Ruokailu Tykkimäellä

Keskustelua Tykkimäestä.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

laitevahtimestari
Jäsen
Viesti:

Ruokailu Tykkimäellä

ViestiKirjoittaja laitevahtimestari » 10.4.2007 23:59

Elikkäs keskustelua Tykärin ruokapaikoista. Mistä saa mielestäsi parasta sapuskaa? mitä syöt, mitä et? onko hinta sopiva?

laitevahtimestari
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja laitevahtimestari » 13.4.2007 16:29

Ilmeisesti kukaan foorumin lukijoista ei syö puistossa ;)
Ilmankos joku ulkomaalais nainen kyseli viime kesänä, että missä täällä on Mc Donalds..

Arttu
Admin

ViestiKirjoittaja Arttu » 13.4.2007 17:14

Kerran elämässäni ostanut yhden paniinin tykkimäellä (Pia taisi ostaa kans? :)) ja se oli ihan riittävän hyvä tyydyttämään nälän. Oli vielä mukava tyttökin myymässä niitä yhdessä kioskissa (muistaakseni lähellä trombia).

Mikko L
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mikko L » 9.8.2007 1:01

Pizzaterassilla saa parhainta ruokaa ja ruuat on hinnoiltaa halvat moniin huvipuistoihin verratessa ;) . Huonoin ruokapaikka on Kusti Burger (varmaan monien mielestä). ''Herkkukaarelta'' saa hyviä hodareita ja lihiksiä + muuta suolaista ja makeaa. Herkkujen koot esim. pehmiksen riippuu kuka siellä on töissä. :)

Nasaretti
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nasaretti » 19.6.2009 13:04

Mulla on aika huonoja kokemuksia Tykkimäellä ruokailusta. Tilasin ruokaa ja odottelin ja odottelin, myyjä sanoi että valitettavasti nyt kestää vähän ja alkoi palvella mun jälkeen olevaa asiakasta. Se sai ruoan vissiin viidessä minuutissa ja mä venailin lähes puoli tuntia. Ois tehny mieli vähän valittaa palvelusta mutta en viittiny ku olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella.

Ihme Mies
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ihme Mies » 19.6.2009 17:54

Nasaretti kirjoitti:Mulla on aika huonoja kokemuksia Tykkimäellä ruokailusta. Tilasin ruokaa ja odottelin ja odottelin, myyjä sanoi että valitettavasti nyt kestää vähän ja alkoi palvella mun jälkeen olevaa asiakasta. Se sai ruoan vissiin viidessä minuutissa ja mä venailin lähes puoli tuntia.

Jos on erikoisempi tilaus, niin näin käy melkein joka paikassa.
Tämän voi testata käytännössä menemällä satunnaiseen Hesburgeriin, tilaamalla "hampurilaisen" ja "kasvishampurilaisen", ja katsomalla että kumpi tulee sekunneissa ja kumpi tulee minuuteissa mitattuna... :roll:

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 19.6.2009 20:28

Kusti Cafen korvapuustit olivat edelleenkin loistavia! (Unohtui kai matkaraportistani).

Muuten olisin kokeillut tämän kesäistä buffet-tarjontaa, mutta matkaseuraa kiinnosti enemmän se laitevahtimestarin mainitseman naisen kyselemä McDonalds... ;)

:) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

Nasaretti
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nasaretti » 20.6.2009 23:17

Ihme Mies kirjoitti:
Nasaretti kirjoitti:Mulla on aika huonoja kokemuksia Tykkimäellä ruokailusta. Tilasin ruokaa ja odottelin ja odottelin, myyjä sanoi että valitettavasti nyt kestää vähän ja alkoi palvella mun jälkeen olevaa asiakasta. Se sai ruoan vissiin viidessä minuutissa ja mä venailin lähes puoli tuntia.

Jos on erikoisempi tilaus, niin näin käy melkein joka paikassa.
Tämän voi testata käytännössä menemällä satunnaiseen Hesburgeriin, tilaamalla "hampurilaisen" ja "kasvishampurilaisen", ja katsomalla että kumpi tulee sekunneissa ja kumpi tulee minuuteissa mitattuna... :roll:

No tietääkseni ranskalaiset perunat ei oo kovinkaan erikoinen tilaus.

Ja noissa heseissä ja mäkeissä en oo käyny ainakaan 8 vuoteen.

Hekaterina
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hekaterina » 8.8.2009 3:02

Ruokailin Tykkimäellä siinä isossa ravintolassa (en muista valitettavasti nimeä) ja oli positiivista että aikuinenkin sai valita itselleen lasten pitsan ja lasten pitsan hinnalla. :) Tuo ei kaikissa ruokapaikoissa onnistu että aikuiselle myydään lasten annos, en nyt muista missä ei myyty mutta joskus jossakin ja se suututti. Aikuisellakin on joskus "pikkunälkä" ja sitten on tällaisia vähän kerrallaan syöviä aikuisia. :) Huvipuistoissa muutekaan ei tee itselläni mieli syödä kovin tuhdisti, mutta ilmeisesti useimmilla asiakkailla tekee mieli syödä tuhdisti ja epäterveellisesti, huvipuistojen yleisestä sapuskatarjonnasta päätelleen. Pientä, kevyttä (ja edullista) on välillä ollut vaikeaa löytää.

Tuota lasten pitsaa (ja ilmeisesti aikuisten vastaavaa isompaa myös) sai vapaavalintaisilla täytteillä mikä oli tosi jees juttu kasvissyöjälle. Joku pienempi kioski ei myynnyt ollenkaan lihatonta vaihtoehtoa, olikohan sielläkin pitsoja, taisi olla koska hampurilaisia en missään vaiheessa edes ajatellut vaihtoehtona ilman lihaakaan, ne vaan kuvottaa. Ei siis jäänyt mieleen oliko Tykkimäellä ollenkaan hampurilaistarjontaa ja jos niin millaista.

Mitähän tuo lasten pitsa maksoi, olikos 5 vai 7 euroa, en enää muista mutta hintaan sisältyi salaatti ja vesi ja hinta oli minusta ihan ok koska sain tuolla rahalla täsmälleen sen mitä halusinkin. Luulenpa kyllä että useimpien aikuisten nälkä ei lähde pienellä lasten pitsalla vaan pitää olla isompi ja ne olivat jonkun verran kalliimpia.
"...COME ON JOIN THE JOYRIDE!"

Paluu