Kenen mielestä tämän vuoden Lintsi-Kino elokuva on hauska?

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Ozskuli
Jäsen

Kenen mielestä tämän vuoden Lintsi-Kino elokuva on hauska?

ViestiKirjoittaja Ozskuli » 6.8.2007 18:40

Minun mielestä tämän vuoden esitys on ihan hauska, mutta esityksen nimi oli Panda, eikä panda ole mitenkään siinä paitsi siinä lopussa. Pelästyin siinä, missä tuli yhtäkkiä kalaparvi. :)

Ilari
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ilari » 6.8.2007 19:23

Ihan kiva, mutta edellinen oli paljon parempi. Nykyisessä pätkässä kamera kun ei liiku lähes lainkaan.
5... 4... 3... 1... OFFBLAST!

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 6.8.2007 22:35

Aiheeseen liittyen tahdon kysyä että kuinka suuri kangas Lintsikinossa on? Lisebergin kangas kun oli jumalattoman iso... Varmaan korkeudeltaan yli 8m, ja leveydeltään ainakin 10m... Tai isompi. :o

-Edit: Olen siis nähnyt tuon tämän vuotisen pätkän pari vuotta sitten Lisebergissä, jolloin sen nimi oli Pandavision.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 7.8.2007 5:23

Jii88 kirjoitti:-Edit: Olen siis nähnyt tuon tämän vuotisen pätkän pari vuotta sitten Lisebergissä, jolloin sen nimi oli Pandavision.

Sulta jäikin vastaamatta, että mitä pidit ko. pätkästä?

Minusta se oli ihan hyvä pätkä. Ainoa vika tossa on edelleenkin ne liikkumattomat penkit... tuo meinaan syö tunnelmaa ja paljon. Ostaisivat waasasta takaisin ne vanhat penkit!
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 7.8.2007 11:15

Lisebergissäkään ei ollut liikkuvia penkkejä, mutta ei se kyllä haitannut ollenkaan. Eihän elokuva olekaan mikään vuoristorata-ajelu. Niin, mutta itse pidin älyttömästi tuosta pätkästä. Taisin käydä peräti 3-4 kertaa katsomassa saman pätkän samana päivänä. Itse pidin eniten siitä vedenalaisesta maailmasta, typeräin oli ehkä se apinapesäpallo... Mutta pelottavin oli se käärme (en pystynyt pitämään silmiäni auki... pelkään käärmeitä). :viheltelee:

Olli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Olli » 7.8.2007 12:44

Katsomisen arvoinen elokuva oli. Ainoa miinus asia oli filmin ajotunnelma ja ne nyk. penkit. Tukinuitto oli hurjempi ja parempi. Puhallukset tekee nykyään jännän filmeistä. En oikein tykkää näistä puhalluksista, kun pelästyn joka kerta näitten takia. >:( Käärmyli oli jänskin eläimistä ja pidinhän minäkin silmiä kiinni, ennen kuin se yrittti napsia katsojat poskeen! :o
Viimeksi muokannut Olli 8.8.2007 11:07, yhteensä muokattu 1 kertaa.
t. Olli

Jouneezeh
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jouneezeh » 7.8.2007 18:58

Se oli mun mielestä ihan keskiverto pätkä. Miinuksina oli se, että ensinnäkin niitä "narutehosteita" jotka tulee penkin alta oli lisätty, ja koska en pidä niistä ollenkaan, niin siitä tulee ensimmäinen miinus, toinen miinus tulee käärmeestä, jonka kohdassa todella pelästyin. Annan elokuvalle 8+.
Joonas Kaeek

Jarkko
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko » 8.8.2007 8:15

Se käärme oli ihan hirveä!! :blush: En tavallisesti pelkää käärmeitä, mutta täytyy myöntää, että siinä vaiheessa pistin silmiä kiinni, tai vähintään otin laseja vähän väliä pois :)
Itse kyllä pidin kinosta todella paljon. En ole käynyt siellä, kuin kerran pari vuotta sitten, enkä muista silloista elokuvaa, mutta tämä oli kyllä paljon karmaisevampi 0:)

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 8.8.2007 19:47

Ei ainakaan tämän vuotinen. Se oli suuri pettymys, vaikka eipä tuossa kinossa koskaan mitään kovin kummosia pätkiä ole ollutkaan.

