Mielipiteitä Sateenkaaresta ja Mustekalasta

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

vekkuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja vekkuli » 12.9.2007 19:52

Kuten aiemmin tuossa oksentelin että olen erittäin hyvä pyörittämään mustekalan vaunua. Senpä takia huomaan lähes aina ihmettelyä: MITE TOI SAA TON PYÖRIMÄÄN! MITEN TOI PYÖRII! MENNÄÄN ENS KERRALLA TOHON VAUNUUN! Ja ihmiset ovat pettyneetkin huomatessaan vaunun olevan täysin samanlainen kuin muutkin. KJÄH KJÄH! Kerrankin oli sateinen päivä v.2004 tai 2005 (timantti kortti ja kaikki :'( ) ja mustekalassa oli se vanha mies kuskina joka antoi jäädä jos halusi. Siinä oli sitten pari kolme tyttöä jotka sitten pommittelivat minua kysymyksillä ja vaihdoimme vaunujakin. Tulivat siihen tulokseen että idea on mun aivoissa ei vaunussa. Oli vähän outo olo pyörimisen jälkeen kuin humalassa mutta silti raittiina. :huh:
.oooO..
.(.....).....Oooo.
..\...(......(.....)..
...\._)..... ).../....
.............(_./....

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 13.9.2007 6:08

vekkuli kirjoitti:Kuten aiemmin tuossa oksentelin että olen erittäin hyvä pyörittämään mustekalan vaunua. Senpä takia huomaan lähes aina ihmettelyä: MITE TOI SAA TON PYÖRIMÄÄN! MITEN TOI PYÖRII! MENNÄÄN ENS KERRALLA TOHON VAUNUUN! Ja ihmiset ovat pettyneetkin huomatessaan vaunun olevan täysin samanlainen kuin muutkin. KJÄH KJÄH! Kerrankin oli sateinen päivä v.2004 tai 2005 (timantti kortti ja kaikki :'( ) ja mustekalassa oli se vanha mies kuskina joka antoi jäädä jos halusi. Siinä oli sitten pari kolme tyttöä jotka sitten pommittelivat minua kysymyksillä ja vaihdoimme vaunujakin. Tulivat siihen tulokseen että idea on mun aivoissa ei vaunussa. Oli vähän outo olo pyörimisen jälkeen kuin humalassa mutta silti raittiina. :huh:

Sen vaunun pyöriminen johtuu pääsääntöisesti ihan siitä, että paino on vaunussa oikeassa paikassa ja istut siinä oikein (esim jos olet vaunussa yksin istut toisella reunalla, etkä keskellä vaunua). Kuten itsekin sanoit, niin sama vaunu jossa itse olit ei enää seuraavaan asiakkaan tullessa kyytiin pyörinyt laisinkaan.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

vekkuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja vekkuli » 13.9.2007 14:41

Mutta siis sitä vaunua saa pyörimään jos heiluu puolelta toiselle. Ja tietysti tuo oikeaan aikaan. Siinä on on ihan turha heilua tyylittömästi ilman mitään tajua.
.oooO..

.(.....).....Oooo.

..\...(......(.....)..

...\._)..... ).../....

.............(_./....

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 14.9.2007 15:12

Onko sen pyörittäminen ihan tarpeellista? Nimittäin eiköhän se pyöri jo muutenkin tarpeeksi :) .

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 14.9.2007 15:28

Troika kirjoitti:Onko sen pyörittäminen ihan tarpeellista? Nimittäin eiköhän se pyöri jo muutenkin tarpeeksi :) .

Jotkut eivät selvästikään tyydy tavanomaiseen pyöritykseen, vaan tarvitsevat lisää pyörintää... :roll:
\o/

Troika
Jäsen

ViestiKirjoittaja Troika » 19.9.2007 18:41

Kyllä sitä joskus haluaa :) . Mutta liika on liikaa... Ainakin minulle... :roll: .

Paluu