Onko laite mennyt rikki ollessasi siinä?

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Oletko koskaan ollut kyydissä kun laite on mennyt rikki?

Kyllä, monesti
10
20%
Kerran
13
26%
En ole kertaakaan
27
54%

Ääniä yhteensä: 50

JP
Jäsen

Onko laite mennyt rikki ollessasi siinä?

ViestiKirjoittaja JP » 6.5.2007 12:09

Eli keskustellaan niistä hirveistä kokemuksista, jolloin laite on mennyt rikki ja olet samalla ollut sen kyydissä. Onko kyseessä ollut vuoristorata vai oikein hurja flätti? Pelontunteita? Mikä laite, ja missä puistossa? Kauan olet joutunut odottamaan että laite on saatu kuntoon? Vapaata keskustelua aiheesta.

Lisäys: HUOM! Kunnollisia kommentteja ja perusteluita kiitos! Ei sellaisia tyyliin "Frisbee kerran hajos".

---------------------------------------------------------------------------------------
Itse olen ollut muutaman kerran laitteen kyydissä joka on mennyt rikki. Yksi tapahtui Linnanmäen Around the Worldissä (siellä oli silloin joku nukke-aiheinen darkki, nykyisin siellä taitaa olla joku Taikasirkus(?)). Menin laitteeseen ensimmäistä kertaa, ja siellä kerralla laite menikin rikki. Vaunu pysähtyi ajon aikana vähän väliä, parhaillaan jopa reiluksi viideksi minuutiksi se jäi paikalleen. Olin yksin vaunussa. Edessä olevat naperot olivat niin kärsimättömiä, että joku niistä jopa yritti lähteä pois kävellen, mutta ei onnistunut. Ei laitteen rikkoutuminen pelottavaa ollut, mutta hirvitti vain kuinka kauan laitteen korjaamisessa kestää... Nimittäin siellä sisällä kun soi tämä mahtava "Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan...". Tuossa todellakin meinasi tulla hullutksi, varsinkin kun ne rasittavat nuket vain heilu paikallaan. Ikimuistoinen kokemus.
Viimeksi muokannut JP 7.5.2007 15:32, yhteensä muokattu 2 kertaa.

vekkuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja vekkuli » 6.5.2007 13:25

No lähinnä spinnissä.Joskus ei lukitus toiminut.
.oooO..
.(.....).....Oooo.
..\...(......(.....)..
...\._)..... ).../....
.............(_./....

Jarkko
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko » 6.5.2007 14:17

Mä olin viimekesänä särkän Half pipessa, kun kaaret eivät auenneetkaan ajon jälkeen. Siinä istuskelin n. 15 minuuttia, kännykkä soi taskussa, ja oli vielä hirveä vessahätä. Kuskit olivat todella mukavia, ku tulivat siihen juttelemaan ja kyselemään, onko ollu kivaa puistossa jne. Plussaa siitä!!!

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 6.5.2007 19:31

Juu kirnussa tuli joku pikku vika ku olin siin jarru kohdassa, se vika tuli nostomäkeen. oli todella hauskaa vain roikkua maahanpäin 20minsaa

se tapahtu viime sunnuntaina ku olin 30 kertaa putkeen kirnussa niin jollain 21. kerralla tapahtui.

Juuso
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Juuso » 6.5.2007 21:37

Jarkko kirjoitti:Mä olin viimekesänä särkän Half pipessa, kun kaaret eivät auenneetkaan ajon jälkeen. Siinä istuskelin n. 15 minuuttia, kännykkä soi taskussa, ja oli vielä hirveä vessahätä. Kuskit olivat todella mukavia, ku tulivat siihen juttelemaan ja kyselemään, onko ollu kivaa puistossa jne. Plussaa siitä!!!

Vastasin etteä ei, vaikka samaa on minulla taphtunut kun Jarkollekki. Tätä en kuitenkaan laskisi laitteen rikki menemiseksi. :) Aina jotain tuollaista pientä sattuu :)

Erno
Jäsen

ViestiKirjoittaja Erno » 7.5.2007 11:43

Trombi jäi ylös viideksi minuutiksi siinä sitä sitten odoteltiin ja katseltiin maisemia. >:(
Menee vähän off topicicsi.

