla.
Juuso kirjoitti:huvipuistohullu kirjoitti:Kun radan on valmistanut Intamin, niin saa heti takeen mukavasta ja pehmeästä kyydistä. Omien kokemuksien mukaan punaisessa junassa tuntuu enemmän tärinää kuin keltaisessa. Jos voisin, niin ajelisin koko päivän putkeen Tornadolla.
Hmm... Avajaispäivänä porukkaa oli niin vähän, että tuo olisi saattanut onnituakkin. Itse en tunne mitään eroa punaisessa ja keltaisessa junassa. :wink:
Juuso kirjoitti:Hmm... Avajaispäivänä porukkaa oli niin vähän, että tuo olisi saattanut onnituakkin. Itse en tunne mitään eroa punaisessa ja keltaisessa junassa. :wink:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija