Tersepä terse vaan kaikille, mäkin sain aikaiseksi vihdoin rekisteröidyttyä. Olen siis jo hyvän aikaan lukenut foorumin juttuja, ja innokas huvipuistokävijä ja -fani olen ollut varmaan viisivuotiaasta saakka!
1. Nimi, ikä ja asuinpaikka?
* Petra, syntynyt 21.7.1987 eli tällä hetkellä 21, Kouvolassa asustelen. Alunperin olen kotoisin Imatralta.
2. Missä töissä/missä opiskelet?
* Opiskelen yhteisöviestintää toista vuotta Kymenlaakson amk:ssa.
3. Pituus, paino(?) ja kengännumero?
* Pituus about 170, kenkä suunnilleen kanootin kokoinen, ainakin omasta mielestä.
4. Huvipuisto/tivoli Suomessa?
* Särkänniemi ehdottomasti. Powerissa en tosin ole käynyt, saa nähdä viekö se voiton Särkästä kunhan sinne asti pääsen.
5. Huvipuisto/tivoli Maailmalla?
* En ole juurikaan ollut huvipuistoissa ulkomailla. Joskus alle 10-vuotiaana tuli käytyä Kööpenhaminan Tivolissa, mutta muuta kokemusta ei taida olla.
6. Laite Suomessa?
* Tornado ja Half-Pipe.
7. Laite maailmalla?
* En osaa sanoa. Suuri haaveeni on päästä testaamaan Kingda Ka!
8. Kielitaito?
* Äidinkieli suomi, hyvä englanti ja ok ruotsi. Muutama sana espanjaa ja venäjää.
9. Ruoka ja juoma?
* Pasta ja maito.
10. Urheilulaji?
* Punttaus.
11. Harrastukset?
* Punttaus, lenkkeily, lukeminen, musiikki ja elokuvat.
12. Lehti ja kirja
* Hesari. Kirjasta en osaa sanoa, sillä luen todella paljon. Harry Potter -sarja on kyllä ollut kova juttu jo aika monta vuotta, ja on edelleen.
13. Tv-kanava ja ohjelma
* Eniten katon varmaan Subia tällä hetkellä. Madventures ykkösenä, Frendit ja Heroes kovina kakkosina. Dvd:ltä tulee katottua Family Guyta ja Monty Python's Flying Circusta.
14. Elokuva?
* Ei pysty valitsemaan yhtä.
15. Mielimusiikkia?
* Aika sekalaisesti kuuntelen kaikenlaista, mutta suurimmaksi osaksi rockia ja jotain raskaampaa. Tällä hetkellä stoner on aika kova sana.
16. Kivoin kaupunki, jossa olet vieraillut?
* Kapkaupunki.
17. Toiveammatti?
* Jaa-a. Joku viestinnän rautainen ammattilainen kai.
18. Menopeli?
* Fillarilla mennään, mutta kyllä autollakin on kiva kurvailla välillä.
19. Lempipeli?
* Videopeleistä ehdottomasti Guitar Herot, lautapeleistä Scrabble.
20. Parisuhde?
* Avoliitossa.
21. Radiokanava?
* YleX.
22. Lemmikkieläimet?
* Imatralla vanhempien luona asusteleva piski.
23. Oikea- vai vasenkätinen?
* Vasen.
24. Millä mielellä olet juuri nyt?
* Ihan hyvällä. Tulevaa kesää sekä huvipuistokautta odotellessa..