Huvipuistojutut lehdissä/mediassa

Huvipuistoihin liittyvää yleistä keskustelua.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 22.12.2012 18:22

Ei. Näsinneula on ympäri vuotinen ravintola, ihan kuin mikä tahansa ravintola Suomessa. Kyllä olisi outoa, jos huvipuistossa ei tarjoiltasi enään keskiolutta, niin kuin ennen. Vaikken itse olekkaan oluen suur kuluttaja.

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 23.12.2012 11:09

Arttu Stubin kirjoitti:Ei. Näsinneula on ympäri vuotinen ravintola, ihan kuin mikä tahansa ravintola Suomessa. Kyllä olisi outoa, jos huvipuistossa ei tarjoiltasi enään keskiolutta, niin kuin ennen. Vaikken itse olekkaan oluen suur kuluttaja.

Niin. Turistit eivät ainakaan tykkäisi, kun ei saisi suutansa millään kostutettua kuin vain jollain mehulla tai limsalla jne.

Arttu Stubin
Jäsen

ViestiKirjoittaja Arttu Stubin » 23.12.2012 15:05

Huvipuistot ovat lähinä suunnattu perheille ja nuorisolle. Ei se kiva ole jos vanhemmat alkavat päihtyneenä riitelemään lasten edessä. Huvipuistot pitäisi olla paikkoja, jossa olisi kivaa molemmin puolin.

Jii
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jii » 23.12.2012 15:21

Ei siinä ole mitään väärää jos ruuan kanssa haluaa ottaa yhden olusen, tai jos on oikein kuuma päivä olut on parempi vaihtoehto kuin joku makea limunaati. Humalahakuista juomista huvipuistoissa en minäkään kannata...
Jaa, millai se ny tollai meni? No sillai kai!

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 24.12.2012 21:44

Arttu Stubin kirjoitti:Huvipuistot ovat lähinä suunnattu perheille ja nuorisolle. Ei se kiva ole jos vanhemmat alkavat päihtyneenä riitelemään lasten edessä. Huvipuistot pitäisi olla paikkoja, jossa olisi kivaa molemmin puolin.

Juuri tätä tarkoitan maininnalla, ettei minusta ole tuolle kiellolle estettä.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 24.12.2012 21:47

Jii kirjoitti:Ei siinä ole mitään väärää jos ruuan kanssa haluaa ottaa yhden olusen, tai jos on oikein kuuma päivä olut on parempi vaihtoehto kuin joku makea limunaati. Humalahakuista juomista huvipuistoissa en minäkään kannata...

Ongelma lieneekin juuri siinä, että se ei välttämättä jää tuohon yhteen olueen ruoan kanssa.
Eihän se humalahakuista juomista harrastavien jouko iso ole, mutta sekin onnistuu pilaamaan monen päivän örvellyksellään.

Ilari
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ilari » 25.12.2012 0:56

Arttu Stubin kirjoitti:Huvipuistot pitäisi olla paikkoja, jossa olisi kivaa molemmin puolin.

Annetaan sitä viinaa sitten niin on sitäkin kaipaavilla hauskaa.
paappa kirjoitti:Eihän se humalahakuista juomista harrastavien jouko iso ole, mutta sekin onnistuu pilaamaan monen päivän örvellyksellään.

Missäs tällaista ollut?
5... 4... 3... 1... OFFBLAST!

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 25.12.2012 18:26

Ilari kirjoitti:
Arttu Stubin kirjoitti:Huvipuistot pitäisi olla paikkoja, jossa olisi kivaa molemmin puolin.

Annetaan sitä viinaa sitten niin on sitäkin kaipaavilla hauskaa.

Niimpä. Mulle ainakin ihan sama vaikka viinaa myisivät. Saapahan puistot siitäkin rahaa.

paappa kirjoitti:Eihän se humalahakuista juomista harrastavien jouko iso ole, mutta sekin onnistuu pilaamaan monen päivän örvellyksellään.

Missäs tällaista ollut?