Jouneezeh
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jouneezeh » 8.8.2007 21:47

Aristubin kirjoitti:Ei ainakaan tämän vuotinen. Se oli suuri pettymys, vaikka eipä tuossa kinossa koskaan mitään kovin kummosia pätkiä ole ollutkaan.

Yhdyn kommenttiin siinä mielessä, että tosiaan 8+ annoin siitä syystä, että
on Kinossa ennen ollut paljon parempia leffoja. Tukkijoki elokuva oli niistä kaikkein paras.
Joonas Kaeek

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 15.8.2007 10:30

Olli kirjoitti:Ainoa miinus asia oli filmin ajotunnelma

Varsinaista "ajeluahan" ei tämän kesäisessä filmissä ole lähes ollenkaan, joka tekeekin siitä ihan virkistävästi erilaisen. Tykkään tästä filmistä itse asiassa enemmän kuin monista aikaisemmista, kun tässä on oikeasti yritetty tehdä jonkinlaista "hyvän fiiliksen" elämystä kaikkine svengaavine eläimineen, eikä juttu ole pelkkää vuoristorataa ja ainaista täristystä +6 minuutin ajan.

Mutta jos Lintsi-Kinon parhaasta filmistä puhutaan, niin se on edelleen se ihkaensimmäinen, eli DINO ISLAND. Kyseisen filmin lentokohtauksissa oli jo ihan tarpeeksi syytä mennä useamman kerran nauttimaan Lintsi-Kinon mahtielämyksestä. Dino Island kakkosen jälkeen Lintsi-Kinon tarjonta on muuttunut vuosi vuodelta vähemmän elämykselliseksi.

Ai niin, tänä kesänä pistin merkille että päivän mittaan Lintsi-Kinon henkilökunta voisi edes joskus kuivata penkille jätettyjä 3D-laseja. Itse piti kuivata ne paitaani, jotta lasien läpi näki edes jotain. Kaikenlisäksi tämän kesäinen elämys tarvitsisi myös varoituksen että "tässä kohteessa TULET KASTUMAAN". Vettä lentää sen verran paljon, että sadetakki ei olisi ollenkaan pahitteeksi. :P

:) KEN

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 15.8.2007 22:20

KennethSundberg kirjoitti:Ai niin, tänä kesänä pistin merkille että päivän mittaan Lintsi-Kinon henkilökunta voisi edes joskus kuivata penkille jätettyjä 3D-laseja. Itse piti kuivata ne paitaani, jotta lasien läpi näki edes jotain. Kaikenlisäksi tämän kesäinen elämys tarvitsisi myös varoituksen että "tässä kohteessa TULET KASTUMAAN". Vettä lentää sen verran paljon, että sadetakki ei olisi ollenkaan pahitteeksi. :P
Eikö Lintsikinossa laseja kerätä jokaisen näytöksen päätyttyä, vaan lasit jätetään penkeille? Lisebergissä saatiin ovella työntekijältä uudet lasit, ja näytöksen lopuksi ne vietiin ulostulon vieressä olevaan laatikkoon, josta lasit vietiin pesuun... Eli jokainen sai aina puhtaat lasit mennessään näytökseen... Näin siis ei ole Lintsillä? :huh:

Hirmu
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hirmu » 16.8.2007 12:56

Toimintatapa riippuu kulloinkin vuorossa olevista työntekijöistä. Jotkut keräävät ne pois ja puhdistavat niitä, jotkut pitävät ne penkeillä ja tekevät vain toisinaan tarkastuskierroksen (keräävät rikkinäiset pois ja puhdistavat likaisimpia).

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 16.8.2007 17:28

Hirmu kirjoitti:Toimintatapa riippuu kulloinkin vuorossa olevista työntekijöistä. Jotkut keräävät ne pois ja puhdistavat niitä, jotkut pitävät ne penkeillä ja tekevät vain toisinaan tarkastuskierroksen (keräävät rikkinäiset pois ja puhdistavat likaisimpia).

Eli halutessaan ilkeä kävijä pystyy viemään matkamuiston teatterista? Lisebergissä kun tällainen ei ollut mahdollista, ne työntekijät katsoivat että jokainen tiputti omansa laatikkoon poistuessaan laitteesta. Ihmeellistä käytöstä kylläkin... Iljettävää, jos pitää käyttää toisen hikisiä laseja.

Hirmu
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hirmu » 17.8.2007 10:04

Niin, kyllähän niitä laseja sieltä toisinaan katosi. Ei mitään suuria määriä tosiaankaan.

Paluu