Salama iskee ensi vuonna! - 2008 kauden uusi vuoristorata.

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Tarvitseeko Linnanmäki uuden vuoristoradan?

Kyllä!!
68
64%
Ei !!!
39
36%

Ääniä yhteensä: 107

simoeerik
Jäsen

ViestiKirjoittaja simoeerik » 23.4.2008 22:04

Minusta Salama muistuttaa jonkin verran tulirekeä. Te, jotka käytte avauspäivänä linnanmäellä, niin raporttia kaipailisin laitteesta (varmaan moni muukin), koska minulla ei ole vielä tarkoitus lähteä sinne suuntaan. Kesällä tietenkin sitten. :)

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 24.4.2008 12:36

Tuossa yhdessä videossa kerrottiin, että nuo Salaman pylväät on täytetty kokonaan hiekalla! :o Kuulemma pehmentääkseen rataa ja sen ääntä, mutta luulen kuitenkin, että ne täytettiin melkein vaan sen takia, ettei niitä Hurjakurussa olleita hiekkoja olisi saatu minnekään muualle yhtä halvalla... :P
\o/

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 24.4.2008 18:50

Mustekala kirjoitti:Tuossa yhdessä videossa kerrottiin, että nuo Salaman pylväät on täytetty kokonaan hiekalla! :o Kuulemma pehmentääkseen rataa ja sen ääntä, mutta luulen kuitenkin, että ne täytettiin melkein vaan sen takia, ettei niitä Hurjakurussa olleita hiekkoja olisi saatu minnekään muualle yhtä halvalla... :P

Kyllä ne on eri hiekalla täytetty kuin mitä kurussa oli silloin rakennusvaiheessa. :) Mutta muistaakseni jo tulireessä ja kirnussakin on hiekalla täytetyt tukipilarit?

Eeti
Jäsen

ViestiKirjoittaja Eeti » 25.4.2008 6:38

Tänään lintsille Salamaa kokeilemaan! Näyttää muuten tulevan kaunis päivä! :thumbsup:

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 25.4.2008 7:02

Eeti27 kirjoitti:Tänään lintsille Salamaa kokeilemaan! Näyttää muuten tulevan kaunis päivä! :thumbsup:

Muistakaapa kirjoitella matkaraportteja niin saadaan kaikki tänne hiukan päivän tunnelmia Mäellä. Erityisesti kiinnostaa se, että onko tuo Salama vastaavanlainen kokemus kuin Pariisin Disneyn Crush Coaster (joka muuten oli ihan sairaan siisti!!!). Kiinnittäkääpä sitten pitkäjalkaiset huomiota siihen, että kuinka hyvin mahdutte vaunuun istumaan....
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Hirmu
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hirmu » 25.4.2008 9:03

Ei voi kyllä parempaa säätä huvipuistokauden aloitukselle toivoa. :)

ToniS
Jäsen

ViestiKirjoittaja ToniS » 25.4.2008 13:52

Tuo Salaman ns. logo on jo ilmestynyt lintsin sivuille:
Kuva
- Toni

Kuva

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 25.4.2008 14:00

ToniS kirjoitti:Kuva

Mielestäni aivan upea logo, muttei silti vedä vertoja Tulireen logolle.

Ja lainaten Hirmua: Kesä alkaa todella loistavassa säässä! Kunpa asuisin Helsingissä...
\o/

kris
Jäsen

ViestiKirjoittaja kris » 25.4.2008 15:09

Nyt tuli mieleen että ei kai vaan salama pilaa hurjakurun tunnelmaa

En usko, että salama pilaa hurjakurun tunnelmaa vaikka kyyti tulee olemaankin erilainen. Salaman pylväsviidakot saattavat itse asiassa tuoda vain tunnelmaa, kun ovat vielä vihreitäkin :) tietysti odotan kovasti myös kaikenmaailman kasveja sun muita matkan varrelle, jos siellä on tilaa :ermmm: mutta eiköhän lintsi aina jotain keksi :)

Ja Salaman kyydistä katsottuna hurjakuru tuo siihen valtavasti tunnelmaa ainakin voisin uskoa näin mutta sehän nähdään sitten lintsillä, jonne meenkin heti ensiviikon perjanataina :drool:

booster

ViestiKirjoittaja booster » 25.4.2008 20:52

Käviks porukkaa testaa salamaa jo. olin tänään kiepin ja viikinkilaivan seutuvilla sellaseen pieneen mieheen jos törmäsitte niin se olin sit minä :D

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 25.4.2008 22:28

Kyllähän siellä tuli käytyä ja pieneen mieheenkin törmättyä. ;) HIENO sää oli ja mukavasti porukkaakin liikkeellä. Salama taisi kerran hyytyä (ei ensimmäisen tunnin aikana kuten, köh.. Kirnu :D). Mitäs uudistuksia ihmiset puistosta bongaili? Istutuksia oli ainakin lisätty JA (!!) Kirnun uudet tukipylväät on muuten hienon näköiset. Tulee niin mieleen RCT3 niistä.. :D

booster

ViestiKirjoittaja booster » 25.4.2008 22:35

Arttu kirjoitti:Kyllähän siellä tuli käytyä ja pieneen mieheenkin törmättyä. ;) HIENO sää oli ja mukavasti porukkaakin liikkeellä. Salama taisi kerran hyytyä (ei ensimmäisen tunnin aikana kuten, köh.. Kirnu :D). Mitäs uudistuksia ihmiset puistosta bongaili? Istutuksia oli ainakin lisätty JA (!!) Kirnun uudet tukipylväät on muuten hienon näköiset. Tulee niin mieleen RCT3 niistä.. :D
juu pysytää täs viel iha anonyyminä pelkkänä pienenä miehenä :D. No siis hepparadan ja tanssivien vesie väliin tullu ne koristehepat, rekkarallin ympäri on pistetty puinen verhoilu ja vuoristoradan sisäänkäyntiin ne jotain inssaili en tiiä mikä se muutos siinä oli.

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 25.4.2008 22:57

Aivan, pieniä miehiä on monenlaisia ja jotkut jopa vihireitäkin kun tarpeeksi kän.. siis sekaisin huvipuistolaitteista on. :D

Niin no ne hevosetkin oli hyvät, ekaks luulin niitä ihan oikeiksi hevosiksi ja mietin että mitäs hittoa noi täällä tekee, mikä eläintarha tästä nyt ollaan tekemässä. Uudet pelit ja kaupatkin näytti hienolta puistoalueella. :)

Mustekala
Jäsen

ViestiKirjoittaja Mustekala » 26.4.2008 9:12

Arttu kirjoitti:Kirnun uudet tukipylväät on muuten hienon näköiset. Tulee niin mieleen RCT3 niistä.. :D

Mitkä uudet tukipylväät :drool: ?! Tarkoitatko niitä, jotka lisättiin siihen?
\o/

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 26.4.2008 11:14

Kävin eilen testaamassa miltä Salama tuntui. Kyyti oli pehmeä loppuun asti. Paljon mukavemmin laite, kuin tulireki. Laitteen kesto oli 75 sek.

Paluu