Zhaituki
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 7.5.2007 12:25

Miksi laitoit saman viestin kahdesti?

Juuso
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Juuso » 7.5.2007 12:43

Zhaituki kirjoitti:Miksi laitoit saman viestin kahdesti?

vahinkoja sattuu kaikille ja näistä vahingoista ei kannata murehtia. Eli "hultoporukkamme" on toiminnassa! :)

Radon
Jäsen

ViestiKirjoittaja Radon » 22.5.2007 18:06

Joka kerralla kun olen ollut Suomen Tivolin haf-pipessa (siis kahdesti) se on mennyt rikki. Se pysähtyi aina jostain syystä.

laitevahtimestari
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja laitevahtimestari » 25.6.2007 19:22

ei kyydissä ollessa, mutta ajaessa useammankin kerran. Yleensä pikkujuttuju(laite ei nouse, lähde päälle tai toimii jotenkin, mutta ei normaalisti)

shrewd

ViestiKirjoittaja shrewd » 2.7.2007 16:49

Erno kirjoitti:Trombi jäi ylös viideksi minuutiksi siinä sitä sitten odoteltiin ja katseltiin maisemia. >:(

Sama juttu kävi mullekkin. Mun mielestä se oli ihan hauskaa, koska olimme kyydissä 5 min ennen sulkemista ja nautin maisemien katselemisesta, siskoni tosin meni vähän paniikkiin ..

Kun lopulta päästiin pois niin kauheat ihmismassat lähtivät pois Trombin luota, koska olivat olleet seuraamassa tilannetta ja kun pääsimme pois oli huvipuistokin jo kiinni.

Severi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Severi » 8.7.2007 12:19

En ole kertaakaan jäänyt, mutta olisi kiva jäädä,
tarkoitan, ei mihinkään pahaan kohtaan.
Aina kun oon ollu jonossa, justiinsa pääsemässä laitteeseen,
se on just menny rikki. >:(

Jarkko
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko » 8.7.2007 12:31

Eilen ollessani linnanmäella, taikasirkus meni rikki. Ne vaunut jumiutu, ja olin melko alkuvaiheessa. Siinä sit kaverin kanssa istuttiin n.15 minuuttia kuunnellen sitä "ihanaa" sirkusmusaa, ja vähitellen alettiin nauraan ihan herveesti, ku se musa vaan jatkuu ja jatkuu xD

Severi
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Severi » 9.5.2008 20:02

Jarkko kirjoitti:Kuskit olivat todella mukavia, ku tulivat siihen juttelemaan ja kyselemään, onko ollu kivaa puistossa jne. Plussaa siitä!!!

Kun minäkin jäin jumiin Take Offiin, niin nämä kuskit tulivat juttelemaan viime kauden päättäjäisissä, plussa myös minultakin.
Sori nosto.
Kuva
Olin ensimmäinen asiakas MotoGeessä vuonna 2010!
Olin ensimmäinen asiakas myös Majakassa vuonna 2012!

Chaos
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chaos » 9.5.2008 20:09

Jarkko kirjoitti:Mä olin viimekesänä särkän Half pipessa, kun kaaret eivät auenneetkaan ajon jälkeen. Siinä istuskelin n. 15 minuuttia, kännykkä soi taskussa, ja oli vielä hirveä vessahätä. Kuskit olivat todella mukavia, ku tulivat siihen juttelemaan ja kyselemään, onko ollu kivaa puistossa jne. Plussaa siitä!!!

Tosiaan laitekuljettajat ovat todella mukavia Särkässä :thumbsup:

Itse olen monen monta kertaa ollut kyydissä, kun laitteet on jumittunu.
Tuossa viime lauantaina kun olin Särkässä, Half Pipessä. Ihan tavallisesti ajo alkoi. Muutaman kerran otti vauhteja, ja eikä olla päästä kun johkun parinmetrin korkeuteen, kun laite palaa siihen asemalle. Siinä laitekuljettaja tuli kyseleen, että oliko hurja ajo :D

Odoteltiin jtn 10 minsaa, ja sitten päästin hieman paremmalle ajolle :P

Paluu