Valokarnevaalit

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 19.10.2007 20:48

Olli kirjoitti:Oon menossa luultavasti Lauantaina siskon kans.

Mihinkäs aikaan meinaatte paikalla olla?
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Dumle
Jäsen

ViestiKirjoittaja Dumle » 20.10.2007 15:01

Pääsymaksu verotti Valokarnevaalin kävijöitä

http://www.taloussanomat.fi/urheilu-ja- ... /382?rss=4

Ei mikään yllätys mutta kiva jos pääsevät plussan puolelle :)

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 20.10.2007 15:30

Moi Mustekala. Olin myös Lintsillä keskiviikkona. Siellä oli tosi hienoo. Ne valot oli tosi hienot. Mustekalassa oli kyllä parhaat valot :thumbsup: .
Vuoristoratakin oli hienon näköinen valoissa ja sieltä näkikin aika hyvin vaikka oli pimeää. Ihmettelin suuresti sitä että joutui maksamaan sen sisäänpääsyn vaikka oli ranneke >:( . Se oli tyhmä idea. Muuten siellä oli hauskaa ja olimme siellä kymmeneen saakka :) .

kris
Jäsen

ViestiKirjoittaja kris » 22.10.2007 11:32

Oli muuten siistit valokarnevaalit! Kiva kun Linnanmäen hienot valot pääsivät vihdoin oikein todella oikeuksiinsa :thumbsup: . Rakennustyömaakin oli ihan hauska nähdä vaikkei siellä paljon mitään näkemistä ollutkaan. Maat oli poistettu ja betonia valettu niille tolpille ja kurua oli täytetty osittain jotta työkoneet pääsevät liikkumaan.
Tulireki oli kyllä erinomaisesti valaistu, reilusti hienoiten valaistu koko puistossa :thumbsup: . Kirnu oli myös positiivinen yllätys sillä se oli koko illan auki ja kävin ainakin kymmenen kertaa. Kaikin puolin nuo valokarnavaalit olivat erinomainen tapahtuma! Näin muuten Räikkösenkin pari kertaa illan aikana :)

Olli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Olli » 22.10.2007 18:27

En sittenkään ollut, kun oli sinä iltana (ainakin päivällä) kylmä ja olisin halunnut myös laitteisiin.
t. Olli

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 22.10.2007 19:22

Olli kirjoitti:En sittenkään ollut, kun oli sinä iltana (ainakin päivällä) kylmä ja olisin halunnut myös laitteisiin.

Ei siellä ainakaan keskiviikkona ollut kylmä paitsi ihan illasta vähän mutta mulla oli hyvin vaatteita päällä :) .

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 22.10.2007 21:50

huvipuistohullu kirjoitti:...Mutta tosiaan tuonne on kyllä pakko mennä vähintäänkin kuvailemaan.

Näin tein minäkin muutamalla avustajalla höystettynä. Tuotokset pääsee katsomaan nyt huvipuisto.netistä :).
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 23.10.2007 13:33

Pia kirjoitti:
huvipuistohullu kirjoitti:...Mutta tosiaan tuonne on kyllä pakko mennä vähintäänkin kuvailemaan.

Näin tein minäkin muutamalla avustajalla höystettynä. Tuotokset pääsee katsomaan nyt huvipuisto.netistä :).

http://www.huvipuisto.net/huvipuis/valokarnevaali.htm
(...kun ensimmäisen kerran tajusin kuinka huvipuisto.netistä saa yksittäisten sivujen osoitteen näkyviin...)

Kyseiset valokarnevaalikuvat onnistuivat omasta mielestäni ihan mukavasti. Pian tekemä sivukokonaisuus on kuviltaan hieno, mutta mustasta taustasta en tykkää yhtään; se mielestäni "syö" useimmat jo valmiiksi mustat kuvat. Oranssi tai vaalea lila (niinkuin Sea Life -sivulla) olisi kivempi tausta. Härnätkää siis Piaa asian suhteen, jos haluatte taustaan muutosta!! :P

Ai niin, Pia -
huomaa sana "kiittää" ...minä "kiitän", sinä "kiität", hän "kiittää"... ;)

:offtopic:

Huvipuisto.netin Sea Life -sivulla on muutamia kirjoitus- ja asiavirheitä: Merlin "Entraintments", Eurooppa pienellä kirjoitettuna, ja luonnontieteellisesti oikein nimetty jättiläiskalmarikin on typistetty pelkäksi "kalmariksi". (Ihan totta). Tietääkseni jo sisäänkäynnin ovessa on salamavalokuvauskielto, joten ei Sea Lifen akvaarioalueilla tarkoituksellisesti tehdä kenenkään kuvaussessiota hankalammaksi erillisten rajoitusten kera.

Sori offtoppari.
Nämä asiat ryöpsähtivät vain silmilleni, kun nopsasti käväisin katsomassa muilta osin erittäin tyylikästä Sea Life -sivua. Muun muassa se Sea Life "logo" leikattuine kirjaimineen (siis että kaloja ja meritunnelmaa näkyy kirjaimissa) on aivan mahtis!! :)

:) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

Typhoon
Jäsen

ViestiKirjoittaja Typhoon » 23.10.2007 16:43

Hienoja kuvia! :thumbsup: Mä en ole koskaan käynyt valokarnevaaleissa, mutta joskus olisi mukava mennä. Musta tausta sopii mun mielestä noille kuville. Ei se niitä syö, parantaa vain kuvien ''tunnelmaa''. Oranssi tausta olisi noille kuville hirveä, ainakin mun mielestä.

Tulireki
Jäsen

ViestiKirjoittaja Tulireki » 26.10.2007 12:15

Moi Typhoon.
Kannattaa kaydä valokarnevaaleissa. ne on vielä hienompia kun näkee ne omin silmin. Itse yllätyin kun kävin siellä. :D. Että suosittelen syvästi.

Paluu