Sopulin Powerpark-retki kesä 2015

Tänne voit kirjoitella raportteja huvipuistomatkoistasi. Kannattaa pistää myös linkki mahdollisiin kuviin kyseiseltä matkalta.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

Sopulin Powerpark-retki kesä 2015

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 2.8.2015 4:33

:D Hehee, tässä on uusi tapa aloittaa matkaraportti: Tiedän että foorumin Sopuli oli koko perheen voimalla Powerparkissa, päivä oli harmaa ja sateinen, mutta hauskaa oli! Hurjastelivat lähes kaikissa laitteissa ja Junkkeri osoittautui kuulemma mahtavaksi.

Allekirjoittaneenkin piti alunperin lähteä mukaan. Ajatus ylihinnoitellusta perushuvipuistosta, jossa ei pääse "ison" kokonsa vuoksi juuri mihinkään kiinnostavaan laitteeseen, ei lopulta oikein innostanut. On tosiaan ne ajat ohi kun itse saatoin ajaa +800 kilometriä yhden päivän aikana vain päästäkseni ihailemaan Powerin kaunista teemoitusarkkitehtuuria.

Mielelläni lukisin Sopulin matkasta lisää. Ehkäpä hän ryhtyy kirjoittamaan, jos saa muiltakin foorumilaisilta kannustusta!

:) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

Sopuli
Jäsen

Re: Sopulin Powerpark-retki kesä 2015

ViestiKirjoittaja Sopuli » 2.8.2015 19:48

Nohnoh, mehän sovittiin työnjako! Lapset testaavat pienemmät laitteet, minä isommat, isä toimii kuskina ja sinä otat kuvat ja kirjoitat raportin. Me hoidimme osamme, mutta yksi lenkki hommasta nyt puuttui. ;(

Oli kyllä kiva reissu silti ja katsotaan, josko ehdin ja innostun sitä tässä vielä tarkemmin muistelemaan. Kuvia ei kyllä montaa otettu. Ja käytiinhän me muuten samalla reissulla myös Duudsonit Activity Parkissakin.
"Nyt otetaan rauhallisesti eikä anneta tosiasioiden sekoittaa meitä!"

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

Re: Sopulin Powerpark-retki kesä 2015

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 3.8.2015 0:31

Sopuli kirjoitti:Nohnoh, mehän sovittiin työnjako! Lapset testaavat pienemmät laitteet, minä isommat, isä toimii kuskina ja sinä otat kuvat ja kirjoitat raportin. Me hoidimme osamme, mutta yksi lenkki hommasta nyt puuttui. ;(

Toivottavasti et ole vakavissasi. Alustava Facebook-jutustelu on vähän eri asia, kuin oikeasti sovittu juttu. Ja sinä tuota työnjakoa ehdotit, en minä.

-KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

Paluu