Erno kirjoitti:22 Tylsää ei mitään tekemistä ärsyttää vihaan huvipuistoja.
Häh?!
Satuitko huomaamaan että tää on HUVIPUISTOfoorumi?
Jos kerran VIHAAT huvipuistoja, nii mitä helkkarii teet tääl foorumil??
Erno kirjoitti:22 Tylsää ei mitään tekemistä ärsyttää vihaan huvipuistoja.
Hekaterina kirjoitti:14. Elokuva? Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummitus
Hekaterina kirjoitti:Tuulen viemää
Hekaterina kirjoitti:1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Katariina Oulusta ja ikäähän ei saa naiselta kysyä...
Hekaterina kirjoitti:3. Pituus, paino ja kengännumero? 152cm, 45kg, 37
Hekaterina kirjoitti:29. Horoskooppi? vesimies (horoskoopit evvk)
KennethSundberg kirjoitti:Hekaterina kirjoitti:14. Elokuva? Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummitus
Vautsivau. Ehkäpä sinua sitten kiinnostaa vilkaista yhtä keskustelua aiheesta (allekirjoittanutkin siellä vaahtoaa tuttuun tapaansa):
http://www.taikalinna.net/forum/index.php?topic=203.30
KennethSundberg kirjoitti:Hekaterina kirjoitti:Tuulen viemää
Viimeksi kun katsoin Tuulen Viemän ajatuksella (vain pari vuotta sitten), pistin merkille että puoleen väliin saakka elokuva on oikeasti kiinnostava, hyvä ja dramaattinen - ja sitten se toinen puolisko on "Kauniita ja Rohkeita" lähes 70 vuotta sitten...
KennethSundberg kirjoitti:Hekaterina kirjoitti:1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Katariina Oulusta ja ikäähän ei saa naiselta kysyä...Hekaterina kirjoitti:3. Pituus, paino ja kengännumero? 152cm, 45kg, 37
Onko paino sitten semmoinen asia jota saa kysyä naiselta?
KennethSundberg kirjoitti:Hekaterina kirjoitti:29. Horoskooppi? vesimies (horoskoopit evvk)
Tarkoitatko siis että lehtien (yms.) "horoskooppipalstat" ei voisi vähemmän kiinnostaa - vai tarkoitatko että koko horoskooppijärjestelmä on tylsä?
Itse en lehtipalstojen (yms.) horoskooppiennustuksista perusta laisinkaan, mutta horoskoopit itsessään ovat varsin kiehtova aihe. Olen aina puolustanut horoskooppeja sillä, että koskapa taivaankappaleiden asennot vaikuttavat mm. vuoroveteen, on niillä oltava vaikutus ihmiseenkin joka on tunnetusti 70% vettä. Toisilla on siis päässä enemmän vettä, toisilla taas vähemmän - ja ainakin itselläni pääni suorastaan lainehtii kerran kuukaudessa.
Hekaterina kirjoitti:jos sinua kiinnostaa vaihtaa ajatuksia minun kanssa tuosta leffasta ja sinulla on kärsivällisyyttä odotella mun kirjoitusinspiraatiopuuskia niin saa lähettää sähköpostia.
Hekaterina kirjoitti:Mun mottoni tällä hetkellä on Scarlettin viimeinen, leffan päättävä repliikki: "After all, tomorrow is a new day!"
Hekaterina kirjoitti:Pidän kovasti myös leffan lavastuksesta
Hekaterina kirjoitti:periaattessa pidän kaikkea mahdollisena mutta en usko suoraan mihinkään, sama pätee myös uskontoasioihin
Hekaterina kirjoitti:minusta ei mitenkään voi olla niin että kaikki maailman ihmiset voisi jakaa kahteentoista ryhmään horoskooppimerkkien perusteella (tai tarkan syntymäpäivämääränkään perusteella) ja näissä saman ryhmän kaikissa ihmisissä olisi aina jotain yhteneviä ominaisuuksia.
KennethSundberg kirjoitti:Se on muuten ihan tarkalleen "After all, tomorrow is another day."
Pyh, koska Hekaterina sanoi ensin, se on Ken joka laittaa sitä postia ensin! Tuossa vaihessa sitä aloitetta ei siirretä toiselle!KennethSundberg kirjoitti:Hekaterina kirjoitti:jos sinua kiinnostaa vaihtaa ajatuksia minun kanssa tuosta leffasta ja sinulla on kärsivällisyyttä odotella mun kirjoitusinspiraatiopuuskia niin saa lähettää sähköpostia.
Sama pätee tännekin suuntaan.![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa