Onko kukaan vielä perehnyt näihin tuleviin Euroviisubiiseihin? Itse olen muutamanisen jo kuunnellut.
Valko-Venäjän 2008 eurobiisi kuulostaa aika samanlaiselta kuin viime vuoden Work your Magic, mielestäni tämä Hasta La Vista on jopa surkeampi.
Norjalla on ihan hyvä kappale verrattuna viime vuoden kappaleeseen, mutta
Tsekillä on ehkä tällä hetkellä menevin kappale, jää ikävästi soimaan päähän. YouTuben mukaan Latvialla olisi
tällainen Piraattilaulu, aika hassu tuokin, kun ei vaan mitään foliohattusia olisi kuin viime vuoden Ukrainan idioottikappale.
Tanskalla on aika yllätyksetön mutta aihan menevä kappale.
Pakko vielä laittaa
pilaversio Venäjän viime vuoden euroviisubiisistä Song Number 1... Jotka pitivät kyseisestä biisistä, niin tämä biisi nostattaa väkisinkin hymyn naamalle.
YouTubesta voipi melkein kuunnella kaikki jo tiedossa olevat euroviisubiisit, Wikipediasta löytää myös kilpailukappaleiden nimet. Suomalaisellakin Wikipedian sivulta löytyy kilpailubiisit, mutta ajantasalla olevan version näkee englanninkieliseltä sivulta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision ... ntest_2008
Harmi vain etten pääse näkemään tuota Euroviisufinaaleja, kun olen siihen aikoihin USA:ssa... Vai tietääkö kukaan näyttääkö ne siellä Euroviisuja?