Juuso kirjoitti:Päivän Aamulehdessä on iso juttu Särkänniemen tulevaisuuden suunnitelmista. Köysiradan pitäisi tulla Näsikalliolta Trombin viereen ja Etuparkkipaikalle rakennettaisiin ravintoloita ja muita viihdykkeitä. (Ne johdattaisivat kävijän itse huvipuistoon) Sara Hildenin taidemuseon siirtoakin ehdotetaan. Särkänniemen hallituksen jäsen ehdottaa, että puistoon tulisi enemmän picnic-alueita ja seikkailuratoja. Taivoitteena on saada puisto ympärivuotiseen käyttöön.
Juuso kirjoitti:Enpäs ollut tästäkään jutusta aiemmin edes kuullut..
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... korvausta/
Harmillinen juttu, että kulttuuritalo on haitannut Linnanmäen suunnitelmia.
paappa kirjoitti:Ai nyt sit se onkin Kulttiksen syy, että Lintsin kävijämäärä romahti, eivois kun nauraa, jos tollanen naurattais.
Samalla kannattais muittenkin paikkojen yhtälailla syyttää Kulttista kävijämäärien putoamisesta.
Pia kirjoitti:Aika "hauska" väite Mäeltä, että kävijämäärät romahtivat tai, että ne edes vähenivät tuon takia. Itse en siihen kyllä jaksa uskoa.
Ilari kirjoitti:Pia kirjoitti:Aika "hauska" väite Mäeltä, että kävijämäärät romahtivat tai, että ne edes vähenivät tuon takia. Itse en siihen kyllä jaksa uskoa.
Viime kesänä harkitsin käyväni lintsillä toisenkin kerran rannekkeen kera, mutta jätin väliin koska kiinnostavia kohteita oli yksi vähemmän kuin edeltävänä kesänä (rainbow). Olisiko tuo itäinen laajennus kunnolla toteutuessaan sitten ollut tällainen kiinnostava kohde, en tiedä, mutta viime kesänä nähty versio oli aivan kamala.
Juuso kirjoitti:Särkkänniemeen tulee ensi kesäksi Quick pass, jonka saa vain ostamalla rannekkeen ennakkoon. Ihan fiksu idea mielestäni, ennakkoon kauppaamalla portille lippupisteisiinkään ei pääse syntymään liikaa jonoja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa