Get Together - Tutustu ja tunne foorumilaisemme :)

Keskustelua huvipuistomaailman ulkopuolelle jäävistä aiheista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Panze
Jäsen

Re: Kysely 2006

ViestiKirjoittaja Panze » 15.5.2007 16:26

Erno kirjoitti:22 Tylsää ei mitään tekemistä ärsyttää vihaan huvipuistoja.

Häh?!
Satuitko huomaamaan että tää on HUVIPUISTOfoorumi?
Jos kerran VIHAAT huvipuistoja, nii mitä helkkarii teet tääl foorumil??

Erno
Jäsen

ViestiKirjoittaja Erno » 15.5.2007 16:41

Kysymys ei ollut: Miksi liityit huvipuisto foorumille vaan miksi et liittyisi. Joten ajattelin kuvittella, että miksi ei. :huh:
Menee vähän off topicicsi.

Panze
Jäsen

ViestiKirjoittaja Panze » 19.5.2007 20:59

Kysymys oli: Miksi et liittyisi huvipuistoSEURAAN?
"You little dummass...." :thumbsup:

Erno
Jäsen

ViestiKirjoittaja Erno » 20.5.2007 13:48

En liittyisi jos vihaisin huvipuistoja tai sitten en vain ymmärtänyt kysymystä.
Menee vähän off topicicsi.

Ilari
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ilari » 20.5.2007 17:53

Erno kirjoitti:En liittyisi jos vihaisin huvipuistoja tai sitten en vain ymmärtänyt kysymystä.

Et ymmärtänyt...
5... 4... 3... 1... OFFBLAST!

Hekaterina
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hekaterina » 12.6.2007 2:29

Jaahas, jos sitä uskaltautuis vihdoin vastaamaan tähän... :)

1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Katariina Oulusta ja ikäähän ei saa naiselta kysyä... (aikuinen nainen mä oon... *laulaa*)

2. Missä töissä / missä opiskelet? tällä hetkellä ei ole työtä eikä opiskelupaikkaa

3. Pituus, paino ja kengännumero? 152cm, 45kg, 37

4. Huvipuisto/tivoli Suomessa? Powerpark / Särkänniemi, tivoleista Sariola

5. Huvipuisto/tivoli Maailmalla? Cedar Point:iin tahtoisin...

6. Laite Suomessa? Thunderbird / Tornado

7. Laite maailmalla? Rock'n'RollerCoaster ja venäläinen Booster (jälkimmäisestä ei kokemusta mutta kiinnostais :thumbsup: )

8. Kielitaito? suomi ja kohtalainen englanti

9. Ruoka ja juoma? suklaa (ai mitä, eikö se ole ruokaa???) / vesi

10. Urheilulaji? jaa-a? uinti, ehkä... baletti kiinnostais mutta ei musta ballerinaa taida ikinä tulla... :ermmm:

11. Harrastukset? muotinuket: keräily & kunnostus (ykkösharrastukseni!), musiikki (kuuntelu) ja keikat, tietokone & netti, päiväkirja, kirppikset, valokuvaus, matkustelu (enimmäkseen kotimaassa), huvipuistot...

12. Lehti ja kirja? Avotakka...? / omat päiväkirjat... :thumbsup: "oikeista" kirjoista mm. kiinnostavien henkilöiden elämänkerrat

13. Tv-kanava ja ohjelma? ei ole suosikkikanavaa, katson TOSI vähän telkkaa / Euroviisut ja silloin tällöin hyvät leffat

14. Elokuva? Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummitus / Tuulen viemää / monia muitakin hyviä...

15. Mielimusiikkia? mielialan mukaan lähes kaikkea: hevimetallista oopperaan ja Edith Piafista euroviisuihin

16. Kivoin kaupunki, jossa olet vieraillut? Jaa-a? Ne joissa on parasta seuraa ja parhaita tapahtumia. Hienoin varmaankin Pariisi. :)

17. Toiveammatti? nukketehtaan omistaja! :thumbsup:

18. Menopeli? vuoristorata! :D kulkuvälineistä: moposkootteri / auto (vain kyyti, ei ole ajokorttia) / bussi / juna

19. Lempipeli? Amigan The Great Giana Sisters :thumbsup: / lautapeleistä luultavasti Scrabble?

20. Paras sm-liiga joukkue ja veikkausliiga joukkue? evvk

21. Parisuhde? on

22. Mikset liittyisi huvipuistoseuraan? jaa-a...?

23. Radiokanava? en kuuntele

24. Poliittinen kantasi? vasemmalla / vihreät

25. Julkkis? Ola Salo :wub:

26. Lemmikkieläimet? kissat Alia ja Taneli :wub:

27. Keräiletkö ja mitä? muotinukkeja ja nurkkiin kaikkea muutakin tavaraa

28. Silmien väri? ruskea

29. Horoskooppi? vesimies (horoskoopit evvk)

30. Oikea- vai vasenkätinen? oikea

31. Oletko laulanut julkisesti (karaoke tai joku muu esiintyminen)? juu, karaokea, selvin päin ja todella heikolla laulutaidolla :D
"...COME ON JOIN THE JOYRIDE!"

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 12.6.2007 17:29

Hekaterina kirjoitti:14. Elokuva? Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummitus

Vautsivau. Ehkäpä sinua sitten kiinnostaa vilkaista yhtä keskustelua aiheesta (allekirjoittanutkin siellä vaahtoaa tuttuun tapaansa):
http://www.taikalinna.net/forum/index.php?topic=203.30

Hekaterina kirjoitti:Tuulen viemää

Viimeksi kun katsoin Tuulen Viemän ajatuksella (vain pari vuotta sitten), pistin merkille että puoleen väliin saakka elokuva on oikeasti kiinnostava, hyvä ja dramaattinen - ja sitten se toinen puolisko on "Kauniita ja Rohkeita" lähes 70 vuotta sitten... :ermmm:

Hekaterina kirjoitti:1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Katariina Oulusta ja ikäähän ei saa naiselta kysyä...

Hekaterina kirjoitti:3. Pituus, paino ja kengännumero? 152cm, 45kg, 37

Onko paino sitten semmoinen asia jota saa kysyä naiselta? ;)

Hekaterina kirjoitti:29. Horoskooppi? vesimies (horoskoopit evvk)

Tarkoitatko siis että lehtien (yms.) "horoskooppipalstat" ei voisi vähemmän kiinnostaa - vai tarkoitatko että koko horoskooppijärjestelmä on tylsä?

Itse en lehtipalstojen (yms.) horoskooppiennustuksista perusta laisinkaan, mutta horoskoopit itsessään ovat varsin kiehtova aihe. Olen aina puolustanut horoskooppeja sillä, että koskapa taivaankappaleiden asennot vaikuttavat mm. vuoroveteen, on niillä oltava vaikutus ihmiseenkin joka on tunnetusti 70% vettä. Toisilla on siis päässä enemmän vettä, toisilla taas vähemmän - ja ainakin itselläni pääni suorastaan lainehtii kerran kuukaudessa. :P

:) KEN

Jarkko
Jäsen

Re: Kysely 2006

ViestiKirjoittaja Jarkko » 13.6.2007 14:18

1. Nimi, ikä ja asuinpaikka?
Jarkko, 16 vuotta ja Nokia

2. Missä töissä/missä opiskelet?
peruskoulu loppui, jatkan Tampereen kauppaoppilaitokseen

3. Pituus, paino(?) ja kengännumero?
n.183 cm, n.90 kg (liikaa siis) kengännumero n. 44

4. Huvipuisto/tivoli Suomessa?
Monia hyviä, mut kaipa se tuo lähellä oleva Särkkä on ;)

5. Huvipuisto/tivoli Maailmalla?

En ole käynyt kun yhdessä ulkomaalaisessa huvipuistossa, Tunisian Yasmine hammametissa, puiston nimi oli Carthage land

6. Laite Suomessa?
Karamelli-karuselli :P
7. Laite maailmalla?
Carthage landissa sellainen Walzerin tapainen härveli, muistan vieläkin sen tunteen vatsassa, kun se lähti täysiä taaksepäin... :viheltelee:

8. Kielitaito?
suomi äidinkielenä, muut: englanti, ruotsi, ranska

9. Ruoka ja juoma?
pasta ja lihapullat, juomana lehmänmaito :blush:

10. Urheilulaji?
kaikki käy, pesäpallo... :#

11. Harrastukset?
musiikin kuuntelu, elokuvien katselu, huvipuistoissa pyöriskely ym.

12. Lehti ja kirja
tekniikan maailma

13. Tv-kanava ja ohjelma
monia hyviä kanavia, 24, Lost, Salatut elämät, 4d...

14. Elokuva?
Hitchcock on NERO!! Kyllä se on Takaikkuna

15. Mieli musiikkia?
eurodance, house, techno, disco, club ym. :roll: 1980-> musa on hyvää.

16. Kivoin kaupunki, jossa olet vieraillut?
Turku, siellä on niin leppoisa tunnelma 8)

17. Toiveammatti?
kauppias, hammaslääkäri... 0:)

18. Menopeli?
haluan isona joko Ford Focuksen, -Mondeon, Opel Astran tai Kia Ceedin. Upeita autoja kaikki ;)
19. Lempipeli?
en pelaile paljoa, mutta shakki menettelee 8)

20. Paras sm-liiga joukkue ja veikkausliiga joukkue?
evvk :huh:
21. Parisuhde?
sinkkuna mennään, ku löytyis joku nätti vaaleaverikkö hamehelma :P

22. Mikset liittyisi huvipuistoseuraan?
kun ei ole tullut vaan liityttyä

23. Radiokanava?
NRJ, YleSuomi
24. Poliittinen kantasi?
evvk
25. julkkis?
Paris Hilton, ulkonäkönsä vuoksi!!

26. Lemmikkieläimet?
akvaario ja japaninpystykorva Sacu

27. Keräiletkö ja mitä?
en mitään erikoista

28. Silmienväri?
vihreät

29. Horoskooppi?
härkä

30. Oikea- vai vasenkätinen?
oikea

OHO! :o Tuolla alkupäässä on jo mun vastaukset, no, on muutama ainaski muuttunnut.

Sopuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Sopuli » 18.6.2007 16:01

Turku, siellä on niin leppoisa tunnelma
:thumbsup:
haluan isona joko Ford Focuksen, -Mondeon, Opel Astran tai Kia Ceedin. Upeita autoja kaikki
Mä voin myydä sulle mun Astran. Halvalla lähtee! 8)
"Nyt otetaan rauhallisesti eikä anneta tosiasioiden sekoittaa meitä!"

Jarkko
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jarkko » 18.6.2007 18:59

Mä voin myydä sulle mun Astran. Halvalla lähtee! 8)

Katotaan sitte parin vuoden kuluttua ;)

Hekaterina
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hekaterina » 18.6.2007 20:37

KennethSundberg kirjoitti:
Hekaterina kirjoitti:14. Elokuva? Andrew Lloyd Webberin Oopperan Kummitus

Vautsivau. Ehkäpä sinua sitten kiinnostaa vilkaista yhtä keskustelua aiheesta (allekirjoittanutkin siellä vaahtoaa tuttuun tapaansa):
http://www.taikalinna.net/forum/index.php?topic=203.30

Kiitti linkistä, kävin vilkaisemassa ja kyllähän siellä oli mielenkiintoista keskustelua. :) Itse olen jäsenenä yhdellä suomenkielisellä Oopperan Kummitus -foorumilla ja kirjoittelin sinne aikanaan jonkun verran mutta kuten varmaan olen ehkä useammankin kerran maininnut: mulla nuo intressit ja myös aktiivisuus foorumeilla on todella kausittaista ja vaihtelevaa ja nyt ei ole TPOTO-kausi menossa niin tuskin viitsin tuonne rekisteröityä ja yrittää kirjoitella kun siellä toisessakaan paikassa en ole kirjoitellut hyvin pitkään aikaan. Mutta, jos sinua kiinnostaa vaihtaa ajatuksia minun kanssa tuosta leffasta ja sinulla on kärsivällisyyttä odotella mun kirjoitusinspiraatiopuuskia niin saa lähettää sähköpostia. :)

Hekaterina kirjoitti:Tuulen viemää

Viimeksi kun katsoin Tuulen Viemän ajatuksella (vain pari vuotta sitten), pistin merkille että puoleen väliin saakka elokuva on oikeasti kiinnostava, hyvä ja dramaattinen - ja sitten se toinen puolisko on "Kauniita ja Rohkeita" lähes 70 vuotta sitten... :ermmm:

Minä taas tykkään loppupuolestakin koska lopussa on monia aika yllättäviä käänteitä joita minä ainakaan en osannut odottaa. Ja, yksi tärkeä seikka on leffan loppu: se ei ole ällöonnellisen siirappinen vaan loppu jää auki. Mun mottoni tällä hetkellä on Scarlettin viimeinen, leffan päättävä repliikki: "After all, tomorrow is a new day!"

