Rainbow palaa Linnanmäelle?

Keskustelua Linnanmäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Haluaisitko Rainbown takaisin?

Kyllä
26
79%
En
7
21%

Ääniä yhteensä: 33

Santanen
Jäsen

Rainbow palaa Linnanmäelle?

ViestiKirjoittaja Santanen » 30.5.2012 16:41

Vai miten te tätä haastattelua tulkitsette?

http://www.radiocity.fi/uutiset/viihde/ ... lle/2/1999

Severi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Severi » 30.5.2012 20:20

Itselleni tuli lähinnä mieleen ''Rainbow'lle kuuluu semmoista, että se on pressujen alla.'' kommentista se, että Reiska olisi esimerkiksi varastossa pressun alla. Itse päättelisin tuon niin että Rainbow tulee vielä Linnanmäelle.
Kuva
Olin ensimmäinen asiakas MotoGeessä vuonna 2010!
Olin ensimmäinen asiakas myös Majakassa vuonna 2012!

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 31.5.2012 12:46

Severi kirjoitti:Itselleni tuli lähinnä mieleen ''Rainbow'lle kuuluu semmoista, että se on pressujen alla.'' kommentista se, että Reiska olisi esimerkiksi varastossa pressun alla. Itse päättelisin tuon niin että Rainbow tulee vielä Linnanmäelle.

Oliko varaosa juttu valhetta? :huh:
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Dumle
Jäsen

ViestiKirjoittaja Dumle » 1.6.2012 15:17

En usko, että vanha laite tulee takaisin. Jos tulee niin sitten uusi laite.
Minne kohtaa se sitten mahtais mahtua? Jonkin vanhan tilalle varmaankin.

Itse kuitenkin ottaisin jonkin muun vempeleen.

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 15.6.2012 15:27

Haluaisin korkeamalle nousevan ja nopeamman version.

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 15.6.2012 17:08

Arttu Stubin kirjoitti:Haluaisin korkeamalle nousevan ja nopeamman version.

Luulenpa että Ali Baba saapuu lähivuosina lintsille.

Mutta kertokaa, miksi Linnanmäki valehteli että Sateenkaari on myyty varaosiksi? >:(
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 18.6.2012 20:16

Onko se korkeampi ja nopeampi versio vanhasta Rainbowsta?

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 19.6.2012 8:45

Arttu Stubin kirjoitti:Onko se korkeampi ja nopeampi versio vanhasta Rainbowsta?

Luulenpa että vanha rainbow on palaamassa :roll:

Viljis
Jäsen

ViestiKirjoittaja Viljis » 19.6.2012 21:18

Ihan hyvä (ehkä) jos on ollut isommassa huollossa kun ikääkin löytyy. :)

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 21.6.2012 13:23

Epäilen kyllä vahvasti ettei se vanha Rainbow koskaan tule takaisin Lintsille. Räikkönenhän on jo aikaisemminkin sanonut että he kannattavat upouusien laitteiden hommaamista, eikä vanhojen (yhtenä syynä mm. turvallisuus). Koska vanhan Rainbow sai negatiivista mainosta mm. Lisebergin onnettomuuden takia, niin Lintsi tuskin ottaisi vanhan Sateenkaaren edes ehtisöitynä takas. Heille on helpompaa ostaa uusi vastaava laite, ja mainostaa sitä kauden uutuutena ("Vanha Rainbow takaisi" tagline ei pahemmin ihmisiä innosta).

Mutta ihmisethän valittivat ettei Enterprisea olisi saanut poistaa ja se tuli lopulta uutena mallina takaisin. Jos Rainbow joskus tulee takaisin niin se tulee minusta uutena mallina ja asiakkaiden pyynnöstä.

