Linnanmäen laitteiden koko historia

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Jussunen
Uusi Jäsen
Viesti:

Linnanmäen laitteiden koko historia

ViestiKirjoittaja Jussunen » 5.9.2017 7:41

Hei. Julkaisin tuossa pari päivää sitten Youtubeen videon koko Linnanmäen historiasta. Jos siis Lintsin laitteiden historia kiinnostaa, niin tässä linkki videoon https://youtu.be/quJboR4ppKg Edit: Tuo video tosiaan ei tällä hetkellä saatavilla enään, mutta tavoitteena olisi saada kaikista pienimmistäkin puistoista vuoden 2018 versio ensi vuoden loppuun mennessä!
Viimeksi muokannut Jussunen 13.12.2017 16:38, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Siru84
Uusi Jäsen

Re: Linnanmäen laitteiden koko historia

ViestiKirjoittaja Siru84 » 5.9.2017 23:15

Tää oli tosi hyvin tehty, iso peukku sille! Teethän Särkänniemestäkin? ;)

Jussunen
Uusi Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jussunen » 6.9.2017 6:51

Siru84 kirjoitti:Tää oli tosi hyvin tehty, iso peukku sille! Teethän Särkänniemestäkin? ;)

Toki. Katselen milloin jaksaa taas alkaa väsätä sellaista. Voin sitten vaikka taas ilmoitella tänne. Powerista teen sitten, kun uutuuslaite on tiedossa, sillä sinne luulisi jo tulevan jotain uutta ensi kaudella.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 20.9.2017 0:11

Jussunen kirjoitti:Hei. Julkaisin tuossa pari päivää sitten Youtubeen videon koko Linnanmäen historiasta. Jos siis Lintsin laitteiden historia kiinnostaa, niin tässä linkki videoon https://youtu.be/quJboR4ppKg

Loistava video! Pieniä muutoksia niihin kaipaisin... laitatko minulle yv....
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Paluu