(Korjaus: Se repliikki menee siis näin: "After all, tomorrow is another day!")

Pidän kovasti myös leffan lavastuksesta ja hienoista puvuista, olen siis pukudraamojen ystävä. Leffamakuni ei kuitenkaan rajoitu romanttisiin draamoihin ja pukudraamoihin vaan pidän monista muunlaisistakin leffoista, fiilisten mukaan.

Hekaterina kirjoitti:1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Katariina Oulusta ja ikäähän ei saa naiselta kysyä...

Hekaterina kirjoitti:3. Pituus, paino ja kengännumero? 152cm, 45kg, 37

Onko paino sitten semmoinen asia jota saa kysyä naiselta? ;)

Kaikkeahan periaattessa saa kysyä (jos vaan uskaltaa!) mutta kaikkiin kysymyksiin ei tarvi vastata jos ei halua. ;)

Hekaterina kirjoitti:29. Horoskooppi? vesimies (horoskoopit evvk)

Tarkoitatko siis että lehtien (yms.) "horoskooppipalstat" ei voisi vähemmän kiinnostaa - vai tarkoitatko että koko horoskooppijärjestelmä on tylsä?

Itse en lehtipalstojen (yms.) horoskooppiennustuksista perusta laisinkaan, mutta horoskoopit itsessään ovat varsin kiehtova aihe. Olen aina puolustanut horoskooppeja sillä, että koskapa taivaankappaleiden asennot vaikuttavat mm. vuoroveteen, on niillä oltava vaikutus ihmiseenkin joka on tunnetusti 70% vettä. Toisilla on siis päässä enemmän vettä, toisilla taas vähemmän - ja ainakin itselläni pääni suorastaan lainehtii kerran kuukaudessa. :P

Oikeastaan sekä että. Horoskooppipalstat ei kiinnosta mutta ei myöskään yhtään enempää mitkään "syvällisemmät luonnehoroskoopit" joita monet palstoja karttavat pitävät arvossa. Toki taivaankappaleiden asennoilla saattaa olla ihmiseen jotain vaikutusta (en ole perehtynyt aiheeseen lainkaan, periaattessa pidän kaikkea mahdollisena mutta en usko suoraan mihinkään, sama pätee myös uskontoasioihin) mutta minusta ei mitenkään voi olla niin että kaikki maailman ihmiset voisi jakaa kahteentoista ryhmään horoskooppimerkkien perusteella (tai tarkan syntymäpäivämääränkään perusteella) ja näissä saman ryhmän kaikissa ihmisissä olisi aina jotain yhteneviä ominaisuuksia.

Sen verran vesimiestä - tai naista - minussa on että olen aina tykännyt veden kanssa läträämisestä. :D
Viimeksi muokannut Hekaterina 19.6.2007 0:32, yhteensä muokattu 2 kertaa.

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 18.6.2007 23:49

Hekaterina kirjoitti:jos sinua kiinnostaa vaihtaa ajatuksia minun kanssa tuosta leffasta ja sinulla on kärsivällisyyttä odotella mun kirjoitusinspiraatiopuuskia niin saa lähettää sähköpostia. :)

Sama pätee tännekin suuntaan. :)

Hekaterina kirjoitti:Mun mottoni tällä hetkellä on Scarlettin viimeinen, leffan päättävä repliikki: "After all, tomorrow is a new day!"

Se on muuten ihan tarkalleen "After all, tomorrow is another day." (Ja tähän lisätään tietenkin kuuluisa enkelikuoro). Yksi elokuvahistorian kuuluisimpia lausahduksia.