Niin en kyllä itsekkään ole nähnyt ainakaan Särkänniemessä sitten viimeisten 7 kausikortti vuoden aikana humalaisia ihmisiä vaikka niemessä käynyt usein joka päivä.
Enkä kyllä näe siinä mitään aihetta, että joku päihtynyt henkilö pilaisi toisen huvittelupäivän. Jos menen keskustaan ostoksille niin ei se mun ostosreissu pilalle mene vaikka mä siellä näenkin känniläisiä ja poliiseja jne. Enhän mä niitä sinne ole mennyt katsomaan :P

Jii
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jii » 30.12.2012 18:25

Muuten, onkos kukaan bongannut Travel Channelilta sellaista sarjaa kun Bert the Conqueror? Tänään on tullut jo useampi jakso ja äijä testailee välillä kaikenlaisia huvipuistovempeleitä ja toki tekee kaikkea muutakin mielenkiintoista. Ihan viihdyttävä ohjelma...

Jäähile

ViestiKirjoittaja Jäähile » 30.12.2012 19:07

Jii kirjoitti:Muuten, onkos kukaan bongannut Travel Channelilta sellaista sarjaa kun Bert the Conqueror? Tänään on tullut jo useampi jakso ja äijä testailee välillä kaikenlaisia huvipuistovempeleitä ja toki tekee kaikkea muutakin mielenkiintoista. Ihan viihdyttävä ohjelma...

En oo, kun en edes tunne tuota koko kanvaa :P

Jii
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jii » 30.12.2012 21:58

Mitä ei You Tubesta löydy ei kenenkään tarvi katsoakkaan :P Harmi kun näissä ei ole tekstitystä...

Cedar Pointista osa1: http://www.youtube.com/watch?v=4ExCJddM_a8

Osa2: http://www.youtube.com/watch?v=jeNB7d9is_E

Ja pieni klippi Las Vegasista, You Tubessa on näitä aika paljonkin: http://www.youtube.com/watch?v=AEymlqg3IlY

cucaracha`
Jäsen

ViestiKirjoittaja cucaracha` » 1.1.2013 21:09

Pia kirjoitti:Ei enää viinaa huvipuistoihin?

http://www.ts.fi/uutiset/talous/429232/ ... holikielto
Vaikka alkoholi ei kuulukaan normaalisti omaan huvipuisto-ohjelmaani, on kyseessä lievästikin sanottuna järjetön ehdotus.
Jos liikakäyttö hirvittää, niin muutoksen pitäisi lähteä ravintolan henkilökunnasta - kyllä niillä pitäisi pelisilmää olla sen verran etteivät päästäisi aivan tuhannen jurrissa sekoilevia sankareita lasten eteen hölmöilemään.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 3.1.2013 7:37

cucaracha` kirjoitti:Vaikka alkoholi ei kuulukaan normaalisti omaan huvipuisto-ohjelmaani, on kyseessä lievästikin sanottuna järjetön ehdotus.
Jos liikakäyttö hirvittää, niin muutoksen pitäisi lähteä ravintolan henkilökunnasta - kyllä niillä pitäisi pelisilmää olla sen verran etteivät päästäisi aivan tuhannen jurrissa sekoilevia sankareita lasten eteen hölmöilemään.

Kysehän lienee pitkälti siitä, ettei tuo tarjoilevan henkilökunnan pelisilmä aina riitä, elikkä tarjoillaan vaan ja välttämättä vaikutus tulee esiin sitten "tovin päästä".
Mitkä on tarjoiluhenkilökunnan mahdollisuudet estää juopuneita pääsemästä "toikkaroimaan", muitten iloksi. Estäminen kuuluu järjestyksenvalvojille jne.
Mikäli tuo kontrolli pitäisi, kuten pitäisi, niin ko. esitys onkin aivan turha, huomioiden, että asiakaskunnaltakin vaaditaan tietty itsekontrolli, mikä usein tuntuu puuttuvan.

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 13.3.2013 11:42

Tämän päivän Vartissa oli pikkujuttu Peikkometsästä :)

http://uusimaa.vartti.fi/keskiuusimaa/u ... aailmalla/
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 18.3.2013 17:46

Muistakaapa katsella tänään 18.3 tv 1 klo 21 A-studio. Siinä on juttua Linnanmäen superyleishyödyllisyydestä.
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

Paluu