Vastaa edelliseen ja kysy seuraavalta

Keskustelua huvipuistomaailman ulkopuolelle jäävistä aiheista.

Valvojat: Arttu, Juuso, Pia

Pia
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pia » 9.7.2009 8:17

KennethSundberg kirjoitti:....kehottaisin että kysymyksiä EI kohdistettaisi yksittäisille foorumin jäsenille.

Taisit kyllä tällä kertaa saada itse aikaseksi sen, että joku jatkoi henkilökohtaisuuksilla...

KennethSundberg kirjoitti:Puhunko liikaa Disney-puistoista?
- Pia

"Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja minä olen siitä täydellinen esimerkki ;)."

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 9.7.2009 11:43

Pia kirjoitti:
KennethSundberg kirjoitti:....kehottaisin että kysymyksiä EI kohdistettaisi yksittäisille foorumin jäsenille.

Taisit kyllä tällä kertaa saada itse aikaseksi sen, että joku jatkoi henkilökohtaisuuksilla...

KennethSundberg kirjoitti:Puhunko liikaa Disney-puistoista?

Huomaatko itse yhtään sellaista seikkaa, että se olin MINÄ joka kysyin ITSESTÄNI (kun en parempaa tuohon hätään keksinyt) - ja sattumalta vastauksenkin tiesin olevan jotain tuota sorttia. :P

Sen sijaan jos täällä aletaan kysymään tyyliin "Kysyykö X hyviä kysymyksiä?" ja "Mikä Y:tä vaivaa?", niin epäilisin että JOKU siinä vaiheessa herneen nenäänsä vetää.

Jatkakaa.

:) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 10.7.2009 10:34

Voi!
Pyydän nöyrimmästi anteeksi maalaisuuttani, koska tuntuu, että olen katkerasti loukannut tavalla tai toislla Kennethiä.
tarkoitukseni ei ollut käydä henkilökohtaisuuksiin millään tavalla, vaan luulin, siis todella luulin, vastanneeni
Severin kysymykseen "Onko sinun mielestäsi Kentsu hupsu?"

Lisäksi: "KennethSundberg kysyi "Puhunko liikaa Disney-puistoista?", niin tuohon vastasin mielestäni jatkokysymykellä, kun käsittääkseni täällä on tarkoitus vastata ja asettaa seuraavalle kysymys.

Pahoittelen tapahtunutta ja pyydän vielä kerran anteeksi, kun ymmärsin asian väärin, mutta minkäs teet, kun olet maalta kotoisin ja ikkunatkin vielä mettäänpäin ja lisäksi pienenä kannettu Jenkkikassissa, eikä ole muistettu kantojen kohdalla nostaa kasia, tämmöseks siitä pian tulee.

tarvii tässä skarpata, ettei tule jatkossa kirjoitettua mitään, minkä joku saattaa kokea henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, kuin sen sitten pystyy tekeen, on taasen eri juttu, mutta kait joku sitten oikaisee.

Tämä tuli nyt sitten tietty taasen väärään foorumin osioon, mutta mielestäni paras paikka oikaista on se, missä virheensä on tehnyt..

SORRY!

KennethSundberg
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja KennethSundberg » 10.7.2009 11:33

paappa kirjoitti:Voi!
Pyydän nöyrimmästi anteeksi maalaisuuttani, koska tuntuu, että olen katkerasti loukannut tavalla tai toislla Kennethiä.
tarkoitukseni ei ollut käydä henkilökohtaisuuksiin millään tavalla, vaan luulin, siis todella luulin, vastanneeni
Severin kysymykseen "Onko sinun mielestäsi Kentsu hupsu?"

Lisäksi: "KennethSundberg kysyi "Puhunko liikaa Disney-puistoista?", niin tuohon vastasin mielestäni jatkokysymykellä, kun käsittääkseni täällä on tarkoitus vastata ja asettaa seuraavalle kysymys.

Pahoittelen tapahtunutta ja pyydän vielä kerran anteeksi, kun ymmärsin asian väärin, mutta minkäs teet, kun olet maalta kotoisin ja ikkunatkin vielä mettäänpäin ja lisäksi pienenä kannettu Jenkkikassissa, eikä ole muistettu kantojen kohdalla nostaa kasia, tämmöseks siitä pian tulee.

tarvii tässä skarpata, ettei tule jatkossa kirjoitettua mitään, minkä joku saattaa kokea henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, kuin sen sitten pystyy tekeen, on taasen eri juttu, mutta kait joku sitten oikaisee.

Tämä tuli nyt sitten tietty taasen väärään foorumin osioon, mutta mielestäni paras paikka oikaista on se, missä virheensä on tehnyt..

SORRY!

Kuten pelkäsinkin, hernehän sinne yhteen nenään livahti.

;) KEN
Älä välitä heistä jotka puhuvat selkäsi takana; sehän vain tarkoittaa että olet heitä muutaman askeleen edellä.

paappa
Jäsen

ViestiKirjoittaja paappa » 10.7.2009 21:37

KennethSundberg kirjoitti:Kuten pelkäsinkin, hernehän sinne yhteen nenään livahti.;) KEN

Kellähän se herne tuolla muutama kommentti aiemmin livahti ja minne?

Jos tuo "anteeksipyyntöni" kerta saa tuollaisen kannanoton, niin vedetään anteeksipyyntö kaikinmokomin pois, niin säästyy herneet soppa varten.

Typhoon
Jäsen

ViestiKirjoittaja Typhoon » 24.7.2009 11:41

Paappa voisi varmaan laittaa uuden kysymyksen että saataisiin taas peli käyntiin?

sehulluerkki
Jäsen

ViestiKirjoittaja sehulluerkki » 24.7.2009 19:37

Niin?
huvipuistohullu ;)

Saviola
Jäsen

ViestiKirjoittaja Saviola » 25.7.2009 14:13

Eihän tämä nyt ole näin vaikeaa.

Mikä on lempivuodenaikasi ja miksi?

Minä
Jäsen

ViestiKirjoittaja Minä » 25.7.2009 14:28

Syksy! Jotenkin haikea ja tunnelmallinen vuodenaika. tarkoitan vielä tarkemmin keski syksyä. Myös kevät on iloista aikaa...

Missä laitteessa olit viimeeksi?

-Insane-
Jäsen

ViestiKirjoittaja -Insane- » 25.7.2009 17:12

Linnanmäen Vuoristoradassa.

Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Hugging six rabbits and having pink nightmares.

Samulila
Jäsen

ViestiKirjoittaja Samulila » 29.9.2009 18:45

Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Jurasic Park ykkösen.
Odotatko jo joulua?

RikZa
Jäsen

ViestiKirjoittaja RikZa » 29.9.2009 18:56

Odotan innolla! :) Seuraava kysymys:
Kuka on paras elokuvanäyttelijä?
Kuva
KAIKKI PAINAA TOTA!!!!

Näsineula
Jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Näsineula » 30.9.2009 8:59

Mm. Bond-elokuvissa näytellyt Daniel Craig, tai Rowan Atkinson (Mr. Bean-elokuvista).

Seuraava: Joko sinulla on The Sims 3?
"No pain, no gain."

Samulila
Jäsen

ViestiKirjoittaja Samulila » 30.9.2009 12:49

Näsineula kirjoitti:
Seuraava: Joko sinulla on The Sims 3?

Jep kyllä on ja Maailmanmatkaajaa odotetaan! :drool:
Next:Mikä on sinusta paras TV kanava?

Viljis
Jäsen

ViestiKirjoittaja Viljis » 3.10.2009 14:33