Huvipuistojutut lehdissä/mediassa

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Jäähile

Re: Huvipuistojutut lehdissä/mediassa

ViestiKirjoittaja Jäähile » 10.1.2014 19:58

Särkänniemi etsii myyntijohtajaa :)

https://mps.rekrytointi.com/paikat/inde ... 590r1jpqcp

Ja vielä kaikille yleisesti (jos joku ei tiennyt) niin Särkänniemellä ei ole myyntijohtajaa vielä ollenkaan ollut.

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 21.1.2014 23:26

Teemalta tänään tulleessa ohjelmassa/dokumentissä tms. nimeltään "Helsinki, pohjolan valkea kaupunki" näytettiin vanhaa 1959 vuoden värikuvaa Linnanmäeltä.

Ohjelman voit katsoa.....http://areena.yle.fi/tv/2063873 tai televisiosta uusintana 24.1.2014 klo: 17.13 alkaen.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 24.1.2014 9:16

"Linnanmäkeä" eilisessä Iltiksessä....(hohhoijaa....)
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 4.2.2014 14:10

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 4.2.2014 18:08

Surullista. R.I.P ;( Olikohan hän kovin aktiivinen Tivoli Suurosen toiminnassa enää viime vuosina?
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 4.2.2014 20:36

Zorlim kirjoitti:Surullista. R.I.P ;( Olikohan hän kovin aktiivinen Tivoli Suurosen toiminnassa enää viime vuosina?

Kyllä hän taisi olla mukana aikalailla viimeisiin vuosiin saakka mukana toiminnassa. Aiheesta lisää löytyy
täältä. Surullisinta on, että monia aikamme suuria tivoli/elämys/huvipuistoalan ihmisiä alkaa pikkuhiljaa poistumaan keskuudestamme :(.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 24.2.2014 9:24

Kiinnostaisiko oma huvipuisto? berliiniläinen Spreepark olisi myynnissä eBay sivustolla 1,62 miljoonalla eurolla...
- Pia

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 24.2.2014 18:01

Aikookohan kukaan saattaa vanhoja laitteita enää toimintakuntoon? Onko puiston omistaja, joka joutui vankilaan huumeiden salakuljetuksesa, joka johti puiston sulkemiseen, itse myymässä tuota puistoa? Hän asuu asuntovaunussa puiston alueella vapauduttuaan muutama vuosi sitten.
Aiemmin täysi huvipuistohullu, nyt vähentänyt mielenkiintoaan. Huvipuistoja en silti koskaan unohda.

Ihme Mies
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ihme Mies » 2.3.2014 22:00

Pia kirjoitti:Kiinnostaisiko oma huvipuisto? berliiniläinen Spreepark olisi myynnissä eBay sivustolla 1,62 miljoonalla eurolla...

Vaikea sanoa, että onko tuo hinta halpa vai kallis...
Riippuu siitä, että onko laitteissa enää mitään toimintakuntoisia, vai onko kyseessä vain iso kasa romurautaa.

Mutta noin muuten tuo on niin hyvä tarjous, että ihme, jos ei mene kaupaksi. Kuinka usein voi ostaa huvipuiston pääkaupungista, jolla on Berliinin koko ja maine? Kilpailuakaan ei ole liiaksi, kun kyseessä on kaupungin ainoa huvipuisto.

Zorlim
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zorlim » 3.3.2014 15:15

Ihme Mies kirjoitti:
Pia kirjoitti:Kiinnostaisiko oma huvipuisto? berliiniläinen Spreepark olisi myynnissä eBay sivustolla 1,62 miljoonalla eurolla...

Vaikea sanoa, että onko tuo hinta halpa vai kallis...
Riippuu siitä, että onko laitteissa enää mitään toimintakuntoisia, vai onko kyseessä vain iso kasa romurautaa.

Luin netistä että omistaja (joka asuu puiston mailla) on pyörittänyt Maailmanpyörää onnistuneesti. Siitä on 3 vuotta, mutta Spreeparkin maailmanpyörä ei niin huonokuntoiselta näytä kuin esimerkiksi Pripjatin huvipuiston maailmanpyörä, joka voisi sortua minä hetkellä vain.

-Insane-
Jäsen

ViestiKirjoittaja -Insane- » 14.3.2014 3:42

PortAventura rakentaa ferraripuiston. Puistoon tulossa Euroopan nopein "kiihdytinhärveli", eli nähtävästi laukaistavaa Intaa luvassa.
Hugging six rabbits and having pink nightmares.

Ihme Mies
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ihme Mies » 15.3.2014 14:48

-Insane- kirjoitti:PortAventura rakentaa ferraripuiston. Puistoon tulossa Euroopan nopein "kiihdytinhärveli", eli nähtävästi laukaistavaa Intaa luvassa.

Olisi hauska nähdä puiston johdon ilmeet siinä tapauksessa, että paljon huhuttu, mutta toistaiseksi toteutumaton Fernando Alonson siirtyminen/paluu MacLarenille toteutuu... :DD

Samulila
Jäsen

ViestiKirjoittaja Samulila » 18.4.2014 10:31

Laitetaanpa muumion Tykkimäki osioon linkkaama uutinen tännekkin.

Huvipuistot kisaavat kaupoilla ja ravintoloilla – hintavertailu

"Göteborgin Liseberg-huvipuistossa on vähemmän laitteita kuin meillä mutta kolme kertaa enemmän asiakkaita. Ihmiset arvostavat yksittäisten laitteiden sijaan monipuolisuutta. Sen takia kaikilla puistoilla on paine kehittää toimintaansa."
-Risto Räikkönen

Ei se määrä vaan se laatu...

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 22.4.2014 18:32

http://yle.fi/uutiset/nasinneula_avaa_n ... en/7196080

Särkänniemi avaa jälleen Näsinneulan ulkoilmatasanteen asiakkaille monien, monien vuosien tauon jälkeen. Tainnut viimeksi olla auki joskus 2002-2004.

Ville H
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ville H » 22.4.2014 21:11

Samulila kirjoitti:Laitetaanpa muumion Tykkimäki osioon linkkaama uutinen tännekkin.

Huvipuistot kisaavat kaupoilla ja ravintoloilla – hintavertailu

"Göteborgin Liseberg-huvipuistossa on vähemmän laitteita kuin meillä mutta kolme kertaa enemmän asiakkaita. Ihmiset arvostavat yksittäisten laitteiden sijaan monipuolisuutta. Sen takia kaikilla puistoilla on paine kehittää toimintaansa."
-Risto Räikkönen

Ei se määrä vaan se laatu...

Voisiko joku ystävällinen kopioida tuon tekstin tänne, sillä itse en jaksa maksaa tuon artikkelin lukemisesta :S

Paluu