Minä taas tykkään enemmän väsyneen Scarlettin repliikistä: "I'll think about it tomorrow." Oikea elämänasenne ...varsinkin maanantaipäiviin. :P

Hekaterina kirjoitti:Pidän kovasti myös leffan lavastuksesta

Minua sävähdyttää eniten tuo 70 vuoden takainen mattamaalaustekniikka, jolla esim. hienoa herraskartanoa saatettiin kuvata vaikkapa ihan vain studion sisäänkäynnillä strategisesti rei'itetyn maalauksen läpi. Aika ennen bluescreeniä saati sitten digitehosteita oli sitä aikaa, jolloin viihteentekijöiden mielikuvitus ja kekseliäisyys olivat todella arvossaan -- ja itseäni harmittaa eniten juuri se, että nykymaailmassa tällaiset arvot on tyystin unohdettu.

Asiaan liittyen, jos joku pitää nykytehostespektaakkelielokuvia ihan yllätyksettöminä ja surkeina, niin KEHOTAN katsomaan esimerkiksi vuoden 1933 alkuperäisen King Kong -leffan, jonka tehosteet ovat yli 70 vuoden jälkeenkin huomattavasti dynaamisimpia ja dramaattisimpia kuin yksikään Peter Jacksonin pieru. Olin itse *ihan suu auki positiivisesta ällistyksestä* kun katsoin kyseisen King Kongin monen monen vuoden paussin jälkeen - saattaa tietenkin johtua elokuvan upeasta restauraatiosta, mutta tämä alkuperäinen King Kong on itseasiassa raaempi ja vavahduttavampi kuin ikipäiviin muistin! Ja vielä kun ajattelee, että elokuvan tekemisestä on tosiaan YLI 70 vuotta, niin voi vain äimistellä sitä miltä tuon ajan yleisöltä on mahtanut elokuvateatterissa istuessaan tuntua, kun jättiläisgorilla TALLAA kauhuissaan sätkivien alkuasukkaiden päälle - tai heittelee New Yorkin metroa pitkin seiniä...

Tällä hetkellä odotan innoissani näkeväni nuoren Vincent Pricen yhdessä uransa alkupuolen draamaelokuvassa.

Hekaterina kirjoitti:periaattessa pidän kaikkea mahdollisena mutta en usko suoraan mihinkään, sama pätee myös uskontoasioihin

Uskot siis vasta kun näet omilla silmilläsi..?

Pohjimmiltaan tuo on ihan hyväksyttävä filosofia; olen itsekin osittain tuon puolella, mutta olen myös jo aikoja sitten myöntänyt että jotkut asiat ovat enemmän USKON kuin "faktan" asioita. Itse USKON esimerkiksi ihmisten pohjimmaiseen hyvyyteen vaikka kaikki elämäni aikana näkemäni ja kokemani todistusaineisto viittaakin ihan toiseen suuntaan. On siis uskon asioita, joista on pidettävä kiinni ihan pelkän oman mielenrauhansa vuoksi. Sinänsä ironista, että järjestäytynyttä uskontoa inhoan yli kaiken.

Hekaterina kirjoitti:minusta ei mitenkään voi olla niin että kaikki maailman ihmiset voisi jakaa kahteentoista ryhmään horoskooppimerkkien perusteella (tai tarkan syntymäpäivämääränkään perusteella) ja näissä saman ryhmän kaikissa ihmisissä olisi aina jotain yhteneviä ominaisuuksia.

Sittenpä et ole elänyt kolmeakymmentä vuotta suurperheessä jossa on kiinalaisen horoskoopin mukaan useampi apina, pari kukkoa, ja käärmeitä ja muita pistiäisiäkin ihan tarpeeksi. Pointti on siinä ettei kukaan heistä usko horoskooppeihin, ja kuitenkin heidän käyttäytymismallinsa ovat ihan kuin horoskooppikirjoista suoraan kopioitua. Eikä kyse voi mitenkään olla ainoastaan siitä että minulla olisi suuri mielikuvitus.

:) KEN

Hekaterina
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hekaterina » 19.6.2007 0:16

KennethSundberg kirjoitti:Se on muuten ihan tarkalleen "After all, tomorrow is another day."

