Sopuli kirjoitti:Olen keskittynyt Särkänniemen tiedottamiseen. Hyvässä ja pahassa ja valitettavasti löytänyt hyvin paljon nimenomaan sitä kritisoitavaa. Kyse ei todellakaan ole siitä, että etsimällä etsisin virheitä. Voit uskoa, että olisin todella mielelläni löytänyt vain suoraselkäisen totuuden ja ylpeänä seissyt sen takana. En siis ymmärrä tuota syytöstä yhdestä perspektiivistä katsomisesta.
Sopuli kirjoitti:Ehkä tiedätkin, että olen käynyt kaikista huvipuistoista ylivoimaisesti eniten Särkänniemessä. Ja viime vuosina olen seisoskellut delfinaarion ulkopuolella odottamassa, jos seuralaiset ovat käyneet näytöksessä. Koska en vain ole enää halunnut mennä, mutta yrittänyt samalla olla tekemättä asiasta mitään numeroa ja antanut muidenkin tehdä päätöksensä ihan itsenäisesti.
Sopuli kirjoitti:Sanomattakin siis lienee selvää, että olin todella iloinen kuullessani delfinaarion lopettamisesta ja ajattelin, että sitten mennäänkin taas Särkänniemeen. Mutta koska se hoidettiin ja hoidetaan edelleen näin kunnolla asiakkaita aliarvioiden, niin ei pystykään menemäään.
Sopuli kirjoitti:Olet kuitenkin itse ilmaissut ajatuksesi niin, että voisi jopa luulla sinua kiinnostavan ainoastaan ja vain Särkänniemen nuoleskelu.
Sopuli kirjoitti:Siis tuliko minusta nyt aktivisti vai miksi minut on mainittu tuossa?Siksikö, etten halunnut enää pariin viime vuoteen käydä Särkänniemessä delfinaarion takia? Nyt sen lopettamisen jälkeenhän boikotointini syy ei ole delfiinit, kuten toivottavasti on käynyt selväksi. Ihan sama vaikutus olisi, jos jaariteltaisiin vaikka sen Sara Hildenin taidemuseon lopettamisesta ummet ja lammet kertomatta asiasta rehellisesti ihan niin kuin se on. Esim. kehuttaisiin, ettei haluttu myydä niitä taideteoksia, kun ei raha ole tärkeää. Vaikka totuus olisi, ettei niitä olisi voinutkaan myydä koska ne eivät edes ole omia tms.
Sopuli kirjoitti:En siis yksinkertaisesti halua antaa turvallisuuttani, saati lasteni turvallisuutta sellaisen yrityksen käsiin, joka pystyy noin näppärästi kertoilemaan asioita vähän siitä totuuden sivusta ja joka ei seiso mokiensa takana vaan syyttelee kaikesta milloin ketäkin. "Sori siitä" alkaa tuntua jo ihan asialliselta pahoittelulta.
paappa kirjoitti:Ainoa missä Särkänniemi mielestäni mokasi, oli tämä jälkikäteen selittely.
Sopuli kirjoitti:Siis eihän noissa linkeissä pyydetä anteeksi. Tai no Seppälä pahoittelee omaa osuuttaan hallitukselle, ei asiakkaille. Toisessa vain todetaan, ettei mennyt putkeen ja se on toki tullut selväksi. Sen jälkeen onkin syytelty mm. "asiasta syntynyttä uutisointia" ja pahoiteltu "esiintymisensä peruuttaneiden artistien puolesta".
Sopuli kirjoitti:Ja mitä etukäteen tiedottamiseen tulee, siinähän edelleenkin mokattiin vain se, että se luvattiin tehdä. Lupausten pettäminen on kuitenkin vähän sellainen asia, mikä saattaa kismittää. Ja jos tavoitteena on nyt saada luottamus takaisin, niin ei sitä ainakaan tuolla kaunistellulla selittelyllä edistetä.
Sopuli kirjoitti:Jokaisella on tosiaankin oma mielipiteensä ja näkökulmansa ja minun puolestani se on täysin ok. Eikä huolta, energiaa ei Särkänniemessä käymättömyyteeni kummemmin mene. Se on vain minulle kuin mikä tahansa yritys, jonka toimintatapoja joko kunnioitan tai en kunnioita ja sen myötä valitsen joko olla ko. yrityksen asiakas tai sitten en. Eli ei se minulta ole pois jos joku muu haluaa antaa anteeksi tai tuntea ettei siihen ole edes syytä ja käydä kohteessa, se valinta on ihan vapaa. Itse en silti ihan oikeasti ole menossa, en vuoden tai kahdenkaan päästä, ellei jotain radikaalia ryhtiliikettä tapahdu. Eikä sekään varmaan haittaa ketään, varsinkaan sellaisia, jotka eivät Särkänniemessä kävisi itsekään.
Ja joo, varsinkin se Happoradion "meni maku" -selitys peruutukselleen oli aika älytön. Sen jälkeen kun voi taas kumarrella joka suuntaan selitellen, että niin siis maku meni ihan muihin kuin teihin.
paappa kirjoitti:Sopuli kirjoitti:Jokaisella on tosiaankin oma mielipiteensä ja näkökulmansa ja minun puolestani se on täysin ok. Eikä huolta, energiaa ei Särkänniemessä käymättömyyteeni kummemmin mene. Se on vain minulle kuin mikä tahansa yritys, jonka toimintatapoja joko kunnioitan tai en kunnioita ja sen myötä valitsen joko olla ko. yrityksen asiakas tai sitten en. Eli ei se minulta ole pois jos joku muu haluaa antaa anteeksi tai tuntea ettei siihen ole edes syytä ja käydä kohteessa, se valinta on ihan vapaa. Itse en silti ihan oikeasti ole menossa, en vuoden tai kahdenkaan päästä, ellei jotain radikaalia ryhtiliikettä tapahdu. Eikä sekään varmaan haittaa ketään, varsinkaan sellaisia, jotka eivät Särkänniemessä kävisi itsekään.
Ja joo, varsinkin se Happoradion "meni maku" -selitys peruutukselleen oli aika älytön. Sen jälkeen kun voi taas kumarrella joka suuntaan selitellen, että niin siis maku meni ihan muihin kuin teihin.
Olen täysin samalla linjalla.
Mielestäni kuvaa huonoa / ammattitaidotonta johtajuutta, mikäli jälkikäteen joutuu tekemisiään tai tekemättäjättämisiään selitteleen.
Ei osata / viitsitä ajatella asioita yhtään eteenpäin, vaan puuhastellaan tässä ja nyt, niinkuin itsestään kivalta / hyvältä tuntuu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija