TheLukki kirjoitti:Siis eikö noi mustekalan vaunut oo ollu semmoset millä oli silmät ja suu. ainakin itse muistelisin jotain semmosta. voin olla toki väärässäkin..
Viimeksi taisi olla näin ennen vuotta '85 kun edellinen mustekala oli vielä olemassa
TheLukki kirjoitti:Siis eikö noi mustekalan vaunut oo ollu semmoset millä oli silmät ja suu. ainakin itse muistelisin jotain semmosta. voin olla toki väärässäkin..
Sienimursu kirjoitti:TheLukki kirjoitti:Siis eikö noi mustekalan vaunut oo ollu semmoset millä oli silmät ja suu. ainakin itse muistelisin jotain semmosta. voin olla toki väärässäkin..
Viimeksi taisi olla näin ennen vuotta '85 kun edellinen mustekala oli vielä olemassa
Zorlim kirjoitti:Mustekalan vaunut näyttää ihan samoille kuin ennen. Niistä on ilmeisesti otettu pois kala- ja tursaskoristeet sivuilta ja edestä.
Siru84 kirjoitti:Zorlim kirjoitti:Mustekalan vaunut näyttää ihan samoille kuin ennen. Niistä on ilmeisesti otettu pois kala- ja tursaskoristeet sivuilta ja edestä.
Tai jospa ne koristeet laitetaan vielä takaisin? Näytti aika riisutulta nuo vaunut nyt
niksuup kirjoitti:Siru84 kirjoitti:Zorlim kirjoitti:Mustekalan vaunut näyttää ihan samoille kuin ennen. Niistä on ilmeisesti otettu pois kala- ja tursaskoristeet sivuilta ja edestä.
Tai jospa ne koristeet laitetaan vielä takaisin? Näytti aika riisutulta nuo vaunut nyt
Koristeista osa oli tänään laitettu paikalleenHienon väriset nuo uudet
Tuli mieleen sellainenkin seikka, että ehkä mielessä on sekoittunut Mustekalan ja Linnanmäen entisen kummitusjunan vaunut.
TheLukki kirjoitti:Tuli mieleen sellainenkin seikka, että ehkä mielessä on sekoittunut Mustekalan ja Linnanmäen entisen kummitusjunan vaunut.
Offtopic mutta muistaakseni joskus foorumilla ollaan siitäkin puhuttu että linnanmäen mustekalan vanhoja gondoleja on myöhemmin käytetty kummitusjunan vaunuina.
jkeyboy kirjoitti:Rakettiin on lisätty tälle kaudelle turvavyö, joka tulee lantion yli. Huomasin juuri tässä Rakettia seuratessa. Eli nyt on siis turvakaaret, turvakaariin kiinnittyvä pieni turvavyö sekä lantion yli tuleva turvavyö pitämässä matkustajat paikoillaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa