Huvipuistojutut lehdissä/mediassa

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 9.9.2013 20:29

Pia kirjoitti:Tämäkin ylitti Iltasanomien uutiskynnyksen (tämän päivän lehdessä siis): Kieputin jumiutui 20 sekunniksi teknisen vian vuoksi. Laite pysähtyi ylös, ei kuitenkaan niin, että matkustajat olisivat joutuneet olemaan pääalaspäin. Nyt laite on kiinni ja huollossa... Ei hyvää päivää!!! Taitaa nyt kaikki mitä puistoissa tapahtuu päätyä lehteen...

Ei luoja! 20 sekunttia antakaa minun nauraa.
Taitaa kyllä tosiaan kaikki huvipuistoissa tapahtuvat asiat päätyä lehtiin ja uutisiin.
Seuraava uutinen on varmaan tämän tapainen: "Nainen järkyttyi Tampereen Särkänniemessä - Kesken delfinaario esityksen lensi vettä päälle altaasta!" :roll:

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 10.9.2013 0:47

Jäähile kirjoitti:Ei luoja! 20 sekunttia antakaa minun nauraa.
Taitaa kyllä tosiaan kaikki huvipuistoissa tapahtuvat asiat päätyä lehtiin ja uutisiin.
Seuraava uutinen on varmaan tämän tapainen: "Nainen järkyttyi Tampereen Särkänniemessä - Kesken delfinaario esityksen lensi vettä päälle altaasta!" :roll:

Näinhän se juurikin on, tapahtuipa mitä vaan, niin uutiskynnys ylittyy.
Onhan noita rutinoita kuulunut, että vesilaitteessa kastuu.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 17.9.2013 10:32

Madonna ei pitänyt vierailustaan Linnanmäellä.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Ville H
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ville H » 17.9.2013 14:00

Pia kirjoitti:Madonna ei pitänyt vierailustaan Linnanmäellä.

Toistaiseksi pahin diiva, mitä tältä planeetalta löytyy :P Siis ei herran jestas kun ei voi olla mihinkään tyytyväinen ja tämä on erittäin hyvä esimerkki siitä. Toivottavasti hän tarkoitti Kirnua, Ukkoa tai Rakettia, mutta jos Vuoristorata on lyhyt niin HUI!

Ilari
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ilari » 17.9.2013 14:10

Pahaa oli, eikä edes riittänyt!
5... 4... 3... 1... OFFBLAST!

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 17.9.2013 21:22

Madonna varmasti tarkoitti juuri erityisesti Kirnua ja Ukkoa eikä sinällänsä ihme, kun ovathan nuo nyt hirvittävän lyhyitä verrattuna ratoihin joita vaikkapa Amerikasta löytyy. Intaminkin pisimmät yli 2000 m pitkiä. Kirnunhan pituus on alle 150 m :roll:

Iltalehti on nyt vain yhdistänyt Linnanmäen toimitusjohtajan kommentin Madonnan sanomiseen ja tuloksena synnyttänyt, että Madonna ei ollut tyytyväinen Vuoristoradan pituuteen. Tätä tällaista Iltalehden asioiden yhdistelyä on nähty ennenkin. Sillä saa mukavasti uutiseen sisältöä ja kohujuoruja ;)

JP
Jäsen

ViestiKirjoittaja JP » 17.9.2013 23:26

Ville H kirjoitti:
Pia kirjoitti:Madonna ei pitänyt vierailustaan Linnanmäellä.
Toistaiseksi pahin diiva, mitä tältä planeetalta löytyy :P Siis ei herran jestas kun ei voi olla mihinkään tyytyväinen ja tämä on erittäin hyvä esimerkki siitä. Toivottavasti hän tarkoitti Kirnua, Ukkoa tai Rakettia, mutta jos Vuoristorata on lyhyt niin HUI!
Alkuperäinen kommenttihan meni näin: "i got really sick to my stomach. but the rides werent long enough. i felt cheated."

Jos vertaa Lintsin minivuokkareita ja yleensäkin laiteajoaikoja niin ei siinä tarvii kovin "Amerikkalainen" tai saati Diiva olla, kun tulee samanlaiseen lopputulokseen kuin Madonna. Amerikassa ihmiset ovat tottuneet Six Flagsin kaltaisiin puistoihin joissa perus radat huikoo yli 50m korkeudella, ja ratapituuskin ylittää helposti kilometrin. Tosinsanoen ymmärrän tässä kohtaa täysin Madonnan kannan, ja omalla tapaa olen jopa samalla aallonpituudella. Kannaa myös huomata että Iltasanomien uutinen antaa hiukan väärän kuvan siitä, että Madonna muka haukkuisi juuri Vuoristorataa, hän puhui kommentistaan kaikista laitteista yleisellä tasolla.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 18.9.2013 5:36

Ville H kirjoitti:Toistaiseksi pahin diiva, mitä tältä planeetalta löytyy :P Siis ei herran jestas kun ei voi olla mihinkään tyytyväinen ja tämä on erittäin hyvä esimerkki siitä. Toivottavasti hän tarkoitti Kirnua, Ukkoa tai Rakettia, mutta jos Vuoristorata on lyhyt niin HUI!

Tarkoittaaks toi sitä, että on diiva yms, mikäli ei tykkää jostain laitteesta tai paikasta?
Tolla perusteella yks jos toinenkin täällä on diivoja sarjassaan, niin myös minä.
Vaikken Madonnasta nyt niin välitä, niin pinnat siitä, että lausui sen, mitä mieltä on.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 18.9.2013 10:04

Ville H
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ville H » 24.9.2013 12:50

Linnanmäellä positiivinen kausi: :)

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutise ... ijamaaraa/

Hyvä Lintsi! Itse olen ainakin tyytyväinen Linnanmäen uuteen lippupolitiikkaan ja se näyttää tuottavan tulosta. Useissa pohjoismaisissa puistoissa on käytössä kaikille sama rakenne kuten Gröna Lundissa. Tällä uudella lippupolitiikalla Lintsi voi tehdä entistä suurempia ja parempia kehitys ja investointihankkeita. Taitaa ensi vuodeksi tulla useampi laite uutuus jos viimeistä lausetta uskoo.. ;)

Näköjään myös kulutus on kasvanut:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... io-romahti

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 29.9.2013 0:00

Mielenkiintoinen uutinen!

"Särkänniemi havittelee itsenäisyyspäivän ilotulitusta."

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194842 ... tusta.html

Jos ilotulitus järjestettäisiin Särkänniemessä olisi niemessä luvassa tuolloin iso tapahtuma varsinkin, jos Särkänniemestä muutenkin tulisi kokonaisuudessaan juhlapäivän ohjelmatarjonnan pääpaikka.

"Pesän mukaan Tampereen omaan kansanjuhlaan on vuosittain saapunut 12 000–25 000 henkilöä."

Eli tapahtumaan olisi tulossa jopa 25 000 ihmistä :roll:
Tuo määrä voi olla tänä vuonna hyvin mahdollinen sillä linnanjuhlathan myöskin järjestetään tänä vuonna Tampereella ;)

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 29.9.2013 15:48

Helsinkiin haluttiin huvipuisto jo satavuotta sitten.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

-Insane-
Jäsen

ViestiKirjoittaja -Insane- » 2.10.2013 9:48

Ville H
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ville H » 2.10.2013 18:53

Hyvä että myöntää tehneensä virheen. Toivottavasti tulevaisuudessa ei tehdä näin älyttömiä ratkaisuja. Kyllä sitä rahaa voisi muustakin säästää kuin lisäämällä lippujen hintoja ja tekemällä epätoivoisia ratkaisuja... :roll:

Ville H
Jäsen

Re: Huvipuistojutut lehdissä/mediassa

ViestiKirjoittaja Ville H » 21.10.2013 9:02

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 28398.html

Linnanmäen kieputin jumissa. Asiakkaat jumissa pää-alaspäin puolitoista minuuttia.

Paluu