VOI P*RKELE! *lyö itseään nyrkillä otsaan* Niin on. Mulla on tuo signatuurinakin vaikka missä just tuolleen oikein ja sitten yhtäkkiä kirjoitan sen tänne väärin! Ai ai, nyt perfektionistia sattuu. :huoh:

Kiitos kun korjasit. :)

Lisäys: Kommentoin lisää paremmalla aikaa, nyt menen jatkamaan yhtä nukkekäsityötäni että saisin projektini joskus valmiiksi.

toxam
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja toxam » 19.6.2007 10:26

Muistin että olin tehnyt tän aikaisemmin, mutta ei.

1. Nimi, ikä ja asuinpaikka? Tommi, 18, Päiväkumpu-Vantaa

2. Missä töissä / missä opiskelet? lukiossa.

3. Pituus, paino ja kengännumero? 189cm, 80kg, 46-47

4. Huvipuisto/tivoli Suomessa? Särkänniemi

5. Huvipuisto/tivoli Maailmalla? Europa Park, Alton Towers

6. Laite Suomessa? Tornado/Booster PowerPark

7. Laite maailmalla? Goliath Walibi World

8. Kielitaito? Suomi, Ruotsi (yhtä hyviä), Englanti, Saksa-ok sekä vähän Espanjaa.

9. Ruoka ja juoma? Spaghetti, Makaroniloota ja vesi/coca-cola/karhu

10. Urheilulaji? Jalkapallo #1. Sulkapallokin on ihan kivaa.

11. Harrastukset? Jalkapallo, matkustelu, TV, nauraminen jne.

12. Lehti ja kirja? HBL ja Stephen Kingin Pet Sematary

13. Tv-kanava ja ohjelma? Kanavaa en osaa sanoa. Salaiset Kansiot, Simpsonit, Selviytyijät, Monthy Pythonin lentävä sirkus, (Twin Peaks)

14. Elokuva? Liian vaikeaa sanoa.

15. Mielimusiikkia? melodinen/progressiivinen trance ja 80-luvun, pop, hardrock, jotain heviä/metallia jne.

16. Kivoin kaupunki, jossa olet vieraillut? Pariisi tai Göteborg

17. Toiveammatti? joku kuninkaallinen logosuunnitelija, lol

18. Menopeli? pyörä, ei ole vielä ajokorttia.

19. Lempipeli? PES6, Simcity 4.

20. Paras sm-liiga joukkue ja veikkausliiga joukkue? HIFK ja HJK.

21. Parisuhde? ei ole.

22. Mikset liittyisi huvipuistoseuraan? jos ei vaan kiinnostais.

23. Radiokanava? KLF, Metro FM, Radio Rock

24. Poliittinen kantasi? vasemmalla päin.

25. Julkkis? Ei helmutti.

26. Lemmikkieläimet? ei ole.

27. Keräiletkö ja mitä? Fanta-(semmoisia mitä ei löydy Suomesta) ja erikoisia limu-, olut tölkkejä ja korkkeja. Ja mustekyniä, etenkin ilmaisia.

28. Silmien väri? sinertävä.

29. Horoskooppi? vesimies

30. Oikea- vai vasenkätinen? oikea

31. Oletko laulanut julkisesti En ole.

Sopuli
Jäsen

ViestiKirjoittaja Sopuli » 19.6.2007 11:16

Hups, tuo viimeinen on jäänyt vastaamatta, eli

31. Oletko laulanut julkisesti (karaoke tai joku muu esiintyminen)?
Monesti, kännissä ja selvänä. En tosin enää piiiitkään aikaan, kun on tuo baareilu muutenkin jäänyt unholaan.

Hekaterina kirjoitti:jos sinua kiinnostaa vaihtaa ajatuksia minun kanssa tuosta leffasta ja sinulla on kärsivällisyyttä odotella mun kirjoitusinspiraatiopuuskia niin saa lähettää sähköpostia. :)

Sama pätee tännekin suuntaan. :)
Pyh, koska Hekaterina sanoi ensin, se on Ken joka laittaa sitä postia ensin! Tuossa vaihessa sitä aloitetta ei siirretä toiselle! :smartass:

Nimim. Aikoinaan hyvin kyllästynyt miehiin jotka väkisin esim. baarissa tyrkyttivät oman numeronsa, ettei vain tarvitsisi sitten myöhemmin ottaa sitä ensimmäistä askelta vaan saisi siirtää vastuun toiselle. ;)
"Nyt otetaan rauhallisesti eikä anneta tosiasioiden sekoittaa meitä!"

Paluu