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 21.6.2012 14:47

JP kirjoitti:Epäilen kyllä vahvasti ettei se vanha Rainbow koskaan tule takaisin Lintsille. Räikkönenhän on jo aikaisemminkin sanonut että he kannattavat upouusien laitteiden hommaamista, eikä vanhojen (yhtenä syynä mm. turvallisuus). Koska vanhan Rainbow sai negatiivista mainosta mm. Lisebergin onnettomuuden takia, niin Lintsi tuskin ottaisi vanhan Sateenkaaren edes ehtisöitynä takas. Heille on helpompaa ostaa uusi vastaava laite, ja mainostaa sitä kauden uutuutena ("Vanha Rainbow takaisi" tagline ei pahemmin ihmisiä innosta).

Mutta ihmisethän valittivat ettei Enterprisea olisi saanut poistaa ja se tuli lopulta uutena mallina takaisin. Jos Rainbow joskus tulee takaisin niin se tulee minusta uutena mallina ja asiakkaiden pyynnöstä.

Mutta miksi Reiskaa on sitten pidetty varastossa? Jos näin on, niin Rainbowin ainoa oikea lopullinen sijoituspaikka on...

...Tykkimäki. 8) Uudella Rainbowin tyylisellä laitteella olisi ainoa asia minkä vuoksi Helsinkiin lähtisin.

Jii
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jii » 21.6.2012 17:07

Vaan toi nykynen Entteri mikä lie on täysi lelu sen vanhan rinnalla, ikävä kyllä. Joten toivottavasti tilalle ei tule mitään köyhän miehen versiota Reiskasta...
Jaa, millai se ny tollai meni? No sillai kai!

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 30.6.2012 13:13

Ja Reiskahan voi olla teemoitettu uudelleen, näin saataisiin "uusi" laite :P

KINGI
Jäsen

Re: Rainbow palaa Linnanmäelle?

ViestiKirjoittaja KINGI » 27.3.2014 17:27

Nyt muistin että vuonna 2012 näin Linnanmäen varastoon sisään ja näin siellä valkoisen pitkän tangon jonka keskellä oli muutama pultti. Sen toinen pää oli peitetty ja toinen näkyi selvästi: siinä oli sana Rainbow! Olin ymmälläni ja katsoin kun ovi sulkeutui. En ole varma näinkö väärin ja että oliko se alkuperäisen Reiskan osa. Myömmin olin ihmettelemässä pientä, vaalea ihoista ja musta kumakarvaista todella pientä aurinkoa. Jos on nähnyt alkuperäisen auringon voi sanoa että oli tuo toinen versio täysin erilainen. Samainen versio on myös Linnanmäen sivuilla ja esimerkiksi Hupiklupi POP jäsenien kortissa. Hämilläni olin taas vuonna 2013 kun näin taas ison auringon joka oli peräisin Reiskasta aivan huomattavasti! Tänä vuonna kun olen avajaislla niin otan kuvan auringosta. Ihmettelen kyllä mikä aurinko tämä pienempi mahtoi olla. Jos jollain on tietoa tästä pienestä ihme auringosta niin voisiko kertoa minulle!
Kun naamasi on vihreä, olet kieppunut laitteissa liikaa :mrgreen:

Zorlim
Jäsen

Re: Rainbow palaa Linnanmäelle?

ViestiKirjoittaja Zorlim » 28.3.2014 14:22

Mielenkiintoista. Oliko näkemäsi osa se vastapainojen päällä ollut Rainbow-pilvilogo? Vai oliko kyseessä valkoinen varsi?

Mitä varastoa tarkoitat? Missä se pieni aurinko oli? Eikös se ollut se sama aurinko mikä nyt on Mustekalan takana? Etkö nähnyt muita Rainbowin osia? Miksiköhän Linnanmäki säilyttää niitä, vai onko sille käynyt jotain? Voisitko joskus käydä katsomassa ja kuvaamassa varastoa. Itse Rainbow on Linnanmäen mukaan päätynyt kierrätykseen, mutta milloin se päätyi? Kierrätykseen päätymisen ajankohta voisi olla 2013, sillä kauan saatiin odottaa ennen kuin selvisi minne Rainbow päätyi.

Paluu