Trombi

Keskustelua Särkänniemestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Siru84
Jäsen

Trombi

ViestiKirjoittaja Siru84 » 8.7.2019 20:58

Sori kun teen vanhoista laitteista keskusteluja, mutta ei näy enää topicceja olevan :S Harmi koska olisin halunnut tästä(kin) laitteesta kuulla ensikäden kommentteja kun tämä helvetinhäkki aikoinaan Särkänniemelle tuli. Mä olen nyt vakavasti harkinnut tähän menoa, mutta mua hermostuttaa älyttömästi se, että pääseekö siitä putoamaan? Ja tuleeko siinä mustelmia? Onko olo kuin pesukoneessa? Miellyttävä ajokokemus ei taida olla? Olen suht laiha ja lyhyt niin onko se huono kombo tällaisessa laitteessa?

Sienimursu
Jäsen

Re: Trombi

ViestiKirjoittaja Sienimursu » 9.7.2019 12:50

Olin itse laiha(hko ;) ) ja lyhyt kun tässä kävin ekaa kertaa, ei putoa tosiaan mutta epäturvallinen olohan siinä vähän tulee ja en suosittele trombiin menoa ihan vaan sen takia että ajo on erittäin epämiellyttävä ja siitä voi nauttia vain jos tietää etukäteen miten ajoittaa pään nojaamiset yms. käännöksiin mennessä, ja tämä koskee vain keskipaikkoja, ulkopaikoilla ei mitään mahollisuutta nauttia. Priimaesimerkki siitä miksi Zamperlan pitäisi pysyä flättien ja lastenratojen teossa. ;)

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 9.7.2019 14:49

Trombi on kyllä sellainen kidutuskone että sattuu jo ajatella pelkkää ajokokemusta. Varsinkin jos olet reunimmaisilla paikoilla - ne kaksi keskimmäistä paikkaa saa tosiaankin vähiten sitä pesukonerummutusta. Se mitä Sienimursu jo sanoikin, niin Zamperlan ei tulisi tehdä vuoristoratoja ollenkaan. Ne on heidän osaltaan aina aikamoisia fiaskoja.

Elättelen toivoa että Särkkä vaan romuttaisi joku vuosi koko Trombin ja hommaisi uuden radan tilalle. Varsinkin nyt kun Poweri ja Lintsi on saaneet mittaavan luokan vuoristoradan, niin nyt ois kyllä Särkän vuoro saada Tornadolle vauhdikas pikkuveli.

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 10.7.2019 22:07

JP kirjoitti:Trombi on kyllä sellainen kidutuskone että sattuu jo ajatella pelkkää ajokokemusta. Varsinkin jos olet reunimmaisilla paikoilla - ne kaksi keskimmäistä paikkaa saa tosiaankin vähiten sitä pesukonerummutusta. Se mitä Sienimursu jo sanoikin, niin Zamperlan ei tulisi tehdä vuoristoratoja ollenkaan. Ne on heidän osaltaan aina aikamoisia fiaskoja.

Elättelen toivoa että Särkkä vaan romuttaisi joku vuosi koko Trombin ja hommaisi uuden radan tilalle. Varsinkin nyt kun Poweri ja Lintsi on saaneet mittaavan luokan vuoristoradan, niin nyt ois kyllä Särkän vuoro saada Tornadolle vauhdikas pikkuveli.

Eli ette edes suosittele sitä, että kokeilisin sen? :DD Mä loukkasin itseni tiistaina kun kaaduin kotona ja on kankku kipeänä sekä käsi, niin en lähtis kyllä just nyt mihinkään Trombiin :DD Huomenna silti huvipuistoon tuttavaperheen kanssa niin toivottavasti menee hyvin. Vähän offtopic sori :redface:

Mä laitoin Särkänniemelle muuten viestiä aiheesta, että voisivat heivata tämän pois. Totesi vain, että vie kehitystiimille palautteen, mutta saa nähdä. Varmaan jos moni asiasta sanoisi, voisi tapahtua. Kyllähän pääsymaksukin otettiin pois kun tarpeeksi moni siitä "valitti" aikoinaan. Millainen vuoristorata Trombin tilalle sopisi?

Huvipuistomies
Jäsen

ViestiKirjoittaja Huvipuistomies » 13.7.2019 12:25

JP kirjoitti:Trombi on kyllä sellainen kidutuskone että sattuu jo ajatella pelkkää ajokokemusta. Varsinkin jos olet reunimmaisilla paikoilla - ne kaksi keskimmäistä paikkaa saa tosiaankin vähiten sitä pesukonerummutusta.

Täysin samaa mieltä kyllä tästä. Olen aina saanut olkapääni mustelmille Trombissa ja ajokokemus on kaikkea muuta kuin miellyttävä. En voi mitenkään suositella laitetta, mutta kaipa se kerran pitää kokea todetakseen tehneensä virheen :D

Lunatic
Jäsen

ViestiKirjoittaja Lunatic » 13.7.2019 13:37

Kaikkea voi kokeilla kerran, vaikka giljotiinia. ;)

Zamperlan Volare taitaa olla yksi parjatuimmista vuoristoratamalleista SLC:n ohella, mutta tietysti lopullisen mielipiteen muodostat sinä itse kokemuksen perusteella. Kannattaa kuitenkin varautua siihen että niitä mustelmia voi tulla, melko epämukavahan tuo on. Putoamaan siitä tuskin pääsee vaikka kyyti kieltämättä siltä tuntuukin, onhan noita maailmalla käytössä useita kappaleita ollut pitkään enkä ainakaan itse ole tietoinen että ikinä kukaan olisi pudonnut.

Olen kyllä myös itse sillä linjalla että romutukseen Trombi ja jotain uutta kivempaa tilalle, aikansa elänyt häkkyrä jota moni tuntuu inhoavan.

Sienimursu
Jäsen

ViestiKirjoittaja Sienimursu » 20.7.2019 13:20

Kävin nyt eilen ekaa kertaa sitten v. 2015 kokemassa Trombin taas, yhtä karmea kun muistelin. Kidutusväline ja kukaan ei ollut ikinä jonossa vaikka puisto täynnä (tosin reiluuden merkeissä, Half Pipekin oli aivan tyhjillään samoin Hype, eli taisi pääasiassa olla lapsiperheitä). Romuttakaa ja korvatkaa vaikka El-Locolla.

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 7.9.2019 22:01

Tuli vihdoinkin koettua tämä! Ja ei se sitten niin paha ollutkaan kuin olen kuvitellut. Tykkäsin jopa! :o Olen yllättynyt. X:n jälkeen kävin ja ei tuntunut missään sen jälkeen, hah! Otin jonkun täältä olevan neuvosta vaarin ja menin sisempään etten reunimmaiseen paikkaan. Voisi sitä toisenkin kerran kokeilla vielä :D

Siru84
Jäsen

ViestiKirjoittaja Siru84 » 18.9.2019 20:09

Pienen sätkyn sain tästä, koska luin väärin. Luin, että Trombi lentää... niinku pois kokonaan :DD

Kuva

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 19.9.2019 1:03

Toiveajattelua tollanen :o

Paluu