Anac0nda kirjoitti:Laitteita olen kuullut haukuttavan tylsiksi, mutta silti haluaisin kokeilla laitekuskina olemista. Ainakin saisi kivan muiston "laiteajokortista"

.
Pelikojuista taas kuulin että on mukavaa ja vaihtelevaa.
Johtuisikohan tuon kaverisi arviointi siitä, että hän on työskennellyt Mäellä ainoastaan pelipuolella? Kun itse aikoinaan työskentelin pelipuolella ja katselin Reiskaan päin (Reiskassa oli vielä siihen aikaan myös vaksi) pelipisteestäni ja ajattelin: "että kuinka helppoa ja rentoa tuo kentän homma onkaan".
Kun sitten aloitin vuotta myöhemmin ensimmäisen kesäni Lintsillä kentällä totesin, että homma on kaukana mistään helposta ja varsinkaan tylsästä ja yksitoikkoisesta: Laitteita on monia ja jokainen laitteista toimii eritavoin. Yhteistä niissä kaikissa laitteissa on vain se, että turvallisuus menee kaikesta ylitse muiden.
Aika pitkälle on kiinni mitä haet tulevilta Lintsi kesiltäsi?
Uskon itse vilpittömästi, että jos haet työn monipuolisuutta, niin menet ihan suosiolla kentän hommiin etkä pelipuolelle (nim. kokemusta on molemmista).
Ruokapuolelle pitänee olla hygieniapassi, joten se lienee este. Lisäksi ei koulutus riittäne (ylioppilas?).
Takertuisin enemmänkin tuon hygieniapassin puoleen kuin pelkän koulutuksen. Hygieniapassin pystyy suorittamaan aika monessa oppilaitoksessa.. Artturi varmaankin osaa kertoa tuosta asiasta enemmän?