![[sad] :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![[wink] ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Perjantaina 26.5. saavuimme Särkänniemeen vähän ennen kolmea sillä ystäväni matkusti Turusta ja meidän piti käydä syömässä ja viemässä tavarat kämpilleni ennen kuin lähtisimme Särkänniemeen. En muista laitejärjestystä, mutta kävimme Tukkijoessa, Majakassa, Tornadossa, Pikku Hinaajassa ja Koskiseikkailussa. Koskiseikkailun iso koski ei ollut toiminnassa ja kysyttyäni asiaa Särkänniemen facebookissa, sanoivat kyseessä olevan tekninen vika.
Lauantaina 27.5. saavuimme Särkänniemeen isommalla porukalla kun kahden ystäväni lisäksi seuraan liittyi poikaystäväni. Olimme 12 aikaan paikalla ja en muista enää järjestystä missä kävimme, mutta laitan tähän kuitenkin arvosteluja.
Tornado
- Rakastin tätä laitetta nuorempana ja kävin tässä useammankin kerran kunnes useita vuosia sitten kävi sellainen juttu, että kun laite oli lähdössä, mulla aukes turvapuomi ja menin paniikkiin. Sen jälkeen avautui muillakin jolloin laite pysähtyi ja turvalaitteet tarkistettiin uudelleen. Sen kerran jälkeen en uskaltautunut enää mennä Tornadoon saatuani jonkinlaisen trauman
Arvosana: 5/5
MotoGee
- Mulla on viha-rakkaussuhde tähän laitteeseen. Alku tuntuu jotenkin liian hurjalta ja siksi se on se viha-rakkaussuhde
![[biggrin] :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![[!] :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Arvosana: 4/5
Hurricane
- Tässä tulee jo vähän huono olo kun se tekee vähän samanlaista liikettä kuin Viikinkilaiva
![[redface] :redface:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Arvosana: 3/5
Tukkijoki
- Käytiin tässä varmaan neljä kertaa tai jotain ja ihan paras! Legendaarinen laite
![[geek] :geek:](./images/smilies/icon_e_geek.gif)
Koskiseikkailu
- Sen vaivan jonka näkee päästäkseen tähän laitteeseen ei ole sen väärti. Hurjakuru Linnanmäellä on parempi. Silti tämäkin on aina "pakko" käydä läpi, vaikka tällä kertaa se olikin vain läpiajoa teknisten vikojen vuoksi.
Arvosana: 2/5
Majakka
- Ihana vapaapudotuslaite joka on sopivan kesy
![[biggrin] :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Vauhtimato
- Lapsuuteni suuri suosikki, mutta ei tämä enää aiheuta samanlaisia säväreitä kuin silloin muinoin. Nostalgiapärinöissä silti pakko aina käydä
![[LoL] :DD](./images/smilies/icon_lol.gif)
Arvosana: 4/5
Pikku Hinaaja
- Mun on pakko pitää silmiä tässä kiinni jotta ei tule huono olo. Silti käyn tässä laitteessa lähes joka kerta kun Särkänniemessä olen
![[LoL] :DD](./images/smilies/icon_lol.gif)
Arvosana: 3/5