Linnanmäen Sanomat 2007

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Mustekala
Jäsen

Linnanmäen Sanomat 2007

ViestiKirjoittaja Mustekala » 7.7.2007 19:53

Moi kaikille 8) !
Ootteko jo saanu Linnanmäen Sanomat? Jos ootte, niin mistä?

(HUOM! Seuraavaksi tulee ns. "juonipaljastuksia, joten ne, jotka haluavat säilyttää yllätyksen, niin älkää lukeko eteenpäin!!!! :ph34r: )

Mun mielestä ne "piirrokset" laitteista ym. on hauskoja: ainakin verrattuna viimevuotisiin Sanomiin, niin uusia piirroksia oli mm. Sateenkaaresta, Viikinkilaivasta ja Vonkaputouksesta. (Onkos koskaan ollu kuvaa Mustekalasta :huh: ?) Mitä mieltä te muut ootte noista piirroksista tai-mitä-ne-nyt-ikinä-ovatkaan?
Entäs mitä mieltä ootte Sanomien ulkoasusta ja sisällöstä? Kannessa oli taas Rolle-pelle isoine naamatauluineen ja Vuoristoradan punainen vaunu taustalla; sisällössä ei ollu paljonkaan muuta uutta kuin jotakin runoja (esim. "Kaikki Kirnuun" tms.) ja vähän enemmän kuvia (johtuen varmaan Sanomien edellistä suuremmasta koosta :thumbsup: !).
\o/

Panze
Jäsen

Re: Linnanmäen Sanomat 2007

ViestiKirjoittaja Panze » 9.7.2007 16:58

Mustekala kirjoitti:(HUOM! Seuraavaksi tulee ns. "juonipaljastuksia, joten ne, jotka haluavat säilyttää yllätyksen, niin älkää lukeko eteenpäin!!!! :ph34r: )

Mun on kyl nyt ihan pakko kysyä että mistä ihmeen yllätyksestä on kyse? =DDdd
Toi Lintsin sanomathan o vaa iha random esite/mainos josta saa hyödyllistä infoa niille jotka sitä tarttee... Esim. aukioloajat, hinnat yms...

Minä
Jäsen

ViestiKirjoittaja Minä » 22.2.2008 18:53

Plääh ... Kaikilla tavoilla Linnanmäki yrittää tehdä lehdestään Hauska...
Siiä olisi voinut olla Parempaa sisältöä ,kuten 2006 lehdessä oli muistaakseni jokin lintsiin liittyvä tarina...
Eihän kukaan jaksa Lukea jotain tyhmiä Laulujen sanoja.
:thumbdown:
Viimeksi muokannut Minä 23.2.2008 8:07, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 22.2.2008 20:37

Minä kirjoitti:Eihän kukaan jaksa Luke jotain tyhmiä Laulujen sanoja.

Totta :ermmm: ...
\o/

cucaracha`
Jäsen

ViestiKirjoittaja cucaracha` » 23.2.2008 11:20

Minä kirjoitti:Plääh ... Kaikilla tavoilla Linnanmäki yrittää tehdä lehdestään Hauska...
Siiä olisi voinut olla Parempaa sisältöä ,kuten 2006 lehdessä oli muistaakseni jokin lintsiin liittyvä tarina...
Eihän kukaan jaksa Lukea jotain tyhmiä Laulujen sanoja.
Luojan kiitos ei, olisi täyttä tuskaa kuulla lapsien rääkyvän hieman naiivien aikuisten tahtiin noin juustoisia rallatuksia.

Hesetku
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hesetku » 23.3.2008 22:26

mikäs tää linnanmäen sanomat on ? joku hesalaisten oma sisäpiiri juttu ?

toxam
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja toxam » 24.3.2008 0:43

^Se on vaan semmonen vihkonen, mikä tuli postissa (kerran vuodessa), siinä lukee yleis-informaatiota ja mainitaan lintsin uutuudet. Ei se ole mitenkään erikoinen eikä siinä muistaakseni ollut yhtään kuvaa, vain sellaisia piirustuksia kuten lintsin nettisivuilla ja tv-mainoksissa.

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 24.3.2008 10:07

toxam kirjoitti:^Se on vaan semmonen vihkonen, mikä tuli postissa (kerran vuodessa), siinä lukee yleis-informaatiota ja mainitaan lintsin uutuudet. Ei se ole mitenkään erikoinen eikä siinä muistaakseni ollut yhtään kuvaa, vain sellaisia piirustuksia kuten lintsin nettisivuilla ja tv-mainoksissa.

Saanen olla pilkunviilaaja, mutta se tuli suoraan koteihin vain vuoteen 2005 asti... Siitä eteenpäin se on jouduttu hankkimaan muualta (niin kuin minä Vehoniemen automuseosta :roll: ...).
\o/

Paluu