Olimme neljän hengen purukalla matkassa ja päätimme jo linja-autossa että Lämmittelyksi menemme junkkeriin
Junker oli siis ensimmäinen laite johonka menimme. Laite oli parempi kuin odotin, vaikka olinkin käynyt viimekesänä jo siinä. Junkker tekee tietääkseni nollan g:n pyörähdyksen (korjatkaa jos olen väärässä!) Mutta siis jos se siis on zero g roll niin se EI todellakaan ole nimensä mukainen pyörähdys. Siinähän ei siis pitäisi nimensä mukaisesti tuntua g-voimia ollenkaan? mutta silti se tuntui todella kamalalta. korjatkaa jos olen väärässä...
Kuitenkin --- Junkerissa vauhti kyllä tuntui, ja vaikka meno ei ollutkaan yhtä rento kuin muistin, oli se silti todella upea laite. annan arvosanaksi 5/5
Junkerin jälkeen suuntasimme kohti pegasusta. Yksi joukostamme ei voinut tulla mukaan koska ei vain pysty olemaan pegasuksen kaltaisissa laitteissa.
joten menimme siis kolmistaan pegasukseen
pegasugsesta ei kuvaa
![[sad] :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Pegasus on EHDOTTOMASTI Powerparkin paras flätti! Meno on todella huippua ja hauskaa eivätkä turvakaaret kiristä liikaa.
Pegasuksessa saa kylläkin odottaa kauan ennenkuin ajo alkaa, mutta odutus on silti aina sen arvoinen.
Annan arvosanaksi 5/5
Tämän jälkeen menimme boosteriin
Booster on suoraan sanottuna puiston Surkein flätti. Koska:
- lastaus kestää älyttömän kauan. Ja tämä kostautui siinä, että kun korkealla oli se kylmä tuuli, niin kun alapuolella lastattiin erittäin hitaasti. Me jotka olimme ylhäällä kärsimme rajusti kylmästä tuulesta...
- Ajorata oli todella huono: boosterin istumapaikat eivät menneet edes ympäri kertaakaan. Eli toisin sanoen ajon aikana ei menty pää ylösalaisin kertaakaan
- Nitinä ja ritinä ja kitinä ja vikinä ja ratina ja vinkuminen rikkoi korvia
Joten siis booster ei ollut yhtään mukava laite. Joten annan arvosanaksi 1/5
Boosterin jälkeen kätemme, kasvomme ja jalkamme olivat niin kylmät että halusimme jonnekkin lämpimään. Ja päätimme mennä Devil's mine hotelliin
kummitusjunastakaan ei kuvia
![[neutral] :/](./images/smilies/icon_neutral.gif)
oli loistava ajelu ja olen aina pitänyt siitä kuinka tunnelmallista sisäradalla on ja kuinka hienosti itse rata on toteutettu
vaikka kylläkin jonkillaista uudistusta tuo kaipaisi. annan arvosanaksi 4/5
Kummitusjunan jälkeen oli Cobran vuoro.
Jonoja ei ollut kuin sen verran että cobra juuri ja juuri täyttyi. Menin takimmaisimpaan penkkiin kaverini kanssa ja niin Cobra lähti vetämään meitä kohti korkeuksia. Ja kyllä tuntui vatsan pohjassa annan arvosanaksi 5/5
Loput 4-tuntia kiertelimme satunnaisesti puistoa, joten en muista enää järjestystä missä laitteissa kävimme
elikkäs nyt minä vain luettelen laitteita joissa kävin
Typhoon Hauska laite vaikkei ympäri menekkään. Naama ainakin painautuu maahan
![[smile] :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
annan arvosanaksi 3/5
Neos twister ... Ja tähän menimme ainoastaan koska otimme haasteen että ei saa sanoa sanaakaan ajon aikana
ja häviäjä joutuisi tarjoamaan tikkarit kaikille.
![[wink] ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ja viimeisenä mutta ei TODELLAKAAN vähäisimpänä JoyRide (VR)
kyllä! joyridessa oli VR ajo joka oli ehkä kaikista paras VR kokemukseni ikinä.
VR videossa siis liidät liitopuvun kanssa ilmojen halki. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Itse ajo tuntuu pitkältä vaikka todellisuudessa se ei ole. joten annan arvosanaksi puhtaat 5/5
Kiitos kun luit!
--Lukki--